Stinzia in gravidanza: sapete chì fà
Cuntenutu
A stinzia intestinale durante a gravidanza, cunnisciuta ancu cum'è stinzia, hè assai cumuna, ma scomoda, postu chì pò causà dolore addominale, gonfiore è emorroidi, in più di interferisce cù u travagliu, rendendu difficiule per u zitellu di passà.
E donne chì anu dighjà suffertu di stinzia prima di stà incinta ponu avè una cundizione aggravata durante a gravidanza, perchè u progesterone, chì hè un ormone presente in alte concentrazioni durante a gravidanza, provoca un sistema digestivu lentu, pruvucendu l'alimentu in più in l'intestinu, aggravendu a situazione . Inoltre, a crescita di u criaturu diminuisce u spaziu per chì l'intestinu funziona currettamente.
Cosa da fà
Per alleviare i sintomi di stinzia durante a gravidanza, si consiglia:
- Aumenta u cunsumu di alimenti ricchi di fibre, cume papaia, lattuga, avena è germe di granu;
- Bei almenu 2 litri d'acqua à ghjornu è cunsuma cibi ricchi ancu in acqua, cum'è anguria è carota, per esempiu. Sapete chì alimenti sò ricchi in acqua;
- Praticate leggeri, ma esercizii fisichi regulari, cum'è una caminata di 30 minuti ogni ghjornu, per esempiu;
- Andate à u bagnu ogni volta chì vi piace è pruvate à andà in bagnu dopu i pranzi, per creà una rutina.
A supplementazione di ferru o l'usu di lassativi o medicazione chì addolcisce e feci ponu esse raccomandati da u duttore per alleviare i sintomi di stinzia.
Segni di stinzia in gravidanza
In più di ùn avè micca a sensazione o micca di pudè andà à u bagnu cù a frequenza ideale, a stinzia in gravidanza pò esse rimarcata per mezu di u dolore addominale, crampi è gonfiori, per esempiu. Se a donna incinta osserva a presenza di sangue in e feci o s'ella ùn hà un muvimentu intestinale per parechji ghjorni, hè impurtante cunsultà u duttore per stabilisce a migliore forma di trattamentu.
Vede ancu chì fà quandu avete u dolore addominale durante a gravidanza.