Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Nascita in una Pandemia: Cume Cope cun Restrizioni è Uttene Supportu - Salute
Nascita in una Pandemia: Cume Cope cun Restrizioni è Uttene Supportu - Salute

Cuntenutu

Quandu u focu COVID-19 persiste, l'ospedali americani imponenu limitazioni di visitatori in maternità. E donne incinte dapertuttu si stendenu.

I sistemi sanitarii cercanu di frenà a trasmissione di u novu coronavirus limitendu i visitatori non essenziali, malgradu u sustegnu di e persone essendu cruciale per a salute è u benessere di una donna durante è immediatamente dopu à u partu.

Ospedali NewYork-Presbiteriani brevemente suspesi tuttu visitatori, cunducendu alcune donne à preoccupassi se pruibisce e persone di supportu durante u travagliu è a consegna diventerà una pratica diffusa.

Fortunatamente u 28 di marzu, u guvernatore di New York, Andrew Cuomo, hà firmatu un ordine esecutivu chì richiede ospedali di tuttu u statu per permettà à una donna di avè un cumpagnu presente in a sala di travagliu è di parto.

Mentre questu garantisce e donne di New York anu stu dirittu per avà, altri stati ùn anu ancu fattu a stessa garanzia. Per e donne cù un cumpagnu, una doula, è altri chì pianificanu di sustene a so, decisioni difficili ponu esse necessarie per esse prese.


I pazienti in gravidanza anu bisognu di sustegnu

Durante u mo primu travagliu è u parto, sò stata indotta per via di preeclampsia, una complicazione di gravidanza potenzialmente fatale caratterizata da pressione alta.

Perchè aghju avutu una preeclampsia grave, i mo duttori mi anu datu una droga chjamata sulfatu di magnesiu durante a mo consegna è per 24 ore dopu a mo figliola. A droga mi hà lasciatu sentì estremamente disorientatu è groggy.

Mi sentu malatu dighjà, aghju passatu un bellu pezzu longu à spinghje a mo figliola in u mondu è ùn era micca in u statu mentale per fà alcun tippu di decisione per me. Fortunatamente, u mo maritu era presente è ancu una infermiera estremamente gentile.

A cunnessione chì aghju furmatu cù quella infermiera si hè rivelata a mo grazia salvatrice. Hè vultata à visità mi u so ghjornu liberu mentre un duttore ch'ùn avia mai scuntratu si preparava à dimettemi, ancu se mi sentia sempre assai malatu.

L'infirmiera m'hà lampatu un'ochjata è m'hà dettu: "Oh innò, caru, ùn anderete micca in casa oghje". Hà cacciatu subitu u duttore è li hà dettu di tene mi in l'uspidale.


À un'ora dopu à sta situazione, aghju cascatu mentre pruvava à aduprà u bagnu. Un cuntrollu vitale hà dimustratu chì a mo pressione di sangue s'era lampata di novu, pruvucendu un altru giru di sulfatu di magnesiu. Creditu quella infermiera chì hà prumuvutu per me per avè salvatu da qualcosa di peghju.

A mo seconda consegna implicava un altru inseme di circustanze estreme. Eru incinta di gemelli monochorionici / diamniotici (mono / di), un tippu di gemelli identichi chì spartenu una placenta ma micca un sac amnioticu.

À a mo ecografia di 32 settimane, avemu scupertu chì Baby A era mortu è Baby B era in periculu di cumplicazioni relative à a morte di u so gemellu. Quandu sò andatu in travagliu à 32 settimane è 5 ghjorni, aghju consegnatu per mezu di a sezzione C di emergenza. I duttori mi anu mostratu à pena u mo figliolu prima di esse purtatu à a cura intensiva neonatale.

Quandu aghju scontru u duttore vivace è fretu di u mo figliolu, era chjaru chì li mancava cumpassione per a nostra seria serie di circustanze. Ella hà sustinutu una ideologia assai specifica di cura di i zitelli: fate ciò chì era megliu per u zitellu, ùn importa l'opinioni è i bisogni di qualsiasi altru in a famiglia. Hà dettu assai chjaru quandu l'avemu dettu chì aviamu intenzione di nutrisce u nostru figliolu cù a formula.


Ùn importava micca à u duttore chì avessi bisognu di cumincià à piglià un medicamentu necessariu per una malattia renale chì hè contraindicata per l'allattamentu, o chì ùn aghju mai fattu latte dopu a nascita di a mo figliola. U neonatologu hè statu in a mo stanza di l'ospedale mentre eru sempre uscitu da l'anestesia è mi hà rimpruveratu, dicendu chì u mo figliolu rimanente era in grave periculu se l'aviamu alimentatu cun formula.

Cuntinuava malgradu u fattu chì stavu singhjuttendu apertamente è li dumandava ripetutamente di piantà. Malgradu e mo richieste di tempu per pensà è per ella di parte, ùn averia micca. U mo maritu hà avutu da intervene è dumandalli di andà. Solu dopu hà lasciatu a mo stanza in un colpu.

Mentre capiscu a preoccupazione di u duttore chì u latte maternu furnisce nutrienti assai necessarii è prutezioni per i zitelli preemie, l'allattamentu averia ancu ritardatu a mo capacità di gestisce a mo emissione renale. Ùn pudemu micca furnisce i zitelli mentre ignuranu a mamma - i dui pazienti meritanu cura è cunsiderazione.

Se u mo maritu ùn era micca statu presente, aghju a sensazione chì u duttore averia firmatu malgradu e mo pruteste. S’ella stessi, ùn vogliu mancu pensà à l’effetti ch’ella averia avutu nantu à a mo salute mentale è fisica.

U so assaltu verbale mi hà basculatu nantu à u bordu versu sviluppà depressione post-partum è ansietà. Se mi avessi cunvinta di pruvà à allattà, avessi restatu fora di i medicinali necessarii per gestisce una malattia renale più longu, chì puderia avè avutu cunsequenze fisiche per mè.

E mo storie ùn sò micca outlier; parechje donne sperimentanu scenarii di nascita difficiuli. Avè un cumpagnu, un membru di a famiglia, o una doula presente durante u travagliu per cunsulà è difende a salute è u benessere di a mamma pò spessu prevene un traumu inutile è fà chì u travagliu si svolga più pianu.

Sfortunatamente, a crisa di salute publica attuale posta da COVID-19 pò fà di questu una impossibilità per alcuni. Ancu sempre, ci sò manere di assicurà chì e mamme anu u sustegnu chì anu bisognu quandu sò in travagliu.

E cose cambianu, ma ùn site micca impotente

Aghju parlatu cù e mamme chì aspettanu è un specialistu di a salute mentale perinatale per sapè cumu pudete preparassi per un sughjornu in ospedale chì pò sembrà assai diversu da ciò chì aviate aspettatu à causa. Questi cunsiglii ponu aiutà à preparà:

Pensate à altri modi per uttene supportu

Mentre puderete pianificà d'avè u vostru maritu è ​​a vostra mamma o u vostru megliu amicu cun voi mentre travagliate, sapete chì l'ospedali di tuttu u paese anu cambiatu e so pulitiche è limitanu i visitatori.

Cum'è a futura mamma, Jennie Rice, dice: "Avemu avà solu una persona di sustegnu permessa in a stanza. L'uspidale ne permette cinqui in modu nurmale. I zitelli supplementari, a famiglia è l'amichi ùn sò micca permessi in l'uspidale. Mi preoccupa chì l'uspidale cambiessi di novu e restrizioni è ùn seraghju più permessu chì una persona di sustegnu, u mo maritu, in a sala di travagliu cun mè ".

Cara Koslow, MS, cunsigliere prufessiunale licenziata da Scranton, Pennsylvania, chì hè certificata in salute mentale perinatale dice: «Incuragisce e donne à cunsiderà altre alternative di sustegnu per u travagliu è a consegna. U supportu virtuale è a cunferenza video ponu esse boni alternattivi. Avè i membri di a famiglia chì scrivenu lettere o chì vi danu ricordi da purtà à l'uspidale pò ancu esse un modu per aiutà vi à sente più vicinu à elli durante u travagliu è u postpartum ".

Avè aspettative flessibili

Koslow dice chì sì avete a lotta cù l'ansietà per dà nascita à a luce di COVID-19 è di e restrizioni cambianti, pò aiutà à pensà à traversu uni pochi di scenarii di travagliu possibili prima di a nascita. Cunsiderà un coppiu di modi diversi chì a vostra sperienza di nascita pò ghjucà pò aiutà à stabilisce aspettative realistiche per u grande ghjornu.

Cù tuttu ciò chì cambia tantu avà, Koslow dice: "Ùn fate micca tantu focu nantu à," Questu hè esattamente cumu vogliu ch'ella vada ", ma concentratevi più nantu à," Eccu ciò chì aghju bisognu "."

Lascià andà certi voluti prima di a nascita pò aiutà à temperà e vostre aspettative. Questu significa chì pudete avè da rinunzià l'idea di avè u vostru cumpagnu, un fotografu di nascita, è u vostru amicu cum'è parte di a vostra consegna. Tuttavia, pudete dà a priorità à u vostru cumpagnu di vede a nascita in persona è di cunnessione cù l'altri via una videochiamata.

Cumunicà cù i fornituri

Una parte di esse preparatu hè stà informatu nantu à e politiche attuali di u vostru fornitore. A mamma incinta, Jennie Rice, hà chjamatu ogni ghjornu u so ospedale per stà aggiornatu nantu à qualsiasi cambiamentu fattu in a unità di maternità. In a situazione sanitaria in rapida evoluzione, parechji uffizii è ospedali anu cambiatu e procedure rapidamente. Cumunicà cù l'uffiziu di u vostru duttore è u vostru ospedale pò aiutà e vostre aspettative à stà attuale.

Inoltre, avè una conversazione aperta è onesta cù u vostru duttore pò aiutà. Mentre u vostru duttore pò ùn avè micca tutte e risposte in questu tempu senza precedenti, esprimendu qualsiasi preoccupazione chì pudete avè nantu à i cambiamenti potenziali prima chì u vostru sistema vi permetterà u tempu di comunicà prima di dà a nascita.

Fate cunnessioni cù l'infermiere

Koslow dice chì a ricerca di cunnessione cù a vostra infermiera di travagliu è di parto hè cusì impurtante per e donne chì daranu a nascita in u tempu di COVID-19. Koslow dice: "L'infirmiere sò veramente in prima linea in a sala di parturimentu è ponu aiutà à difende una mamma chì travaglia".

A mo propria sperienza sustene a dichjarazione di Koslow. Fà una cunnessione cù a mo infermiera di travagliu è di parto m'hà impeditu di cascà per e fessure di u mo sistema ospedale.

Per fà una bona cunnessione, l'infermiera di travagliu è di parto Jillian S. suggerisce chì una mamma chì travaglia pò aiutà à favurisce a cunnessione mettendu a so fiducia in a so infermiera. «Chì l'infermiera [mi] vi aiuti. Esse apertu à ciò chì dicu. State à sente ciò chì dicu. Fate ciò chì vi dumandu di fà ".

Esse prontu à difende per te

Koslow suggerisce ancu à e mamme di mette si à u cunfortu per difende per se stessi. Cù menu persone in manu per sustene una nova mamma, duvete esse prontu è capace di fà voce e vostre preoccupazioni.

Sicondu Koslow, "Un saccu di donne sentenu chì ùn sò micca capaci di esse u so propiu difensore. I duttori è l'infirmieri sò più in situazione di putenza in u travagliu è in l'accugliera postu chì vedenu nascita ogni ghjornu. E donne ùn sanu micca cosa aspettà è ùn si rendenu micca contu chì anu u dirittu di parlà, ma a sanu. Ancu sè ùn avete micca l'impressione di esse intesu, cuntinuvate à parlà è esprimendu ciò chì avete bisognu finu à chì sia intesu. A rota squeaky piglia oliu ".

Arricurdatevi di queste pulitiche vi mantenenu sicuri per voi è u zitellu

Alcune mamme in futura trovanu effettivamente sollievu in i novi cambiamenti di pulitica. Cum'è a futura mamma Michele M. dice, "Sò felice chì ùn lasciaranu micca à tutti in l'uspidali datu chì micca tutti seguitanu bè e linee guida di distanza sociale. Mi face sente un pocu più sicuru d'andà à a consegna ".

Sensazione cum'è se stessi travagliendu per salvaguardà a vostra salute è a salute di u vostru zitellu rispettendu e pulitiche vi pò aiutà à sente di più in cuntrollu in stu mumentu incertu.

Ùn àbbia paura di dumandà aiutu

Sì vi truvate sempre più o maniabilmente ansiosi o temerosi prima di a nascita per via di COVID-19, hè OK di dumandà aiutu. Koslow raccomanda di parlà cun un terapeuta per aiutà a gestisce a vostra ansietà. Ella suggerisce specificamente di circà un terapeuta certificatu per a salute mentale perinatale.

E donne incinte chì cercanu un supportu supplementu ponu rivolse à u Supportu Postpartum Internaziunale per un elencu di terapeute cun esperienza in assistenza mentale perinatale è altre risorse.

Questa hè una situazione in rapida evoluzione. Koslow dice: "In questu momentu, duvemu solu piglià e cose ghjornu per ghjornu. Avemu bisognu di ricurdà ciò chì avemu u cuntrollu in questu momentu è focalizamu nantu à questu ".

Jenna Fletcher hè un scrittore freelance è creatore di cuntenutu. Scrive assai nantu à a salute è u benessere, i genitori è i stili di vita. In una vita passata, Jenna hà travagliatu cum'è furmatore persunale certificatu, Pilates è istruttore di fitness di gruppu, è prufessore di ballu. Hà un diploma di bacheloru da u Muhlenberg College.

Assicuratevi Di Leghje

Cosa hè l'ascessu cerebrale è cumu identificà

Cosa hè l'ascessu cerebrale è cumu identificà

L'a ce u cerebrale hè una raccolta di pu , circundata da una cap ula, ituata in u te utu cerebrale. Na ce per via di infezioni da batteri, funghi, micobatterie o para iti, è pò cau ...
Migliori suchji cù api per perde u pesu è sbuffassi

Migliori suchji cù api per perde u pesu è sbuffassi

U edu hè un alimentu eccellente cumbinatu cù a dieta, po tu chì ùn hà gua i micca calorie è hè riccu in nutrienti chì aiutanu à luttà contr'à...