Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 11 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Stu Dispositivu Vibrante m'hà aiutatu infine à ritruvà in sincronia cù a meditazione - Vita Di Vita
Stu Dispositivu Vibrante m'hà aiutatu infine à ritruvà in sincronia cù a meditazione - Vita Di Vita

Cuntenutu

Hè 10:14 p.m. Sò à pusà nantu à u mo lettu cù i mo gammi incrociati, u spinu drittu (grazzi à una pila di cuscini di supportu), è e mani cullate un picculu dispusitivu in forma di orbe. In seguitu à l'istruzzioni di a voce chì emana attraversu i mo AirPods, chjusu l'ochji è inalate per 1 ... 2 ... 3 ... 4 mentre u dispusitivu in e mo mani vibra à varie velocità.

Sì qualchissia andessi da a mo porta chjosa, averianu probabilmente alcune assunzioni: Respirazione pesante è vibrazioni forti. Hmmm, chì si passa in quà? * ammiccà, ammuccià; nudge, nudge *

Alerta di spoiler: meditaghju. (Ùn l'ai micca vistu vene, nò?)

A piccula sfera rumorosa in e mo mani hè u Core, un dispositivu di meditazione cunnessu à Bluetooth chì dice chì aiuta ancu i meditatori più inquieti à truvà u so ritmu. Sicondu u tipu di sessione di meditazione audioguidata scelta attraversu l'app abbinata, l'addestratore pulsa per aiutà à guidà à traversu tecniche è canali u vostru focus.


Mentre l'applicazioni di meditazione cum'è Headspace è Calm puderanu ricurdà di fucalizza nantu à a sensazione di e vostre mani nantu à e vostre cosce, l'addestratore emette una vibrazione di basa in ogni sessione di meditazione per serve cum'è un gentile ricordu per fucalizza a vostra attenzione. Offre dinò sessioni di "addestramentu di u soffiu" (o respiru), chì ponu aiutà à alleviare u stress o à prumove a cuncentrazione. Per esempiu, una tecnica di respirazione chjamata Box Breath implica inalazione per un conte di quattru secondi, tene per quattru, espirendu per quattru, è tene dinò per quattru. Dunque, cume a voce mi insegna à inspirà, u dispusitivu aumenta a velocità per quattru secondi; quandu a voce dice di tene dopu, u dispositivu si mette in pausa per quattru secondi. A narrazione è a vibrazione cuntinueghjanu in tandem per un pocu finu à chì site lasciatu à pruvà uni pochi di giri da soli, à chì puntu i pulsazioni si rivelanu guide incredibilmente utili. (Assuciatu: A respirazione hè l'ultima tendenza di benessere chì a ghjente prova)

A mo relazione stretta cù a meditazione

Amu medità. Ma questu ùn significa micca chì sò bravu o chì mantengu senza sforzu una pratica consistente.Aghjunghjite a pandemia di coronavirus è, bene, ogni sembianza di a mo pratica di meditazione precedente passava per travagliu in l'uffiziu è riunioni suciale: gonezo.


Mentre sapiu - è so - quantu pò esse benefica a meditazione, soprattuttu durante i tempi di prova cum'è questi, era spaventosamente faciule truvà scuse per micca fate u tempu di medità: Troppu passa avà. Ùn aghju micca solu u tempu. Fararaghju di novu quandu e cose tornanu à "normale". E ancu s'ellu mi sentu inusualmente calmu, soprattuttu datu u statu traumaticu di u mondu, sapia chì vultà in meditazione puderia fà u mo cervellu è u corpu alcuni favori assai necessarii. (Se ùn site micca sanu sanu sanu di tutti i benefici di a mente è di u corpu di a meditazione, sapete chì, in breve, a ricerca suggerisce chì a meditazione pò diminuite l'ansietà è a depressione, diminuite a solitudine, è migliurà u sonnu è u travagliu di u travagliu).

Ma nisunu numeru di notifiche push o di ricordi pianificati puderia cunvince mi di pusà solu è fà a cosa maladetta. Una pussibile ragiò per questa negligenza? A sfida indesiderata chì hè venuta sempre cun u ritornu in a meditazione (è mi hè sempre sentita cum'è "rientra in questu" ogni volta chì mi sò pusatu per calmà a mo mente). Cum'è u ritornu à a palestra dopu à una pausa, quelle prime poche di sessioni ponu esse difficiule è, à u so turnu, alluntanami da a pratica (soprattuttu quandu ci sò tante altre questioni di prova à portata di mano). (Vede ancu: Perdu u vostru travagliu? Headspace offre abbonamenti gratuiti per i disoccupati)


Dunque, quandu aghju cuminciatu à vede annunzii in Instagram (l'algoritmu sapia ciò chì avia bisognu prima di fà) per una semplice sfera chjuca chì vanta un seguitu simile à Fitbit per a meditazione, eru incuriusitu: Forse avè u ricordu fisicu, mi spinghje à (infine ) Ricunnettate cù a mo pratica di meditazione. Dopu tuttu, cun un esteticu elegante è mudernu chì ricorda qualcosa fora di un catalogu di West Elm, ùn mi dispiaceria micca di lasciallu fora cum'è un ricordu di pratica.

Prima di sapè, hè ghjuntu à a mo porta di fronte è l'eccitazione era reale è l'aspettativa certamente alta. Eru sicuru chì questu era u cambiamentu di ghjocu chì a mo pratica di meditazione mancava. (Vede ancu: Aghju Meditatu Ogni Ghjornu per un Mesu è Solu Solliutu Una volta)

Settimana 1

Inizialmente, u mo scopu era di medità cù u mo novu ghjoculu almenu trè volte à settimana. Mi sò ancu dettu chì avessi da esse apertu à medità ogni volta, induve, invece di pruvà à aderisce à un calendariu arbitrariu di praticà solu prima di dorme.

È per a maiò parte, a prima settimana hè stata riesciuta. Aghju meditatu micca trè, micca quattru, ma cinque (!!) ghjorni durante a mo prima settimana cù l'usu di u Core trainer. Cum'è un procrastinatore competente, eru super fieru di quella impresa. In ogni casu, aghju avutu prublemi per avè abituatu à e vibrazioni di u dispusitivu è sò diventatu fissatu nantu à e mo frustrazioni. À a fine di ogni sessione, ùn importa micca quantu tempu, ùn pudia micca scuzzulate una sensazione di tingling persistente in e mo mani da a pulsazione. Ùn era micca doloroso o qualcosa - più cum'è quandu saltate da un tapis roulant dopu à una corsa è e vostre gambe piglianu un minutu per riaggiustà à un terrenu solidu - è si n'hè andatu in 10 minuti, ma a sensazione strana era solu fastidiosa più di tuttu. altru. (Sembra familiare, ma ùn anu micca adupratu u Core? U tunnel carpale pò esse culpèvule di u zinzicu.)

Settimana 2

A seconda settimana hè stata dura. Ùn pudia ancu parè passà oltre a mo delusione chì u Core ùn era micca a magia di meditazione immediata chì sperava chì seria per mè. È cusì, aghju finitu à medità solu duie volte prima di lettu sta settimana. Ma l'orbe hà fattu dimustrassi d'esse quellu ricordu fisicu utili. Posizionatu accantu à u mo libru è i vetri nantu à u mo nightstand, u Core era sempre ... bè ... quì. Hè diventatu sempre più difficiule di truvà scuse per ùn fà solu travaglià in una sessione di mediazione rapida di 5 minuti. (Assuciatu: Cume Usà a Meditazione di u Sonnu per luttà contr'à l'insonnia)

Settimana 3

Cù ciò chì mi sentia un pocu di una settimana falluta daretu à mè, aghju pussutu avvicinà questu cun un novu principiu; una chance di piantà di ghjudicà l'apparechju per ciò chì mi sentu chì eranu difetti di designu ma piuttostu per a so influenza nantu à a mo pratica di meditazione. Più aghju utilizatu u Core, più aghju avutu l'abitudine à e vibrazioni è gradualmente hà cuminciatu à aduprà cum'è destinatu: un modu per rinvià a mo mente à u presente quandu hà cuminciatu à vagare o curriri per una lista mentale di fà. Esse capace di ritruvarmi à u mumentu senza luttà per cuntà i mo respiri o cuncintrà mi in un locu davanti à mè mi lasciava più forte in a mo pratica è, à u so tornu, desiderosa di cuntinuà l'abitudine. Dopu quattru sesioni cù l'addestratore sta settimana, era sorprendentemente tornatu à a mo storia d'amore cù a meditazione - andendu finu à vultà à u mo amicu è dì: "Pensu chì sò finalmente tornatu".

Ciò chì m'hà maravigliatu, però, hè quantu mi mancava d'avè e mani chì mi toccavanu e cosce (piuttostu ch'è di tene u gadget) mentre praticavu, ciò chì hè ironicu perchè u cuntattu fisicu mi disturbava prima. Sò diventatu improvvisamente pruriginoso o sentu u bisognu di squirmassi, ciò chì interromperia a mo pratica. Avà, però, aghju trovu sempre più sfida à cunnetta cù u mo corpu è veramente cunsiderà cumu si sentia ogni parte - strette, tese, à facilità, etc. - mentre scannava mentalmente da a testa à i pedi. (Relativu: Cumu praticà a meditazione di Mindfulness in ogni locu)

U mo takeaway: Mentre u Core trainer ùn hè micca prubabile di diventà un accessoriu necessariu per a mo pratica di meditazione, mi piace d'avè accantu à u mo lettu per u casu chì aghju fattu troppu scuse per ùn medità. Mi ricorda di piglià solu cinque minuti quandu possu per mè.

In più, hè definitivamente miglioratu a mo comprensione di i mo propri schemi di respirazione è l'importanza di u respiru sia durante sia fora di a meditazione. Mi sentu cum'è un passu più vicinu à esse infine quella persona chì sà respirà attraversu, dicemu, una situazione ansiosa, ma TBD annantu à questu.

Rivista per

Publicità

Populari In Situ

Praziquantel (Cestox)

Praziquantel (Cestox)

Praziquantel hè un rimediu antipara itariu ampiamente adupratu per trattà i vermi, in particulare a tenia i è l'imenolepia i.Praziquantel pò e e acqui tatu da farmacie convenzi...
À chì serve l'Enema Glicerina è cumu fà

À chì serve l'Enema Glicerina è cumu fà

L'enema glicerina hè una oluzione rettale, chì cuntene l'ingredientu attivu Glycerol, chì hè indicatu per u trattamentu di tinzia, per fà e ami radiologichi di u rettu...