Storie di cancro di a pelle di i lettori
Cuntenutu
Sue Stigler, Las Vegas, Nev.
Hè statu diagnosticatu di melanoma in lugliu di u 2004 quandu era sette mesi incinta di u mo figliolu. U mo "anghjulu guardianu", u mo amicu Lori, praticamenti m'hà furzatu à vede un dermatologu dopu avè nutatu una mole irregulare nantu à u mo antebracciu drittu. Aviu avutu sta talpa da quandu mi ne ricordu. L'aghju chjamatu u mo "mole di farfalla", perchè s'assumigliava à una piccula farfalla. Era solu un pocu più scuru di a mo pelle, è ùn s'assumigliava micca à i ritratti chì aghju vistu di melanomi. À u mumentu di u mo diagnosticu, Lori è eiu aviamu figliole di 4 anni in a listessa classa di ballu. Pudemu pusà in u lobby è chatteremu durante a so classe. Una mane, Lori hà dumandatu nantu à a talpa di u mo bracciu, dicendu ch'ella era stata diagnosticata di melanoma pochi anni nanzu. Aghju ammissu chì ùn l'avia micca cuntrollatu è ella m'hà suggeritu di chjamà u mo duttore u più prestu pussibule. A settimana dopu, hà dumandatu s'ellu avia chjamatu un dermatologu. À l'epica eru sei mesi incinta, è ùn vulia micca disturbà cù un altru cuntrollu. In e settimane dopu m'hà datu a so carta di duttore, è m'hà dumandatu di novu di fà un appuntamentu. A settimana dopu, quandu li aghju dettu ch'ùn avia ancu chjamatu, hà fattu a chjama da u so teleffunu è m'hà datu u ricevitore! À u mo appuntamentu, u dermatologu hà chjamatu u mo OB per permessu di caccià a talpa - esattamente una settimana dopu aghju ricevutu a nutizia chì avia un melanoma malignu è averia bisognu di chirurgia addizionale per assicurà margini chiari è rimozione di tutte e cellule tumorali. Eccu, eru incinta di sette mesi è mi dicenu chì avia u cancheru. Fighjendu in daretu, ùn hè micca maravigghiusu. Eru una dea di u sole chì passava a maiò parte di i mo verani adolescenti stesi nantu à a spiaggia cuperta d'oliu per criaturu o andendu à un lettu di cuncia. Avà vede u mo oncologu è u dermatologu regularmente è aghju radiografia di u pettu annu per catturà una recidiva prima. Sò cusì grata per u mo "pushy" anghjulu custode - ella hà probabilmente salvatu a mo vita.
Kimberly Arzberger, Puyallup, Wash.
Mi piacerebbe sparte a storia inspirante di u cancru di a pelle di a nostra figliola Kim. U Natale di u 1997 ella è a so famiglia sò ghjunti à visità noi da Seattle, Wash. Una matina, Kim è eiu ci stavamu chjappà nantu à e cose quand'ella hà dettu tentativamente ch'ella vulia mustrà mi una talpa nantu à a so spalle. Eru scandalizatu da quantu era scuru è bruttu, è ancu se ùn sapia tantu di talpe irregolari o di cancheru di a pelle, i soi ùn mi parianu micca bè. Ella m'hà dettu chì u so duttore in Seattle l'avia guardatu è pensava chì ùn ci era nunda di preoccupari, ma aghju dettu à Kim chì l'averebbe toltu in ogni modu perchè era risuscitatu è puderia catturà i so vestiti. Dopu à u so ritornu in Seattle, Kim ùn hà micca fattu appuntamentu cù un dermatistu finu à chì u so OB / GYN hà vistu a talpa è li hà dettu ch'ella duverebbe vede subitu un dermatistu. Kim hè stata diagnosticata cun melanoma, è altri testi anu dimustratu chì era in u stadiu III. In l'aprili di u 1998 hà avutu i nodi linfatici eliminati da sottu à u so bracciu. Eramu quì quandu ella hà avutu a cirurgia, è questu hè quandu u mo maritu è aghju veramente scupertu quantu seria u melanoma. Ùn sapiamu micca chì puderete more da u cancheru di a pelle. Hè statu un momentu assai preoccupante per a nostra famiglia. Dopu a terapia è più trattamenti, hà ricuperatu è hà sappiutu turnà à u travagliu. Vede u so dermatologu di modu regulare, è sò passati nove anni dapoi u so diagnosticu è ùn hà più avutu ricurrenze. Pensemu chì Diu l'hà benedetta è hà guaritu u so corpu. Ella u ringrazieghja ogni ghjornu per esse viva è ancu capace di gode di a so vita è di a so famiglia.
Tina Scozzaro, West Hills, Calif.
A mo figliola di 20 anni, Shawna, hà salvatu a mo vita. Ci simu rilassati, e mo zampe incruciate in u so fiancu, quandu ella hà rimarcatu una talpa nantu à a mo gamba. Ella disse: "Questa talpa ùn pare micca bè, duvete fà un cuntrollu, mamma". Circa un mese dopu hà dumandatu se aghju fattu un appuntamentu (chì ùn avia micca). Hè arrabbiata è mi hà dettu di fà ne quellu ghjornu. Infine l'aghju fattu, è mi hè statu diagnosticatu un melanoma à l'età di 41 anni. Aghju avutu à esse sottumessu à una larga chirurgia d'escisione, chì includia un innocu di pelle assai dolorosu, è ancu una biopsia di un nodu in u mo inguine. Avà aghju una cicatrice di 2 "cum'è crateru nantu à a gamba inferiore è una cicatrice di innesti di pelle, ma hè un picculu prezzu da pagà per a mo vita. Sò vivu oghje perchè Shawna era persistente è mi hà fattu andà à u duttore. Grazie, criatura!