Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 11 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Maghju 2024
Anonim
Cumu prutestà in modu sicuru durante a pandemia COVID-19 - Vita Di Vita
Cumu prutestà in modu sicuru durante a pandemia COVID-19 - Vita Di Vita

Cuntenutu

Prima, siamu chjaru chì participà à e prutestazioni hè solu unu di parechji modi per sustene Black Lives Matter. Pudete ancu donate à l'urganisazioni chì sustenenu e cumunità BIPOC, o educatevi nantu à temi cum'è preghjudiziu implicitu per diventà un alleatu megliu. (Di più quì: Perchè i prufessiunali di benessere anu da esse parte di a cunversazione annantu à u razzisimu)

Ma se vulete fà sente a vostra voce in una prutesta, sapete chì ci sò modi per riduce u risicu di catturà-o sparghje-COVID-19. Per a maiò parte, questu significa praticà assai di e stesse precauzioni chì avete seguitu per l'ultimi mesi: lavatu frequente di mani è sanificazione, disinfettazione di superfici cumunitamente toccate, purtendu un maschera facciale è distanzamentu sociale - è sì, l'ultimu hè prubabile di esse specialmente complicatu in una protesta. Se pudete, pruvate à mantene almenu 10 à 15 piedi di distanza trà voi è l'altri, suggerisce u duttore di medicina di famiglia certificatu da u cunsigliu James Pinckney II, MD "Assumite chì u stranieru chì stà accantu à voi sparghje u virus". aghjusta Stephen Berger, MD, espertu di malatie infettive è fundatore di a Rete Globale di Malatie Infettive è Epidemiologia (GIDEON).


Ancora una volta, però, un alluntanamentu suciale efficace hè prubabile d'esse realistu à a maiò parte di e proteste. Dunque, hè assai più impurtante per assicurà chì seguite quante altre precauzioni di sicurezza COVID-19 pussibule. Ié, site probabilmente malatu di esse dettu di portà una maschera facciale, ma seriamente, per piacè fate solu. Diversi esperti accunsenu chì l'usu largu di maschere facciali durante e prutestazioni pare esse u mutivu principale per quessa ùn hà micca hè statu un uptick in i casi COVID-19 cunnessi à questi incontri.

"Struvemu chì [altri] avvenimenti suciali è riunioni, sti partiti induve a ghjente ùn porta micca maschere, sò a nostra fonte primaria d'infezione", disse Erika Lautenbach, direttrice di u Dipartimentu di Salute di u Contea di Whatcom in Washington. NPR di a situazione lucale COVID-19. Ma à e prutestazioni in u so cuntatu, "quasi tutti" portanu una maschera, disse. "Hè veramente un testimoniu di l'efficacità di e maschere per prevene a diffusione di sta malatia".


Oltre à portà un maschera facciale è praticà una bona igiene generale, Rona Silkiss, M.D., oculista in Silkiss Eye Surgery, suggerisce di purtà occhiali protettivi à una protesta.

"Cù una grande folla, COVID-19 hè più propensu à trasmette per mezu di e mucose, cum'è i nostri ochji, nasu è bocca", spiega. L'occhiali di prutezzione (pensate: occhiali, occhiali, occhiali di sicurità) ponu esse potenzialmente una barriera è impedisce chì u virus entri attraversu queste mucose, dice. Micca solu l'occhiali protettivi ponu aiutà à prutegge da COVID-19, ma pò ancu serve cum'è "barriera critica di salvezza di visione" contr'à ferite da oggetti volanti, balle di gomma, gas lacrimogeni è spray di pepe, aghjusta Dr. Silkiss. (In cunnessione: L'infermiere marchjanu cù i manifestanti di a vita nera è chì furniscenu cura di primi aiuti)

Ùn hè mancu una gattiva idea di cunsiderà di esse testatu per COVID-19 dopu avè participatu à una protesta. "Vulemu veramente [quelli chì assistenu à e proteste] cunsideranu assai esse valutati è esse testati [per COVID-19], è ovviamente andemu da quì, perchè pensu chì ci hè un putenziale, purtroppu, per [una protesta] per esse un [Superspreading] avvenimentu ", Robert Redfield, MD, direttore di i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC), hà dettu in una recente audizione di u Cungressu, secondu A collina.


Tuttavia, certi esperti indicanu chì ùn hè micca necessariamente cusì simplice quant'è ottene una prova COVID-19 immediatamente dopu avè assistitu à una prutesta. "Hè difficiule è ùn hè micca cunsigliatu di pruvà ogni manifestante", dice Khawar Siddique, M.D., chirurgu neuro-spina in DOCS Spine and Orthopedics. "Invece, duvete esse testatu s'ellu avete cunnisciuta esposizione (esposizione diretta a gocce per più di 15 minuti à 6 piedi di qualcunu infettatu) è se sviluppate qualsiasi sintomi (perdita di gustu / odore, febbre, friddi, sintomi respiratorii cum'è tosse / mancanza di soffiu) "in 48 ore da l'assistenza à a prutesta, spiega.

"Pruvà senza sintomi ùn hè micca cunsigliatu in a maiò parte di e situazione perchè u risultatu di a prova hè solu bonu per quellu ghjornu", aghjusta Amber Noon, M.D., un espertu di malatie infettive in Broomfield, Colorado. "Pudete ancu sviluppà sintomi in i prossimi ghjorni [dopu avè testatu]."

Allora, quandu è s'è vo avete pruvatu dopu avè participatu à una prutesta hè in fine à voi. Parechji esperti sustenu chì hè bè di sbaglià da u latu di a prudenza è esse testati dopu avè assistitu à una protesta, priscinniri di sì sì sperimentate sintomi o pudete cunfirmà l'esposizione cunnisciuta à u virus.

"Nimu ùn sapi veramente quandu si deve esse pruvatu, perchè pò piglià parechji ghjorni per detectà l'antigenu (virus) o sviluppà l'anticorpi à u virus", ammette Dr Siddique. Ma, dinò, se avete cunnisciutu esposizione à u virus è cuminciate à sviluppà sintomi di coronavirus in 48 ore dopu una protesta, sò indicatori chiari per esse testati, dice. "U più impurtante, voi deve autoisolate finu à chì vi fate a prova se pensate chì avete u virus. " (Vede: Quandu, esattamente, duverebbe auto-isolà se pensate chì avete u coronavirus?)

Arricurdatevi chì a prutezzione di voi stessi è di l'altri intornu à e proteste significa chì più persone sò sane è capaci di cuntinuà à luttà per a lotta per a ghjustizia razziale è l'uguaglianza - è ci hè una longa strada avanti.

L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aghjurnamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia anu cambiatu da a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.

Rivista per

Publicità

Articuli Fresche

Esame CA 19-9: chì hè, per chì serve è risultati

Esame CA 19-9: chì hè, per chì serve è risultati

CA 19-9 hè una proteina liberata da e cellule in certi tipi di tumore, aduprata cum'è marcatore tumorale. Cu ì, l'e ame CA 19-9 hà per copu di identificà a pre enza di...
Cosa hè l'acqua à l'acidu boricu, à chì serve è risica

Cosa hè l'acqua à l'acidu boricu, à chì serve è risica

L'acqua borica hè una uluzione cumpo ta da l'acidu boricu è l'acqua, chì hà proprietà anti ettiche è antimicrobiche è, dunque, hè nurmalmente adupra...