Chì pò esse scaricamentu biancu è chì fà

Cuntenutu
- Principali cause di scaricamentu biancu
- 1. Candidia vaginale
- 2. Vaginosi batterica
- 3. Cambiamenti ormonali
- Cura per evità a scarica bianca
U scaricamentu biancu quandu hè accumpagnatu da un odore è una cunsistenza differente da l'abitudine pò esse un segnu d'infezzione vaginale cum'è candidiasi o di qualchì alterazione in a flora vaginale normale cum'è a vaginosi batterica. In questi casi, a dimissione hè accumpagnata da altri sintomi, cum'è brusgiatura è prurigine vaginale, è si consiglia di cunsultà u ginecologu u più prestu pussibule, affinchì u megliu trattamentu possa esse raccomandatu.
Tuttavia, micca tutte e scariche sò un segnu di malattia o infezioni, cume hè normale per e donne avè piccule quantità di scariche bianche o trasparenti, fluide, inodore chì mantenenu a lubrificazione vaginale. Inoltre, una scarica simile à u biancu d'ova pò indicà u periodu fertile di a donna.
Principali cause di scaricamentu biancu
A scarica di u latte cagliata bianca quandu hè accumpagnata da altri sintomi cum'è prurito, rossu è sensazione di brusgiu in a regione di a vulva è di a vagina pò avè cause diverse, chì includenu:
1. Candidia vaginale
A candidiasi vaginale hè una infezzione assai cumuna in e donne chì nasce per via di u sviluppu di u fungu di u genaru Candida sp., u più spessu Candida albicans, chì in più di u scaricamentu biancu provoca ancu prurite in a regione genitale, brusgiata quandu urina, dolore durante u cuntattu intimu è rossu in a regione intima.
Cumu trattà: U trattamentu per a candidiasi hè fattu cù l'usu di farmaci antifungali, in compresse, unguenti o compresse vaginali, cum'è Fluconazole. U trattamentu pò durà trà 3 à 7 ghjorni è deve esse raccomandatu da u ginecologu. Capite megliu cumu si face u trattamentu di a candidiasi.
2. Vaginosi batterica
A vaginosi batterica hè un cambiamentu in a flora vaginale normale, induve ci hè un sviluppu più grande di u batteriu Gardnerella vaginalis, chì pò causà una scarica bianca, grigia o gialla, un odore spiacevule simile à l'odore di pesci putri, pruriti è brusgiature in a regione genitale. Amparate à identificà i sintomi di a vaginosi batterica.
Cumu trattà: Trattamentu per l'infezzione da Gardnerella vaginalis si face cù l'usu di l'antibioticu Metronidazole, chì deve esse raccomandatu da u ginecologu. Inoltre, durante u periodu di recuperu, hè cunsigliatu l'usu di preservativi è cure relative à l'igiene.
3. Cambiamenti ormonali
Hè nurmale chì prima di a menstruazione a donna abbia una scarica bianca è spessa, essendu cunsiderata parte di u ciclu menstruale è esse legata à i cambiamenti ormonali di quellu periodu. Questa scarica ùn hà alcun odore, ùn hè assuciata à alcun altru sintumu è apparisce cù l'obiettivu di prevene u spiazzamentu di u sperma è a successiva fecundazione di l'ovu è ancu cume un modu per prutege u corpu di a donna è prumove a lubrificazione.
Inoltre, durante a gravidanza hè ancu pussibule di vede una piccula secchezza bianca, chì accade ancu à causa di cambiamenti ormonali tipichi di questu periodu, in quale casu hè impurtante chì a donna sia accumpagnata da u ginecologu per assicurà chì a gravidanza sia accadendu currettamente.
Tuttavia, se a scarica gialla, marrone o rosa appare prima di a menstruazione, in più di altri sintomi, hè impurtante d'andà à u ginecologu per avè una valutazione di a regione genitale è fà testi, chì pò esse un segnu d'infezzione vaginale o infezioni.infezioni di trasmissione sessuale, chì necessitanu trattamentu. Vede chì trattamentu hè u più adattu per ogni tippu di scaricamentu.
Cura per evità a scarica bianca
Cum'è a scarica bianca pò esse indicativa di infezioni, hè impurtante chì a donna abbia alcune precauzioni per evità cambiamenti in u microbiota vaginale è u sviluppu di l'infezzione, cume:
- Evite di mette biancheria intima umida o bagnata;
- Ùn aduprate mutandine di materiale sinteticu, optendu per pezzi di cuttone;
- Purtate abiti leggeri è evite jeans stretti è shorts;
- Evite l'alimenti dolci è quelli ricchi di carboidrati, chì diminuiscenu l'immunità, aumentendu l'apparenza di infezioni;
- Ùn aduprate micca a douchina vaginale direttamente nantu à a zona genitale è lavate a regione esterna di a vagina cù un sapone intimu;
- Dorme senza mutandine;
- Dopu avè evacuatu, asciugate sempre da u fronte à u spinu, per prevene chì i batteri fecali entrinu in a vagina è causanu infezioni.
Inoltre, i salviette perfumate per i zitelli o a carta igienica parfumata ponu ancu dannà a salute intima di una donna, aumentendu u risicu di sviluppà infezioni. Verificate cumu si deve fà una igiene intima per evità infezioni.