Cosa hè una Flare Cortisone? Cause, Gestione, è Altru
Cuntenutu
- Chì ghjè un flare cortisone?
- Cause di una fiamma di cortisone
- Effetti secundarii di un colpu di cortisone
- Gestisce una fiamma di cortisone
- Ripigliu da un colpu di cortisone
- Outlook
- Cunsiglii per a gestione di l'artrosi
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì ghjè un flare cortisone?
Un flare di cortisone, qualchì volta chjamatu "flare di steroidi", hè un effettu collaterale di una iniezione di cortisone. L'iniezioni di cortisone sò spessu aduprate per trattà l'artrosi in e articolazioni. L'iniezioni usanu steroidi per diminuisce a quantità di inflammazioni in a vostra articulazione, chì spessu diminuiranu a quantità di dolore chì sperimentate.
I spazii cumuni per riceve u colpu sò:
- ghjinochju
- spalla
- polsu
- pede
Quandu sperimentate un focu di cortisone, u colpu pò causà un dolore intensu in u situ di iniezione, soprattuttu à u primu. U dulore si mostra di solitu in un ghjornu o dui di u colpu. Sapendu chì aspittà da un colpu di cortisone, è se probabilmente sperimenterete effetti collaterali, pò aiutà a pianificà ciò chì pò accadere durante è dopu a procedura.
Cause di una fiamma di cortisone
Sicondu a Fundazioni per l'Artrite, i flares di cortisone sò causati da i corticosteroidi utilizati in u colpu. I corticosteroidi in l'iniezione sò formulati cum'è cristalli à liberazione lenta per dà un alleviamentu di u dolore à longu andà. U sollievu di u dulore di solitu dura parechji mesi. Tuttavia, a presenza di questi cristalli pò irrità a vostra articulazione, chì hè ciò chì crea a sensazione di dolore intornu à a zona di u colpu.
Hè difficiule di prevede sì avete una reazione di flare di steroidi dopu un colpu di cortisone. Ùn pare mancu chì u dulore aggravi ogni volta chì una persona riceve una iniezione. Ancu se u tendinu chì circonda una articulazione pò indebulisce cù u tempu in u risultatu di colpi ripetuti di cortisone, questu ùn hè micca necessariamente un fattore di risicu per colpi più dolorosi.
I brocci steroidi sò un effetti collaterali cumuni di i colpi di cortisone è ponu esse gestiti.
Effetti secundarii di un colpu di cortisone
Prima di u vostru primu colpu di cortisone, pudete esse ansiosu di quantu l'iniezione ferirà. In a maiò parte di i casi, l'area serà numicata temporaneamente cun un anesteticu topicu. Puderete sente qualchì dulore o pressione mentre u colpu hè guidatu in a vostra articulazione. Alcuni duttori utilizanu un dispositivu à ultrasuoni per guidà l'iniezione per assicurassi chì sia piazzatu ghjustu.
Gestisce una fiamma di cortisone
Ghiaccià una fiamma di cortisone in u situ di a vostra iniezione deve aiutà à riduce l'infiammazione chì ti causa dolore. Questa hè a prima linea di trattamentu per i flares di cortisone. Pudete piglià medicazione per u dolore senza prescrizzione, cum'è ibuprofene (Advil, Motrin) o acetaminofene (Tylenol), per pruvà à riduce u dolore se u ghjacciu di a zona ùn aiuta micca. In pochi ghjorni da riceve a vostra iniezione di cortisone, u dolore da a fiamma duverà andà è duvete sente sollievu.
Sì avete sempre assai dolore trè à cinque ghjorni dopu avè l'iniezione, duvete parlà cù u vostru duttore.
Ripigliu da un colpu di cortisone
Dopu un colpu di cortisone, duvete pianificà di evità di aduprà l'articulazione affetta per i prossimi dui ghjorni. Se u colpu hè amministratu in u vostru ghjinochju, fate u megliu per stà fora di i vostri pedi quant'è pussibule è evità di stà per periodi prolungati di tempu.Averete ancu bisognu di evità di nuà o di ammuglià a zona in acqua. Optate per dusce invece di bagni in i ghjorni dopu à u colpu. Dentru quattru à cinque ghjorni, duverebbe pudè ripiglià e vostre attività normali.
A menu chì ùn sperimentate micca un focu di cortisone, u vostru dolore articulare calerà abbastanza rapidamente dopu u colpu hè amministratu. Questu hè chì u colpu cuntene un analgésicu in più di u corticosteroide. Una volta chì avete una iniezione di cortisone, i sintomi di l'infiammazione di l'articuli, cumpresu u dolore, devenu migliurà per i prossimi dui o trè mesi.
Tenite à mente chì hè impurtante spazià i vostri colpi di cortisone in u corsu di un annu. Ùn hè micca cunsigliatu di avè li troppu vicini o di superà trè o quattru trattamenti per una durata di 12 mesi.
Outlook
I trattamenti di iniezione di corticosteroidi ponu purtà à dui o trè mesi di sollievu da l'infiammazione articulare. Mentre ci sò alcuni effetti collaterali di stu trattamentu, i colpi di cortisone sò sempre una di e soluzioni più efficaci per i milioni di persone chì campanu cù osteoartrite dolorosa.
Cunsiglii per a gestione di l'artrosi
I corticosteroidi ùn sò micca l'unicu modu per trattà l'artrosi. Eccu alcune cose chì ponu aiutà à riduce u vostru dolore:
- Sì avete osteoartrite di u ghjinochju o di l'anca, a perdita di pesu è l'iniziu di una rutina d'eserciziu appruvata da u duttore pò aiutà à migliurà a funzione è mette menu stress nantu à l'articulazione. A fisioterapia pò aiutà ancu cù questi è altri tipi di osteoartrite.
- Manghjate una dieta ricca di alimenti antiinflamatori è antiossidanti, cum'è mirtilli, kale o salmone.
- Pruvate cù l'applicazione di pacchetti di ghiaccio o di calore à u vostru ghjinochju o à altre articulazioni affette.
- I bretelli ponu aiutà, sicondu l'articulazione. Parlate à u vostru duttore nantu à un attrazzu per u ghjinochju o u polu se una di queste articuli hè influenzata.
Cumprate in ligna per ghjinochje.