Criolipolisi: prima è dopu, cura è contraindicazioni
Cuntenutu
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Prima è dopu a criolipolisi
- A criolipolisi face male?
- Quale hè chì ùn pò micca fà criolipolisi
- Chì sò i risichi
A criolipolisi hè un tipu di trattamentu esteticu realizatu per eliminà u grassu. Sta tecnica hè basata annantu à l'intolleranza di e cellule di grassu à basse temperature, rompendu quandu stimulata da l'attrezzatura. A criolipolisi garantisce l'eliminazione di circa 44% di u grassu lucalizatu in solu 1 sessione di trattamentu.
In questu tipu di trattamentu, l'attrezzatura chì congela e cellule di grassu hè aduprata, ma per esse efficace è sicura, u trattamentu deve esse effettuatu cù un dispositivu certificatu è cù a manutenzione aggiornata, perchè quandu questu ùn hè micca rispettatu, ci pò esse esse un 2u è 3u brusgiatu. gradu, chì richiede trattamentu medicu.
Cumu hè fattu u trattamentu
A criolipolisi hè una prucedura simplice chì pò esse realizata nantu à varie parti di u corpu, cum'è e cosce, l'abdomen, u pettu, i fianchi è i bracci, per esempiu. Per fà a tecnica, u prufessiunale passa un gel prutettore nantu à a pelle è poi mette l'attrezzatura in a regione da trattà. Cusì, u dispositivu succhierà è rinfriscerà sta zona finu à circa -7 à -10ºC per 1 ora, chì hè u tempu necessariu per chì e cellule di grassu si congelinu. Dopu a congelazione, e cellule di grassu si rompenu è sò eliminate naturalmente da u sistema linfaticu.
Dopu a criolipolisi, si consiglia di fà una sessione di massaggio lucale per standardizà l'area trattata. Inoltre, hè cunsigliatu chì almenu 1 sessione di drenaje linfaticu o pressoterapia sia effettuata per facilità l'eliminazione di grassu è accelerà i risultati.
Ùn hè micca necessariu associà un altru tipu di prucedura estetica cù u protocolu di criolipolisi perchè ùn ci hè micca evidenza scientifica chì sò efficaci. Cusì, basta à fà criolipolisi è à fà drenaggi regolarmente per avè u risultatu desideratu.
Prima è dopu a criolipolisi
I risultati di a criolipolisi cumincianu à cumparisce in circa 15 ghjorni, ma sò progressivi è accadenu in circa 8 settimane dopu u trattamentu, chì hè u tempu chì u corpu hà bisognu per eliminà cumpletamente u grassu chì hè statu congelatu. Dopu stu periodu, l'individuu duverebbe vultà in clinica per valutà a quantità di grassu eliminatu è poi verificà a necessità di avè un'altra sessione, se necessariu.
L'intervallu minimu trà una sessione è un'altra hè di 2 mesi è ogni sessione elimina circa 4 cm di grassu localizatu è ùn hè dunque micca cunsigliatu per e persone chì ùn sò micca in u pesu ideale.
A criolipolisi face male?
A criolipolisi pò causà dolore à u mumentu chì u dispositivu succa a pelle, dendu a sensazione di un pizzicu forte, ma chì passa prestu per via di l'anestesia di a pelle causata da a bassa temperatura. Dopu l'applicazione, a pelle hè di solitu rossa è gonfia, dunque hè raccomandatu di fà un massaggio lucale per alleviare l'inconfortu è migliurà l'aspettu. A zona trattata pò esse dolorosa per e prime ore, ma questu ùn causa micca assai disagiu.
Quale hè chì ùn pò micca fà criolipolisi
A criolipolisi hè contraindicata per e persone chì anu sovrappesu, obese, erniata in a zona da trattà è prublemi relativi à u fretu, cum'è urticaria o crioglobulinemia, chì hè una malattia liata à u fretu. Ùn hè ancu micca cunsigliatu per e donne incinte o quelli chì anu cambiatu a sensibilità di a pelle per via di a diabetes.
Chì sò i risichi
Cum'è cù qualsiasi altra prucedura cusmetica, a criolipolisi hà i so risichi, soprattuttu quandu u dispusitivu hè deregulatu o quandu hè adupratu in modu impropriu, ciò chì pò comportà brusgie gravi chì richiedenu una valutazione medica. Stu tipu di complicazione di criolipolisi hè rara, ma pò accade è esse facilmente eluditu. Vede altri risichi di congelazione di grassu.