Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 11 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Maghju 2024
Anonim
TUTORIAL SCI - Iniziare da zero con lo spazzaneve
Video: TUTORIAL SCI - Iniziare da zero con lo spazzaneve

Cuntenutu

Duranti l'inguernu, hè tentativu di stà accucciatu à l'internu, sughjendu u cacao caldu... vale à dì, finu à chì a frebba di a cabina s'implante. L'antidotu ? Esce fora è pruvà qualcosa di novu.

U snowboard, in particulare, hè u sport perfettu per fassi fora è attivu durante i mesi più freti - è, dicimu onesti, ti face parè un gattivu tutale. (Avete bisognu di più cunvince? Eccu sei motivi per pruvà snowboard).

Se ùn l'avete mai pruvatu prima, pò esse abbastanza intimidante; ma hè quì chì vene sta guida nantu à cumu fà snowboard. Eccu tuttu ciò chì avete bisognu di sapè, per cortesia di Amy Gan, l'istruttore principale di snowboard in Mount Snow in Dover, VT, è un membru di a squadra di l'Instructori di Ski Professionali d'America è l'Americani. Associazione di i Maestri di Snowboard (PSIA-AASI). (Ùn sò micca sicuru d'esse prontu à strapà i dui pedi nantu à una sola tavola? Pruvate invece di scià! Eccu cumu si sciate per i principianti.)


"Insegnà à i principianti hè maravigghiusu perchè avete l'occasione di presentalli in un mondu novu novu è invitàli in una cumunità veramente geniale", dice Gan. "Puderia esse un cambiamentu di vita!"

1. Prima, un cuntrollu di rialità.

A Gan li piace à preparà i snowboarders principianti ricurdendu chì stu sport hà bisognu di tempu per amparà. "Ci hè un pocu di curva d'aprenu, ma hè un prucessu frescu", dice Gan. "Hè assai più creativu di un sport di ciò chì pensu chì a ghjente capisce!"

Dittu chistu, ùn andate micca in u vostru primu ghjornu cun enormi aspettative - ancu l'atleti di i X Games avianu da principià da qualchì parte. Pò piglià un pocu di tempu prima di pudè calà comodamente in muntagna, ma averete sicuramente una bona sensazione per ellu u vostru primu ghjornu.

Oltri a chistu, a cunsistenza hè a chjave per amparà à snowboard. "Se pudete impegnassi in quattru ghjorni di snowboard in a vostra prima stagione, sarete partutu da un bellu principiu", dice Gan. (Pudete ancu pruvà questi esercizii per preparà u vostru corpu per i sport invernali).


2. Vestitevi per successu.

Esse frescu nantu à a polvere ùn vi dà micca una scusa per vestesi impropriamente. Eccu i trè strati chjave per cunsiderà:

  1. Baselayer: Gan suggerisce di portà qualsiasi leggings chì caccià u sudore, più una cammisa di lana merino à maniche lunghe cù una capa di lana più grossa. (Qualchidunu di questi cimi, fondu, o insemi baselayer invernali funzionerà perfettamente.) Porta ancu opzioni di backup di stratu più pesanti è più leggeri in muntagna per pudè esse preparata per qualsiasi cambiamentu climaticu.
  2. Livellu superiore: "Pigliate pantaloni di neve, ùn porta micca jeans!" dice Gan. I pantaloni è u mantellu impermeabili sò essenziali per stà caldu.
  3. Accessori: "Usate definitivamente un cascu è un paru d'occhiali se li pudete uttene", insiste ella. (Questi occhiali di sci chì sò funziunali è elegante). In più, portate un paru di calzini di lana o poliester mantenenu i vostri pedi caldi, è metteli in i vostri leggings per ùn avè micca ammucciatu in i vostri stivali di snowboard. In quantu à mantene e to mani calde è secche, ogni tipu di guantone o guantu chì ùn hè micca un materiale di lana o di cuttuni pò travaglià, dice Gan. Ùn vulete micca chì a neve sia capace di attaccà à elli. (Pruvate guanti di pelle impermeabili o guanti Gore-Tex invece).

3. Ùn site micca troppu cool per a scola-piglià una lezzione.

U cunsigliu numericu unu chì Gan dà hè di piglià una lezzione durante u vostru primu ghjornu in muntagna. Ella avvirtenu chì, sè vo site da sè stessu o cù un amicu, andate à crashing assai più spessu chè s'ellu pigliate una ora o duie per amparà à snowboard da un prufessore.


Durante a lezione, l'instructore vi aiuterà à capisce quale pede serà quellu chì va davanti. Ci hè uni pochi di modi diffirenti per capisce questu, ma Gan li piace à travaglià in daretu. "Qualunque sia u pede chì site più còmode per piglià è spinghje a tavula, serà u vostru pede di daretu", dice Gan. Questa azzione, chjamata "pattinaggio" (chì hè simile à spinghje un skateboard), serà cumu si circonda nantu à superfici piane è, eventualmente, imbarcate nantu à u ski lift.

Avete ancu principiatu lentamente. "I primi dui cumpetenze chì travagliammu in una lezione sò equilibriu è postura", dice Gan. Cumincià nantu à una superficia plana in una postura atletica cù i ghjinochje ligeramente piegate per vede ciò chì a tavula si senti nantu à a neve.

4. Falà cun stile (è sicurità).

Mentre pudete esse capace di passà u primu ghjornu di sci senza sguassate, vi sò abbastanza garantitu di esse butt-in-the-snow quandu avete amparatu à snowboard.

Per furtuna, Gan hà alcuni cunsiglii anti-crash cruciali: U vostru primu ghjornu, se avete mai sentitu fora di cuntrollu o stai per cascà, basta à pusà o ghjinochje (secondu a manera chì cascate). "Pruvate di squat down and roll on your butt or squat down and roll on your ginchs and forearms", dice ella. "Se pudete ottene u vostru centru di massa vicinu à a terra è rollu, serà assai più liscia cà l'alternativa". Questu impedisce ancu di utilizà i vostri braccia per rinfurzà a vostra caduta (è potenzalmentu ferite u vostru bracciu, u polsu o a manu).

Più bona nutizia: Oghje ghjornu, a maiò parte di e muntagne prupone un equipagiu di lucazione per principianti chì hè in realtà cuncepitu per riduce i crash. I bordi di u bordu pendenu versu l'alte, allora ùn hè micca cusì faciule di catturà u bordu di u vostru bordu in a neve è in autunno.

5. Principiatu da u fondu, avà site quì.

Quandu puderete graduà da un terrenu pianu à un terrenu pocu menu menu pianu, congratulazioni! Ma ùn sentite micca bisognu di andà in cima di a muntagna in u vostru primu ghjornu. "Hè megliu stà in l'area di i principianti perchè serà un ambiente pusitivu piuttostu chè furzassi à andà in un locu chì u farà micca divertimentu ", dice Gan. (Ùn vi spaventate però: ci sò tanti ragiuni per pruvà un novu sport d'avventura, ancu s'ellu hè un pocu nervoso).

È ùn vi frustrate micca sè stessu s'ellu pare chì ùn avete micca ottenevule. Se vi trovate agitatu, fate una pausa rapida, dice Gan. Puderete micca capisce ciò chì site avè compiu. Mantene penseri pusitivi-è ricurdate di piglià in u paisaghju!

6. Infine, après ski.

Après ski - o l'attività suciale dopu à una dura ghjurnata di sci è snowboard - sò alcuni di i mumenti più gratificanti dopu avè passatu una ghjurnata in piste. Ch'ella sia pratendu una birra fredda o un tè caldu, premiatevi per pruvà qualcosa di novu è esse attivu à l'aria aperta durante l'invernu. Gan suggerisce ancu di andà in una sauna o in una vasca calda se dispunibule, è di allungassi cù un pocu di yoga per aiutà à evità di diventà dolore.

"Qualunque cosa cum'è a posa di piccione chì stende i vostri quads è i flessori di l'anca hè un bonu trattu", dice Gan (Eccu 6 Stretches Post-Workout for After Any Activity.) Gan ancu usa pose di equilibriu in yoga per esse megliu in snowboard. cum'è l'arburu posa.

In bassa stagione, à Gan li piaci à andà à marchjà per stà in forma per u snowboard. Ella ricumanda qualcosa per aiutà à mantene i vostri glutei è i musculi musculari forti ancu custruendu a vostra resistenza, in modo da pudete mantenere a vostra energia curruta dopu corsa. Se ùn pudete micca fà camminate, Gan suggerisce di fà squat, muri à pusà, è esercitazioni di agilità (cume un trapanu à scala) mentre si travaglia in casa o in una palestra per uttene u listessu effettu.

Rivista per

Publicità

Guadagnà A Popularità

Disordine Evitante / Restrittivu di Intake Alimentariu

Disordine Evitante / Restrittivu di Intake Alimentariu

Co a hè u di ordine di l'inge tione evitante / re trittiva (ARFID)?U di ordine di l'inge tione evitante / re trittiva (ARFID) hè un di ordine alimentariu caratterizatu da manghj...
Perchè Si Pela A Lingua?

Perchè Si Pela A Lingua?

A vo tra lingua hè un mu culu unicu perchè hè attaccata olu à l'o u à una (micca tramindui) e tremità. A o uperficia hà papille (picculi bocchi). Trà e papi...