CrossFit Phenom Annie Thorisdottir si unisce per una nova sfida
Cuntenutu
Puderete cunnosce Annie Thorisdottir cum'è a donna più adatta duie volte in u mondu. Ciò chì forse ùn sapete hè ch'ella hè entrata in i Rinoceronti di New York per a Lega Naziunale Pro Grid, u primu sportu di spettatori prufessiunale di u mondu cù squadre co-ed in competizione in gare di prestazioni umane. A ghjudicà da a so incredibile ricuperazione è a so prestazione di punta à i CrossFit Games, aspittemu chì ella cuntinueghja à duminà.
Avemu pigliatu Thorisdottir trà l'allenamenti per parlà di i Ghjochi di questu annu, a so strada per a ricuperazione, è cumu si prepara per u prossimu avvenimentu NPGL.
Forma: Cumu avete preparatu per i Ghjochi CrossFit di questu annu per via di a vostra ferita?
Annie Thorisdottir (AT): Era un prucessu lentu. Era praticamente riabilitazione per un tempu, dopu travagliendu nantu à u mo corpu superiore. Finalmente aghju cuminciatu à andà in bicicletta è à fà un travagliu leggeru nantu à u mo corpu inferiore per circa sei mesi. A partesi di ghjennaghju, aghju tornatu à u travagliu più pesante chì venenu da u pianu, ma ci era ancu assai travagliu di riabilitazione per assicurà chì tuttu si sentia bè. U mo spinu si sente veramente bellu avà, mi sentu u megliu chì aghju in dui anni dopu à i Ghjochi. Ma sò chì possu esse assai megliu.
Forma: Chì fate avà per furmà per u NPGL?
AT: Subitu dopu à i Ghjochi, aghju pigliatu circa dui ghjorni guasi cumpletamente. Dopu questu, aghju cuminciatu à fà un travagliu più liggeru. Avà mi mettu à alzà un pocu più pesu. Mi focu definitivamente menu nantu à a resistenza è rende a mo furmazione più sprint-like. Hè assai intervalli corti, assai splusivi. Vò u più prestu pussibule per 30 secondi finu à un minutu, è riposu per unu o dui. Aghju ancu l'occasione di travaglià avà nantu à a forza, ciò chì hè impurtante perchè pensu chì hè una dibulezza di a moia.
Forma: Cumu si compara questu avvenimentu cù i Ghjochi CrossFit per voi?
AT: In a mo mente hè veramente simile, eccettu avà chì aghju a possibilità di competere in una squadra. Aghju sempre cumpetutu in sporti individuali, allora sò eccitatu à travaglià cun una squadra è vede cumu ci mettimu tutti inseme.
Forma: Sembra certamente chì si tratta più di strategia, pratica è coaching. Cumu si sente per questu aspettu di u sport?
AT: Avete bisognu di cunnosce bè i vostri cumpagni di squadra, è avete bisognu di sapè veramente bè. Avete da lascià u vostru ego à u latu, perchè quandu avete sentu chì si rallenta, avete bisognu di toccu [un atleta travaglia à tempu, ma ellu pò chjamà un sustitutu da u bancu]. Hè quì chì i coaches contanu veramente.
Forma: Cumu si sente nantu à a vostra prima partita u 19 d'Agostu?
AT: Sò veramente entusiasta. Hè u primu partitu per esse in Madison Square Garden, cusì hè veramente malatu. Ùn aghju mai pensatu d'esse in cuncurrenza quì.
U 19 d'Agostu, i Rinoceronti di New York competenu contr'à u Regnu di Los Angeles à u Madison Square Garden. Andate à ticketmaster.com/nyrhinos è inserite "FIT10" per uttene l'accessu à i biglietti di pre-vendita è riceve 10% di sconti nantu à i prezzi di u nivellu mediu.