Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 11 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 28 Marzu 2025
Anonim
I sintomi di Colpitis è cumu identificà - Salute
I sintomi di Colpitis è cumu identificà - Salute

Cuntenutu

A presenza di una secrezione bianca cum'è u latte è chì pò avè un odore spiacevule, in certi casi, currisponde à u sintomu principale di colpite, chì hè l'infiammazione di a vagina è di u cervice chì pò esse causata da funghi, batteri è protozoi, cume Candida sp., Gardnerella vaginalis è Trichomonas sp.

Per sapè s'ellu hè colpitis, u ginecologu deve valutà i sintomi presentati da a donna, in più di fà testi chì permettenu l'identificazione di segni d'infiammazione è l'agente infettivu rispunsevule di a colpitis, è u test Schiller è a colposcopia, per esempiu , pò esse realizatu. Amparate più nantu à a colpitis.

Sintomi di colpitis

U sintomu principale di a colpite hè una perdita vaginale biancastru o grisgiu, simile à u latte, chì pò esse qualchì volta bullosa, ancu s'ellu ùn hè micca assai cumunu. Inoltre, alcune donne segnalanu a puzza in a zona intima, simile à l'odore di u pesciu, chì tende à diventà ancu più evidente dopu u cuntattu intimu.


Oltre à a dimissione, u duttore pò identificà segni di mucosa cervicale o vaginale durante l'esame, distinguendu i tippi di colpite in:

  • Colpite diffusa, chì hè carattarizatu da a presenza di picculi punti rossi nantu à a mucosa vaginale è u cervice;
  • Colpite focale, in quale si ponu vede macchie rosse arrotondate nantu à a mucosa vaginale;
  • Colpitis acuta, chì hè carattarizatu da un gonfiore di a mucosa vaginale in più di a presenza di punti rossi;
  • Colpitis crònica, in chì i punti bianchi è rossi sò osservati in u vaginu.

Cusì, se a donna hà una scarica bianca è u duttore identifica cambiamenti indicativi di infiammazione durante a valutazione di a vagina è u cervice, hè impurtante chì i testi sianu fatti per identificà a causa di a colpite è inizià u trattamentu.

Cause principali

A colpitis hè di solitu causata da microorganismi chì facenu parte di a microbiota vaginale nurmale, eccettu Trichomonas sp., è chì per via di abitudini igienichi inadegwate, cum'è l'usu di una duscia vaginale spessu o di ùn portà biancheria intima di cuttone, per esempiu, pò proliferà è causà infezioni è infiammazioni di a regione genitale.


Inoltre, a colpite pò accade ancu quandu si stà più di 4 ore cù u tampone in a vagina, in cunseguenza di cambiamenti ormonali, l'usu di antibiotici o per via di avè sessu durante a menstruazione o di fà sessu senza preservativu.

Hè impurtante chì a causa di a colpite sia identificata in modu chì u duttore possa indicà u trattamentu più adattu, chì si face di solitu cù l'usu di antimicrobici chì anu per scopu di eliminà l'eccessu microorganismu rispunsevule di a colpite in più di favurisce a recuperazione di u vaginale tissutu è di u cervice. Capite cumu si face u trattamentu per a colpite.

Cumu sapè se hè colpitis

Oltre à valutà i sintomi presentati da a donna, u ginecologu deve fà alcune prove per verificà i segni indicativi di colpite. Cusì, u duttore valuta a regione intima, identificendu i segni di l'infiammazione, oltre à fà testi è esami chì aiutanu à cunclude u diagnosticu di a colpite è identificanu u microorganismu responsabile di l'infiammazione, essendu u più indicatu:


  • Test PH: più grande chì 4.7;
  • Test 10% KOH: Pusitivu;
  • Esame novu: chì hè fattu da l'analisi di un campione di secrezioni vaginali è chì, in casu di colpite, indica una diminuzione di lattobacilli, cunnisciuti ancu cum'è bacilli Doderlein è leucociti rari o assenti;
  • Test di Gram: chì hè fatta da l'analisi di un campione di secrezione vaginale è chì hà per scopu di identificà u microorganismu rispunsevule di l'infiammazione;
  • Test di urina di tippu 1: chì pò indicà a presenza di segni indicativi d'infezzione, in più di a presenza di Trichomonas sp., chì hè unu di i rispunsevuli di a colpitis;
  • Test di Schiller: in chì u duttore passa una sustanza cù iodu à l'internu di a vagina è di u collu d'utru, identificendu i cambiamenti pussibuli in e cellule chì sò indicative di infezzione è infiammazione;
  • Colposcopia: chì hè a prova a più adatta per u diagnosticu di colpite, postu chì permette à u duttore di valutà in dettu a vulva, a vagina è u cervice, è hè pussibule identificà segni indicativi di inflammazione. Capite cumu si face a colposcopia.

In più di sti testi, u duttore pò ancu fà u test Pap, chì hè ancu cunnisciutu cum'è test preventivu, tuttavia questu test ùn hè micca adattu per u diagnosticu di colpite, postu chì ùn hè micca specificu è ùn mostra segni d'infiammazione o d'infezione. assai bè.

Alcuni di i testi indicati per sapè se si tratta di colpite ponu esse effettuati durante a cunsultazione cù u ginecologu è a persona hà u risultatu durante a cunsultazione, tuttavia altri anu bisognu chì u campione raccoltu durante a cunsultazione sia inviatu à u laboratoriu in modu da pudè esse analizate è se pò avè u diagnosticu.

Populari Nantu À U Situ

Cumu tonificà e braccia flaccide

Cumu tonificà e braccia flaccide

Q: Cumu po u tonificà e mo braccia flabby enza viluppà mu culi volumino i?A: Prima di tuttu, ùn vi preoccupate micca di uttene grande armi. "E donne ùn anu micca abba tanza te...
Ricette di insalata chì ti mantenenu soddisfatti

Ricette di insalata chì ti mantenenu soddisfatti

Beninte a, l'in alate ò un modu faciule per attaccà à una dieta ana, ma l'ultima co a chì vulete e e dopu u pranzu hè famitu.Ùn duvete micca e e - ghju tu aumenta...