Daisy Ridley sparte a so lotta cù l'endometriosi
Cuntenutu
Aieri, Daisy Ridley hà pigliatu à Instagram per pubblicà un missaghju inspirante nantu à a cura di sè stessu. A ghjovana di 24 anni hà apertu nantu à a so salute, cunfessendu d'avè luttatu cù l'endometriosi da quandu era adolescente.
"À 15 anni mi hè stata diagnosticata l'endometriosi", cappia a foto. "Una laparoscopia, parechje cunsultazioni è 8 anni dopu, u dolore era di ritornu (più dolce sta volta!) È a mo pelle era U PIU PEGORU".
Dopu avè pruvatu parechji prudutti è fà turni di antibiotici, Ridley hà sentitu chì u so corpu ùn era micca affruntatu. Ùn hè micca finu à ch'ella hà saputu ch'ella avia ovari polichistichi chì e cose anu cuminciatu à migliurà. Cù qualchì aiutu da i dermatologi è tagliendu assai latticini è zuccherini fora di a so dieta, a stella pianu (ma sicuramente) hà cuminciatu à sentasi più cum'è ella.
"Puderaghju dì in modu sicuru di sentimi cusì autocosciente chì m'hà lasciatu a cunfidenza in i tattri", ammette. E dopu, li dice à milioni di seguitori di curassi megliu di sè.
"U mo scopu hè chì, per quellu di voi chì soffre di qualcosa, andate à un duttore; pagate per un specialistu; fate i testi di i vostri ormoni, fate test di allergie; tenite nantu à cume si sente u vostru corpu è ùn vi preoccupate micca di sonà cum'è un ipocondriacu ", dice ella. "Da a vostra testa à a punta di i vostri pedi avemu solu un corpu, femu tutti verificà chì u nostru travaglia in cundizione di punta."
E so parolle anu toccu u core di parechji, in particulare i so fan di Facebook, assai intensificati per sparte e so storie di successu. Fighjate.