Autore: Helen Garcia
Data Di Creazione: 14 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
Danielle Brooks dice chì a so nova publicità di Lane Bryant l'hà amparatu à abbraccià u so gonfiore è "Love Handles" - Vita Di Vita
Danielle Brooks dice chì a so nova publicità di Lane Bryant l'hà amparatu à abbraccià u so gonfiore è "Love Handles" - Vita Di Vita

Cuntenutu

Durante l'Emmy Awards di a notte scorsa, u più novu cummerciale "I'm No Angel" di Lane Bryant hà debuttatu, cù trè facce ben cunnisciute in i mondi di modellazione di taglia grande è di body-pos: Candice Huffine, chì chjude l'estereotipi arcaici di "corpu di corridore". Denise Bidot, chì hè in missione per fà belle e smagliature, è Ashley Graham, chì ùn hà mancu più bisognu di una presentazione.

U quartu mudellu chì culpisce a linea di biancheria intima Cacique di Lane Bryant: Attrice è attivista pusitiva di u corpu Danielle Brooks, chì, ancu se più famosa per ghjucà Taystee in L'aranciu hè u novu neru, hà ancu fattu un nome in u mondu di a moda. L'annu passatu, Brooks hà camminatu nantu à a pista di Christian Siriano per u spettaculu di Lane Bryant, è hè statu prisentatu in a campagna #ThisBody di a marca. Hà aghjustatu ancu u designer à u so curriculum vitae, annunzendu a settimana scorsa nantu à Instagram ch'ella collabora cù Universal Standard per una cullizzioni inclusa in dimensioni. È tuttu face parte di a so missione di fà sapè à e donne curvose chì meritanu di sentasi sexy-in tramindui vestiti è biancheria.


Avemu parlatu cù Brooks di ciò chì hè cum'è posa in a vostra biancheria per una campagna naziunale (#bloat is real), l'entrenamentu chì a face si sente male, è cumu hà amparatu à amassi i so manichi d'amore.

Per superare l'insicurezza di gonfiore durante a so ripresa:

"Aghju fattu stu tippu di tiri prima, è a maiò parte di u tempu mi frastu un pocu quandu u ritrattu esce. Sò cum'è, Oh Diu, questu hè quellu chì anu sceltu? E dopu tornu à amà veramente u quadru. Ma sta volta, a sfida per mè era in realtà durante a ripresa perchè mi sentu cusì gonfiatu, è mi faceva sentu incunificatu. Eru preoccupatu per cumu circava in a biancheria. Dopu à un certu puntu, aghju messu una foto nantu à u mo Instagram di mè solu alzendu a mo camicia è eru cum'è, sapete chì? Perchè mi importa ancu di questu? Questu hè u mo corpu, questu hè induve hè oghje, è aghju da vultà cun ellu. Aghju da amassi. È hè ciò chì aghju fattu. Amu i colpi avà è speru chì l'altre donne trovanu a forza di amà u so corpu in qualunque tappa hè, ancu quandu si sentenu più gonfiate ".


 

Perchè vede cusì donne di dimensioni in biancheria hè cusì impurtante:

"Per mè hè impurtante d'esse a raprisentazione chì vulia quandu eru una zitella. Quandu aghju vistu sta campagna Lane Bryant, prima ch'e ne fessi parte, aghju vistu i bus passà cù ste belle donne chì parianu eiu, essendu fiducia in a so pelle è senza piattà a so bellezza. È mi ricordu solu di esse cusì eccitatu ogni volta chì camminassi per a 42nd street è vedu un autobus o falassi in metropolitana è vedu quella campagna è sentu quellu spinta di fiducia. Allora quandu Hè ghjuntu u tempu è m'hà dumandatu di esse una parte di "I'm No Angel 2.0," Eru felice. Per parechje donne plus-size, ùn vede micca publicità per sè stessu. Hè per quessa chì a rapprisintazioni importa veramente. Quandu sta cummercializazione esce a ghjente serà veramente entusiasta perchè dicerà: Oh, possu veramente ottene questu è sò induve cumprà per quessa. Sò chì si adatta à u mo corpu cusì. U vecu nantu à Danielle o vecu nantu à Denise.


Truvendu a passione di a so vita cum'è ella L'aranciu hè u novu neru caratteru:

"In a stagione 5, Taystee hè in prima linea di a lotta per a ghjustizia è di trattà a perdita di u so amicu. Sentu chì avemu tutti missioni è scopi in a vita. Una parte di a mo permette à e donne di sentesi belle in tuttu ciò chì mettenu- o ùn mette micca. Allora iè, hè impurtante per mè in a mo missione di parlà continuamente à questu, di sfidà continuamente i disegnatori di alta moda à cuncepisce è vestisce donne chì sò più grandi, ancu se ùn sò micca necessariamente cunsideratu un mudellu primu. Per dì continuamente: Vogliu vedemi nantu à u schermu, vogliu vedemi riflessu nantu à e piste, vogliu vedemi riflessu in riviste. Ùn hè micca solu qualchì fantasia. Semu quì è ci vole à esse visti. A nostra presenza duverebbe esse fattu ".

Perchè hà aghjustatu designer di vestiti à u so curriculum:

"U cuncepimentu ùn era micca qualcosa chì eru sempre in, ma ùn eru micca capace di truvà panni chì vulessi mette. Vuliu esse capace di marchjà in ogni magazinu è avè una idea di ciò chì vogliu è andà à piglià E questu ùn hè micca stata una opzione, dunque ùn hà micca avutu u sensu di passà in quella pusizione, perchè perchè micca? Perchè ùn dà micca una chance? Vuliu creà pezzi chì vogliu è ancu sparte cù ogni donna chì hà sentitu u listessu modu. I vestiti sò tantu una parte di quellu chì simu, questu hè u nostru modu di spressione di noi stessi. Allora pensu chì sia ghjustu chì avemu finalmente cuminciatu à avè opzioni, sia cù vestiti o cù Cacique, chì pensu hè guidendu definitivamente l'accusa quandu si tratta di intimati ".

Ella continua à travaglià senza camicia - è ùn si compara micca à nimu:

"Quandu aghju fattu per a prima volta quellu video d'Instagram [nantu à u travagliu senza cammisa] aghju scupertu chì a mo sfida ùn hè micca di esse cum'è qualsiasi altru. A mo sfida hè di esse megliu di quantu eru u ghjornu nanzu. Avemu da ricurdà chì ùn pudemu micca fighjate à a persona accantu à noi è dite, oh vogliu ciò chì anu. Hè una sorta di norma di a nostra sucietà grazia à Instagram è Twitter è tuttu què, nò? Ma sta mentalità hè malsana. Per paragunassi cun chiunque altru ùn hè micca realistu . Semu tutti fatti di manera diversa è duvemu cumincià à vede a bellezza in noi stessi. Allora per mè, continueraghju à andà in palestra cù a mo camicia fora. È ùn hè micca solu per mè, ma hè ancu per quella donna chì hè luttendu cun fiducia. È ùn si tratta micca solu di donne plus-size. Ci sò donne chì sò di dimensioni 0 è 2 chì anu ancu momenti di lotta per amà u so corpu. Allora pensu chì, se possu camminà cun fiducia in a mo pelle, allora speremu chì darà à qualcunu altru a cunfidenza di fà u listessu è micca solu cessà di ghjudicà sè stessu es ma ancu di piantà di ghjudicà l'altri. Pruvate di truvà l'amore in mè prima, è poi spergu chì avarà un effettu ondulazione annantu à l'altri. Hè tuttu u mo MO ".

Perchè ossessionatu da a sudazione:

"Aghju un entrenamentu maravigliu chì hè veramente grandezza chjamatu Morit Sommers, chì hà travagliatu cù Ashley Graham in u passatu. Hè stupente. Normalmente esercitemu trè volte à settimana inseme fendu entrenamentu di forza è mi piace assai l'allevamentu di pesi, ma ultimamente aghju. Sò statu ossessionatu da u passu di e scale. U passu di e scale hè statu u mo marmellata. Sò chì a ghjente l'odia ma mi piace. Hè un allenamentu cusì pienu di corpu. Si allena tutti i musculi è poi ci hè u cardio di questu tuttu. Puderaghju fà questu per 10 minuti è sò sudatu buckets! U mo circuitu cardio normale quandu sò solu: 20 minuti nantu à a scala, un chilometru nantu à u tapis roulant, chì mi pigghia circa 15 minuti, è dopu 10 minuti nantu à u rematore. Faraghju solu quessa è dopu mi sentu preparatu per a ghjurnata. Se ùn possu micca fà quessa, allora facciu almenu 20 minuti di a scala-stepper. Hè una bona spinta per mè di cumincià a mo ghjurnata libera è per svegliarmi è per piglià un bon sudore solidu ".

Quandu abbandunà a scala-è a pressione-in a palestra:

"Cum'è e donne, assai di u nostru scopu cù u travagliu fora hè di perdiri pesu, è qualchì volta in quellu desideriu di perdiri pesu, scurdemu di piglià cura di u nostru spiritu. Avemu diventatu cusì cunsumu cù a scala. Avemu scurdatu chì i nostri corpi, più. cusì ch'è l'omi, sò cusì in flussu tuttu u tempu. I nostri ormoni cambianu constantemente. Pensu chì qualchì volta avemu bisognu di dà veramente una pausa è dì: Sapete ciò chì oghje ùn aghju micca focu annantu à a scala. Oghje mi concentreraghju nantu à amà me stessu è ghjunghje in questa palestra è uttene un bon allenamentu. Hè tuttu ciò chì aghju da focalizà nantu à. Ùn vogliu micca preoccupassi di quante calorie brusgiu. Ùn vogliu micca preoccupassi di se batte u mo tempu di corsa. Oghje aghju da entre solu quì è mustrà eiu stessu amore. Hè stata veramente utile per mè ultimamente, perchè ci sò pressioni di stà in a vostra biancheria è di espunà cusì - a ghjente hè sempre pronta à esse ciberbullies. Hè impurtante per mè solu sbarazzarsi di tutta quella pressione ".

L'insecurità di u corpu chì hà finalmente superatu:

"Amparaghju à amà e mo maniglie d'amore. Per u più longu tempu l'aghju odiatu perchè aghju avutu l'impressione di ùn pudè mette certi abiti, è perchè ùn aghju definitivamente micca vistu donne in riviste chì li mostranu. Ma à tempu chì passava è aghju cuminciatu per vede e donne chì abbraccianu e so "maniglie d'amore" in e publicità per marche cum'è Lane Bryant, aghju capitu chì hè nurmale è bè d'avè un coppiu eiu stessu ".

Rivista per

Publicità

Articuli Affascinanti

Latissimus Dorsi Pain

Latissimus Dorsi Pain

U lati imu dor i hè unu di i più grandi mu culi in u vo tru pinu. Hè qualchì volta chjamata i vo tri lati è hè cunni ciuta per a o grande forma piatta "V". pan ...
U sangue in a caca di u mo zitellu hè una causa di preoccupazione?

U sangue in a caca di u mo zitellu hè una causa di preoccupazione?

Vede u angue in a caca di u to zitellu pò e e alarmante, ma e cau e di u angue in e feci di i zitelli ùn ò micca empre gravi. In fatti, hè abba tanza cumunu.E fe ure anali, chì...