Cumu trattà l'acne in gravidanza
Cuntenutu
Per trattà l'acne in gravidanza, hè impurtante di ricorre à prudutti per usu esternu, perchè e droghe di solitu indicate per u trattamentu di l'acne severu sò contraindicate in gravidanza perchè ponu dannà u zitellu.
Durante a gravidanza si producenu cambiamenti in i livelli ormonali, chì favurizeghjanu l'apparizione di brufoli è altri cambiamenti di a pelle. In u primu trimestre di gravidanza hè cumunu chì a pelle aggravessi per via di cambiamenti ormonali improvvisi, chì aumentanu l'oliuità di a pelle è favuriscenu a produzzione di sebum è a furmazione di l'acne, è, dunque, a cura elencata in seguitu deve esse seguitatu ogni ghjornu, è per tutta a gravidanza.
4 Cunsiglii per luttà contr'à i brufoli in gravidanza
Per cumbattà l'acne in gravidanza hè cunsigliatu:
- Evite di mette u maquillu, postu chì ponu intuppà i pori di a vostra pelle è aumentà l'oliu;
- Lavate a pelle cun sapone dolce o dolce duie volte à ghjornu, evitendu cusì a furmazione di punti neri è brufoli;
- Applica una lozione tonica sempre dopu lavatu è asciugatu a faccia;
- Applica una piccula quantità di idratante senza oliu, micca comedogenicu nantu à a vostra faccia, preferibilmente quellu chì cuntene dighjà un fattore di prutezzione solare.
I trattamenti cù Roacutan, creme àcide, bucce àcide, laser è radiofrequenza sò ancu contraindicati in gravidanza è dunque a donna incinta pò cunsultà un dermatologu per scopre ciò chì pò fà per luttà contr'à i brufoli in gravidanza.
Inoltre, hè impurtante evità una esposizione prolungata à u sole, postu chì a radiazione ultravioletta accelera u prucessu di furmazione di brufoli, aduprate un filtru solare ogni ghjornu è evite u cunsumu d'alimenti chì ponu infiammà a pelle, cum'è latte, carboidrati è cibi fritti.
Rimedi casani per l'acne in gravidanza
Oltre à l'adopzione di alcune misure pratiche di u ghjornu à ghjornu, alcuni rimedi casalinghi ponu ancu esse aduttati per trattà l'acne durante a gravidanza, cume:
- Pigliate 1 vetru di suchju di carota ogni ghjornu, chì hè riccu in vitamina A, è riduce l'apparizione di brufoli;
- Lavate a faccia ogni ghjornu cù tè freddo di bardana. Vede à chì serve Burdock è cumu aduprà;
- Applica una maschera di risu fatta in casa cù u meli, postu chì riducenu l'infiammazione di a pelle è mantenenu una bona idratazione.
Questi trattamenti casani uttenenu boni risultati in acne lieve, è ponu esse aduprati liberamente durante a gravidanza perchè ùn dannanu micca u zitellu. Vede altri rimedii casani per i brufoli.
Ci hè ancu alcune ricette naturali chì ponu esse seguitate per migliurà a salute di a pelle è luttà contr'à i brufoli, cume piglià 1 vetru di suchju di lamponi naturali ogni ghjornu, chì questu fruttu cuntene zincu, chì hè un minerale chì aiuta à disinfettà a pelle, o piglià suchju d'aranciu cù a carota, per avè pruprietà disintossicante. Scuprite chì altri alimenti riducenu i brufoli.