U Latu Scuru di l'antidepressivi
Cuntenutu
E se l'aspirina a volte hà fattu palisà a testa, u sciroppu per a tosse vi hà iniziatu à pirate, o l'antiacidi anu fattu scumpressà u vostru ardore di stomacu?
Almenu una medicina pò avè quasi u cuntrariu di l'effettu previstu-SSRI, un tipu cumunu di antidepressivi. In certi casi, sti droghe in realtà aumentanu e probabilità chì vulete ferisce sè stessu. U più ghjovanu site è più altu a vostra dosa, più grande u vostru risicu, un novu studiu mette in risaltu. [Tweet this!]
I medichi anu cunnisciutu di questu effettu per almenu una dicada. In fatti, l'antidepressivi cum'è Prozac, Zoloft è Paxil portanu un avvertimentu seriu nantu à l'etichetta menzionendu u risicu di penseri è comportamenti suicidi in i zitelli, l'adolescenza è i ghjovani adulti.
U novu studiu, publicatu in JAMA Medicina Interna, mette qualchì numeru duru nantu à i periculi. I ricercatori anu paragunatu e persone chì anu cuminciatu cù dosi bassu di droghe à quelli chì anu pigliatu dosi più altu (ma sempre in u intervallu chì i medichi prescritti).
Per i zitelli è l'adulti di 24 anni è più ghjovani, quelli in dosi più alti eranu duie volte più probabili di ferisce deliberatamente. Questu hà aghjustatu circa un esempiu addizionale di auto-dannu per ogni 150 persone chì piglianu a droga.(L'adulti più vechji di i participanti à u studiu 24 varianu finu à l'età 65-ùn anu micca affrontatu a stessa minaccia.)
U studiu ùn hè statu cuncipitu per scopre perchè accade, dice l'autore di u studiu Matthew Miller, MD, Sc.D., di a Harvard School of Public Health. Ma i scentifichi anu une poche di teurie.
"Unu di l'effetti secundari unichi in i pazienti più ghjovani trattati cù antidepressivi hè a disinhibizione, vale à dì chì agisce nantu à l'impulsi chì unu di solitu resiste", dice Rachel E. Dew, MD, M.HSc., psichiatra in Duke Medicine. Dunque, mentre a vostra depressione puderia causà i vostri sentimenti suicidi, u medicamentu vi pò arrubà u putere di resistere à questi impulsi.
Questi risultati ùn significanu micca chì ùn duvete micca cercà trattamentu per a depressione. In fatti, facenu di primura l'aiutu ancu più impurtante, dice u psichiatra di a Cleveland Clinic Joseph Austerman, D.O. Sintomi lievi - cume tristezza persistente, cambiamenti di sonnu o d'appitittu, è ùn truvà micca piacè in e cose chì gudevi - ponu generalmente trattassi cun solu cunsigliu. È se u vostru duttore cunsiglia i medicazione?
1. Principià bassu. E dosi iniziali più alti aumentanu u vostru risicu per una vasta gamma di effetti collaterali. Inoltre, ùn travaglianu micca megliu o più rapidamente à trattà a depressione, dice Miller. Fate à u vostru duttore di prescrive a dosa più bassa pussibule.
2. Verificate cù a vostra famiglia. Una storia persunale o familiare di disordine bipolari pò aumentà e vostre probabilità di vulè ferite. È se i vostri parenti o fratelli anu avutu una sperienza negativa cù l'antidepressivi, u vostru risicu pò esse ancu più altu, dice Austerman. Dìite à u vostru duttore se qualcosa di questu si applica à voi.
3. Ask about follow-up. U vostru duttore deve guardà da vicinu, soprattuttu durante i primi trè mesi (hè quandu si sò fatti a maiò parte di i prublemi in u studiu). Piazzate un calendariu per u check-in, per telefunu o in persona, cunsiglia Austerman.
4. Ùn aspittà micca. "Dicu à i mo ghjovani pazienti chì pensanu à i pensieri suicidi o à qualsiasi pensamentu di autolesione cum'è emergenze, cum'è s'elli anu vistu un focu", dice Dew. "A depressione li face pensà chì à nimu li importerà, ma aghju sottulinatu ch'elli anu bisognu à dì à qualcunu subitu".