Cumu Una Donna s'hè innamurata di a forma fisica di gruppu dopu una decennia d'isulamentu
Cuntenutu
- Truvà una cumunità in Fitness
- Pigliendu e so Cunnessioni Offline
- Spingendusi ancu più luntanu
- Fighjendu avanti à ciò chì hè dopu
- Rivista per
Ci hè statu un puntu in a vita di Dawn Sabourin quandu l'unica cosa in u so frigo era un gallone d'acqua ch'ella avia appena toccu per un annu. A maiò parte di u so tempu a passava sola in lettu.
Per quasi una decina d'anni, Sabourin hà luttatu contr'à u PTSD è una depressione severa, chì l'abbandunò immotivata da manghjà, movesi, socializà è veramente curassi d'ella stessa. "Mi avia lasciatu andà à un tale gradu chì solu piglià u mo cane fora faticava i mo musculi à u puntu chì ùn pudia micca funziunà", dice ella Forma.
A cosa chì l’hà infine surtita da stu funk periculosu vi puderebbe stupisce: eranu classi di fitness di gruppu. (Assuciatu: Cumu Sò Divintatu un Istruttore di Fitness di Gruppu in una Top Palestra)
Truvà una cumunità in Fitness
Sabourin hà scupertu a so passione per l'eserciziu di gruppu dopu avè participatu Forma's Crush Your Goals Challenge, un prugramma di 40 ghjorni cuncepitu è guidatu da u guru di fitness Jen Widerstrom chì hè destinatu à travaglià cù tutti i scopi chì puderete avè, sia a perdita di peso, energia migliorata, una corsa, o, per qualcunu cum'è Sabourin , un modu per fà girà e cose è ghjustu mossi.
"Quandu aghju pigliatu a decisione di fà Goal Crushers, era, in generale, u mo ultimu tentativu di rientre in vita".
Alba Sabourin
Sabourin ammette chì unisce à a sfida era un "obbiettivu noble" dopu avè passatu tanti anni à cumbatte i so prublemi solu. Ma, dice ella, sapia solu chì qualcosa duvia cambià per ripiglià a so vita.
"I mo scopi per [a sfida] eranu di trattà tutti i mo prublemi medichi in modu chì forsi Puderaghju travaglià ", dice Sabourin, chì avia sperimentatu tuttu, da a chirurgia di ricostruzione di a spalla à l'apnea di u sonnu, in più di e so lotte di salute mentale.
Sabourin spiega chì vulia ancu amparà à cunnesse veramente cù e persone. "Ùn hè micca cum'è ùn puderia micca avè relazioni interpersonali cù e persone, ma [mi sentu] cum'è [eru] un peghju cusì à e persone", spiega. "Quandu aghju pigliatu a decisione di fà Goal Crushers, era, in generale, u mo ultimu tentativu di rientre in vita".
Quaranta ghjorni dopu, a sfida hè compia, Sabourin hà capitu ch'ella principiava à fà cunnessioni cù e persone di u gruppu Facebook Goal Crushers. "Tutti sò stati assai favurevuli", dice ella di i so cumpagni di sfruttamentu.
Benchè Sabourin forse ùn abbia micca risoltu alcune di e preoccupazioni di salute fisica ch'ella avia (qualcosa di megliu rivista cun un duttore, certamente), stava cumincendu à fà un veru prugressu in a so capacità di mette si fora è di cunnessu cù e persone. Dopu tanti anni d'isulamentu, dice ch'ella hè stata finalmente sentita esce da a so cunchiglia.
Pigliendu e so Cunnessioni Offline
Impulsatu da stu novu sensu di cumunità, Sabourin si hè dunque inspiratu à assisteForma Body Shop, un avvenimentu annuale di studio pop-up in Los Angeles chì offre una serie di classi di allenamentu insegnati da stelle di fitness cum'è Widerstrom, Jenny Gaither, Anna Victoria, è ancu di più.
Ma ùn era micca veramente l'aspettu di fitness di Body Shop chì appellu à Sabourin-almenu, micca inizialmente. In realtà era a prospettiva di scuntrà unu di i so cumpagni Goal Crushers, chjamatu Janelle, IRL. Vede, Janelle vive in Canada è faria a caminata à Body Shop in LA, chì hè vicinu à Sabourin. Una volta chì Sabourin hà capitu ch'ella avia l'occasione di scuntrà in persona un amicu strettu in ligna, sapia ch'ella ùn pudia lascià passà - ancu s'ellu significava affruntà alcune di e so più grande paure.
"Hè una sorte suprana quandu si passa da l'isulamentu à ciò ch'e aghju avà".
Alba Sabourin
Certu, l'idea di socializà cù stranieri in un grande avvenimentu di gruppu - soprattuttu datu chì ella solu ghjustu hà cuminciatu à travaglià è ùn avia più lasciatu u cunfortu di a so casa dapoi una decina d'anni - mette un nodu in u stomacu di Sabourin. Ma ella dice ch'ella sentia chì era ora di passà veramente fora di a so zona di cunfortu. "[Tutti] eranu stati cusì rispettosi [in Goal Crushers] chì aghju solu decisu di piglià una chance", spiega. "Ùn per dì chì ùn vulia micca vultà [è andà in casa], ma pareva solu u tempu è u locu ghjustu". (Relativu: Fitness di u gruppu ùn hè micca a vostra cosa? Questu puderia spiegà perchè)
Hè quandu Sabourin hà scontru Widerstrom. Tecnicamente e duie donne si cunniscenu da l'implicazione di Sabourin in u Gruppu Facebook Goal-Crushers, chì Widerstrom participa attivamente ancu. Ma ancu allora, Widerstrom dice chì hà nutatu chì Sabourin hà inizialmente mantenutu a so guardia. "Mi ricordu di u so nome, ma ùn aghju mai saputu cumu pareva perchè ùn hà mai publicatu una foto di profilo", dice u furmatore Forma. "Era questa persona di Dawn chì, ogni tantu, "piace" una foto [in u gruppu Facebook]. Era ingaghjata, ma ùn hà mai avutu una voce. Ùn sapia micca ciò chì passava in u so cervellu. . Per mè, era solu Dawn cù a foto di prufilu vacante. Evidutamente, ci era una storia più grande chì ùn pudia micca vede in questu puntu ".
Sabourin dice chì era u sustegnu di Widerstrom chì l'aiutò à passà per l'evenimentu quellu ghjornu-a prima classa di allenamentu di gruppu ch'ella avia fattu mai hà participatu. "Quandu Dawn hà avutu un veru sustegnu da e persone vere, hè quandu e cose anu cuminciatu à cambià per ella", dice Widerstrom.
Spingendusi ancu più luntanu
Dopu quellu ghjornu in Body Shop, Sabourin dice chì si hè sentita ispirata à mantene l'impetu. Hà decisu di raghjunghje una sfida di perdita di pesu di sei settimane in a so palestra lucale in California. "Aghju persu 22 chilò è aghju cuntinuatu," dice ella. "Sò sempre travagliendu in quella palestra. Aghju fattu alcuni amici incredibili quì chì farianu vicinu à qualcosa per mè, è eiu per elli. Hè un tipu di sopraffazione quandu vai da l'isolamentu à ciò chì aghju avà ".
A storia di Sabourin pò cumprende alcune statistiche impressiunanti di perdita di pesu (in tuttu, hà persu 88 libbre in circa un annu), ma Widerstrom crede chì a so trasformazione và assai più prufonda di quessa. "U corpu, cù qualsiasi tipu di cura consistente, cambierà", dice ella. "Cusì u cambiamentu fisicu di Dawn hè assai evidenti. U cambiamentu più drammaticu hè quellu chì si presenta è vive cum'è. U so cumpurtamentu hè ciò chì fiurisce; a persona. Infine lascia lascià Dawn." (Relativu: Ciò chì vogliu sapè prima di a perdita di pisu)
Un mumentu definitivu di cambiamentu hè statu quandu Sabourin (infine) hà creatu un ritrattu di prufilu Facebook, sparte Widerstrom-è micca solu qualsiasi ritrattu di prufilu. Ella hà sceltu una foto chì hè stata presa in Shape Body Shop.
Un ritrattu di prufilu ùn pare micca significà tantu per a maiò parte di a ghjente. Ma per Widerstrom, rapprisentava u sensu rinnovatu di Sabourin. "Hà significatu fiertà:" Mi sentu fieru di me stessu, mi sentu cunfortu di sparte stu mumentu impurtante cù qualchissia chì cerca ", spiega u furmatore di u significatu più profondu di a foto.
Quandu Sabourin hà vultatu in Shape Body Shop quist'annu, hè stata stupita di quantu più comodu si senti a seconda volta. "L'annu scorsu, circava solu di fà lu", dice ella. "Quist'annu, mi sentu assai di più una parte di questu."
Fighjendu avanti à ciò chì hè dopu
Da tandu, Sabourin dice chì hà cuntinuatu à eserciziu regularmente, principalmente in classi di furmazione di gruppu in a so palestra locale. "Spergu di custruisce nantu à [a mo rutina di allenamentu]", dice ella. "Ma [l'eserciziu] hè l'unica custante in a mo vita. Pò avè una ghjurnata orribile è ùn esce mai da u lettu - ancu, in certi ghjorni. Ma aghju sempre riesciutu à l'allenamentu perchè hè questu u scopu chì stu travagliendu avà . Ùn sò micca duve finisceraghju o quale serà u mo scopu [in l'avvene], ma hè un passu per sperà rientre in tutta a vita ".
Per Sabourin, ella dice chì u fitness di gruppu a cunnetta à a realità è li ricurdeghja di tuttu ciò chì hè capaci di fà quandu si mette à un compitu. "Hè un tipu di spinta à esce è affruntà qualcosa d'altru più tardi quellu ghjornu, qualcosa d'altru in a vita, uttene qualcosa d'altru realizatu". (Related: I più grandi benefici mentali è fisichi di u travagliu)
Widerstrom si riferisce à sti successi cum'è i "ripetitori di a vita". "Quessi sò i riprisentanti chì pigliemu cum'è umani in u nostru cumpurtamentu per cumincià à fà ci fora", spiega ella. "Avemu bisognu di praticà sti reps. Avemu bisognu di esce da quì, avemu bisognu di pruvà, è avemu da amparà assai di ciò chì facemu, s'ellu ci piace, sia micca. Nove volte. nantu à 10, e cose ùn vanu micca cumu pensavamu, ma amemu sempre a sperienza. Sentimu orgogliu; ci sentimu infurmatu; ci hè un livellu di serviziu ".
In quantu à ciò chì vene, Sabourin dice chì ùn hà micca veramente un "scopu finale" in mente. Invece, hè cuncintrata à piglià picculi passi per scuntrà più persone, pruvà novi allenamenti, è spinghje si sopra i so cunfini percepiti.
Ma s'ellu ci hè una cosa chì hà amparatu in tutta sta sperienza, hè l'impurtanza di fà e cose chì ti paura. "Ùn pensu micca chì qualcosa di veramente bellu possa esse realizatu à menu chì ùn si spinghje micca da a vostra zona di cunfortu", dice Sabourin. "Vi basta à stà in una rutina. Allora continueraghju à spinghje, è videremu ciò chì accadrà dopu. Ùn sò micca ciò chì ferma l'annu prossimu, ma spergu d'avè almenu a metà di ciò chì aghju compitu questu annu fattu. Sarei cuntentu di què ".