Un sguardu in u mo ghjornu tipicu cum'è sopravvivente di l'attacu di core
Cuntenutu
- A mane à bon’ora
- U tempu di colazione
- Finu a matina
- Stà nantu à a pista per tutta a ghjurnata
- Purtà si
Aghju avutu un attaccu di core in u 2009 dopu avè parturitu u mo figliolu. Avà campu cù cardiomiopatia postpartum (PPCM). Nuddu sà ciò chì u so futuru mantene. Ùn aghju mai pensatu à a salute di u mo core, è avà hè qualcosa chì pensu ogni ghjornu.
Dopu avè un attaccu di core, a to vita pò girà in capu. Aghju avutu furtuna. U mo mondu ùn hè micca cambiatu troppu. A maiò parte di u tempu quandu sparte a mo storia, a ghjente hè sorpresa di amparà chì aghju avutu un attaccu di core.
U mo viaghju cù e malatie cardiache hè a mo storia è ùn mi importa micca di sparte la. Spergu chì incuragisce l'altri à cumincià à piglià seriamente a so salute di u core fendu i cambiamenti di stile di vita adatti.
A mane à bon’ora
Ogni ghjornu, mi svegliu sintendu benedettu. Ringraziu Diu per avè mi datu un altru ghjornu di vita. Mi piace à alzammi davanti à a mo famiglia allora aghju u tempu di pregà, leghje a mo devozione di ogni ghjornu, è praticà a gratitudine.
U tempu di colazione
Dopu qualchì tempu per mè stessu, sò prontu per svegliare a famiglia è cumincià a ghjurnata. Una volta chì tutti sò alzati, aghju l'eserciziu (dicu "arrivà à" perchè alcune persone ùn sò micca furtunate). Travagliu per circa 30 minuti, di solitu facendu una cumbinazione di cardio è allenamentu di forza.
Quandu aghju finitu, u mo maritu è u mo figliolu sò partuti per a so ghjurnata. Portu a mo figliola à a scola.
Finu a matina
Quandu tornu in casa, mi dusciu è riposu un pocu. Quandu avete malatie cardiache, site facilmente fatigatu. Hè soprattuttu veru se fate eserciziu. Pigliu medicazione per aiutami durante u ghjornu. A volte a fatica hè cusì intensa chì tuttu ciò chì possu fà hè dorme. Quandu accade questu, sò chì devu ascultà u mo corpu è riposu un pocu. Se site cun una cundizione cardiaca, pudè ascultà u vostru corpu hè a chjave per a vostra recuperazione.
Stà nantu à a pista per tutta a ghjurnata
Quandu site un supravvivente di l'attacu di core, duvete esse attenti in più à e vostre abitudini di vita. Per esempiu, duverete seguità una dieta sana per u core per evità d'avè un futuru attaccu di core o altra complicazione. Pudete vulete pianificà i vostri pasti in anticipu. Cercu sempre di pensà à l'avanti in casu chì sò fora di casa durante l'ora di manghjà.
Averete bisognu à stà luntanu da u sali u più pussibule (chì pò esse una sfida postu chì u sodiu hè in guasi tuttu). Quandu preparu l'alimentu, mi piace scambià u sale cù erbe è spezie per aromatizà u mo cibu. Alcuni di i mo condimenti preferiti sò u pimentu di Cayenne, l'acitu è l'agliu, frà altri.
Mi piace à fà un travagliu cumpletu in a mattina, ma duvete ancu campà un modu di vita attivu. Per esempiu, pigliate e scale in piazza di l'ascensore. Inoltre, puderete andà in bicicletta per travaglià se u vostru ufficiu hè abbastanza vicinu.
Durante a ghjurnata, u mo defibrillatore cardiacu internu (ICD) tene traccia di u mo core in casu di emergenza. Per furtuna, ùn hè mai statu alertatu. Ma u sensu di sicurezza chì mi offre ùn hà prezzu.
Purtà si
Ripiglià da un attaccu di core ùn hè micca faciule, ma hè pussibule. U vostru novu modu di vita pò piglià qualchì abituale. Ma cù u tempu, è cù l'utili adatti, cose cum'è manghjà bè è esercitassi vi saranu assai più faciuli.
Micca solu a mo salute hè impurtante per mè, ma hè ancu impurtante per a mo famiglia. Stà in cima à a mo salute è in traccia cù u mo trattamentu mi permetterà di campà più longu è di passà più tempu cù e persone chì mi amanu u più.
Chassity hè una mamma di quarant'anni di dui zitelli fantastichi. Ella trova u tempu per esercità, leghje è rifinisce i mobuli per chjamà unepoche di cose. In u 2009, hà sviluppatu una cardiomiopatia peripartum (PPCM) dopu avè un attaccu di core. Chassity celebrerà u so decimu anniversariu cum'è sopravvivente di l'attacu di core quest'annu.