Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 28 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Soldi sporchi | Film Completo in Italiano (Sottotitoli - Italian Sub)
Video: Soldi sporchi | Film Completo in Italiano (Sottotitoli - Italian Sub)

Cuntenutu

Mi sò statu ufficialmente diagnosticatu d'ansietà suciale à 24 anni, ancu se avessi mostratu segni da quandu aviu circa 6 anni. Diciottu anni hè una longa pena di prigiò, particularmente quandu ùn avete micca tombu à nimu.

Da zitellu, eru tichittatu cum'è "sensibile" è "timidu". Odiava i scontri di famiglia è una volta ancu pienghjia quandu mi cantavanu "Felice anniversariu". Ùn puderia micca spiegà. Sapiu solu chì mi sentia scomoda di esse u centru di attenzione. È quandu aghju cresciutu, "hè" cresce cun mè. À a scola, esse dumandatu di leghje u mo travagliu à voce alta o chjamatu per risponde à una dumanda resultaria in un colapsu. U mo corpu si hè ghjalatu, mi rossu in furia, è ùn pudia parlà. A notte, aghju passatu ore sane à analizà l'interazzione ch'e avia avutu quellu ghjornu, à circà segni chì i mo cumpagni di scola sapessinu chì ci era qualcosa di male.


L'Università era più faciule, grazia à una sustanza magica chjamata alcolu, a mo fiducia liquida. Infine, mi puderia divertisce à e feste! Tuttavia, in u fondu di u fondu sapiu chì questu ùn era micca una soluzione. Dopu à l'università, aghju assicuratu un travagliu di sognu in publicazione è mi sò trasferitu da a mo cità nativa rurale in a grande capitale chì hè Londra. Mi sentu eccitatu. Di sicuru era liberu avà? "Ùn" ùn mi seguiterà micca finu à Londra?

Per un cortu tempu eru cuntentu, travagliendu in una industria chì amava. Ùn era micca Claire "a timida" quì. Eru anonimu cum'è tutti l'altri. Tuttavia, cù u tempu aghju notatu i segni rivelatori chì tornavanu. Ancu se aghju fattu u mo travagliu perfettamente bè, mi sentu insicura è mi sò ghjalatu ogni volta chì un cullega mi facia una dumanda. Aghju analizatu i visi di a ghjente quand'elli mi parlavanu, è temia di scuntrà à qualchissia chì cunniscia in l'ascensore o in cucina. A notte, mi inchieterebbe u lindumane sinu à avè travagliatu in una furia. Eru stancu è sempre in punta.

Questu era un ghjornu tipicu:

7:00 a.m. Mi svegliu è, per circa 60 secondi, tuttu va bè. Dopu, colpisce, cum'è una onda chì si lampa annantu à u mo corpu, è mi lampu. Hè luni matina è aghju una settimana sana di travagliu per trattà. Quante riunioni aghju? Seraghju aspettatu di cuntribuisce? È se scontru in un collega in qualchì locu? Truvariamu cose da parlà? Mi sentu malatu è saltu da u lettu in un tentativu di disturbà i penseri.


7 ore è mezu Durante a colazione, feghju a TV è provu addisperatu à bluccà u ronzu in a mo testa. I penseri sò saltati da u lettu cun mè, è sò implacabili. "Tutti pensanu chì site stranu. Cuminciarete à rossurisce si qualchissia vi parla ". Ùn manghju micca assai.

8 ore è mezu U viaghju hè infernu, cum'è sempre. U trenu hè affollatu è troppu caldu. Mi sentu irritabile è leggermente in panicu. U mo core pichja è provu addisperatu à distraemi, ripetendu "Va bè" in ciclu in a mo testa cum'è un cantu. Perchè a ghjente mi feghja? Aghju agitu stranu?

9:00 a.m. Mi strincu mentre salutu i mo culleghi è u mo manager. Aghju vistu felice? Perchè ùn possu mai pensà à qualcosa interessante da dì? Mi dumandanu se vogliu un caffè, ma mi ricusu. U megliu per ùn attirà più attenzione à mè dumandendu un latte di soia.

9:05 a.m. U mo core affonda quandu guardu u mo calendariu. Ci hè una cosa di bevande dopu u travagliu stasera, è mi aspetteraghju di fà una rete. "Ai da fà u scemu", sibilanu e voce, è u mo core cummencia à batte una volta di più.


11 ore è mezu Durante una chjama in cunferenza, a mo voce crepa leggermente mentre risponde à una domanda assai basica. Mi rossu in risposta è mi sentu umiliata. Tuttu u mo corpu hè brusgiatu di vergogna è vogliu disperatamente scappà fora di a stanza. Nimu cummenta, ma sò ciò chì pensanu: "Chì stranu".

1:00 pm I mo cumpagni partenu in un caffè à pranzu, ma ricusu l'invitu. Mi comporteraghju solu goffamente, allora perchè arruvinà u so pranzu? D’altronde, sò sicuru chì m’anu invitatu solu perchè anu pietà di mè. Trà i morsi di a mo insalata, scrivu sughjetti di cunversazione per sta sera. Definitivamente mi congeleraghju à un certu puntu, allora hè megliu à avè una copia di salvezza.

3 ore è mezu Aghju fighjatu sta listessa foglia di calculu dapoi guasgi duie ore. Ùn mi possu micca cuncintrà. A mo mente passa nantu à ogni scenariu pussibule chì puderia accade sta sera. È se spargu a mo bivenda annantu à qualchissia? È se scappu è cascu in faccia? I direttori di l'impresa seranu furiosi. Probabilmente perderaghju u mo travagliu. Oh, per Diu, perchè ùn possu piantà di pensà cusì? Benintesa chì nimu mi concentrerà nantu à mè. Mi sentu sudatu è tense.

6 ore è mezu di sera L'avvenimentu hà cuminciatu 15 minuti fà è mi piattaghju in i bagni. In a stanza accantu, un mare di visi si mischjanu trà di elli. Mi dumandu sì possu piattàmi quì tutta a notte? Un pensamentu cusì tentatore.

7:00 pm Fendu rete cù un invitatu, è sò sicuru chì s'annoia. A mo manu dritta trimuleghja rapidamente, allora l'aghju robba in a mo stacca è spergu ch'ellu ùn s'addunessi micca. Mi sentu scemu è espostu. Ellu continua à guardà sopra a mo spalla. Deve esse disperatu per alluntanassi. Tuttu u mondu pare chì si diverte. Vuleria esse in casa.

8 ore è mezu di sera Passu tuttu u viaghju in casa à ripruduce ogni cunversazione in capu. Sò sicuru chì aghju vistu stranu è pocu prufessiunale tutta a notte. Qualchissia averà rimarcatu.

9 ore di sera Sò in lettu, cumpletamente stancu da a ghjurnata. Mi sentu cusì solu.

Truvà Sollievu

À a fine, ghjorni cum'è questi anu scatenatu una seria di attacchi di panicu è una crisi nervosa. Avaria infine spintu troppu luntanu.

U duttore m'hà diagnosticatu in 60 secondi: "disordine d'ansietà suciale". Quand'ella dicia e parolle, aghju scuppiatu in lacrime di sollievu. Dopu tutti questi anni, "hè" hà avutu finalmente un nome, è aghju pussutu fà qualcosa per affruntallu. Mi anu prescrittu medicazione, un cursu di terapia CBT, è sò statu firmatu da u travagliu per un mese. Questu mi hà permessu di guarisce. Per a prima volta in a mo vita ùn mi sentia micca cusì impotente. L'ansietà suciale hè qualcosa chì pò esse cuntrullata. Sei anni dopu, è facciu ghjustu què. Mentiraghju se dicessi chì eru guaritu, ma sò cuntentu è ùn sò più schiavu di a mo situazione.

Ùn soffre mai cù malatie mentali in silenziu. A situazione pò esse senza speranza, ma ci hè sempre qualcosa chì pò esse fattu.

Claire Eastham hè una blogger è l'autore di i più venduti di "Semu tutti in furia quì". Pudete cunnette cun ella in u so blog, o tweetla @ClaireyLove.

A Nostra Recomandazione

Ciò chì hè accadutu quandu i redattori di forma anu scambiatu l'allenamenti per un mese

Ciò chì hè accadutu quandu i redattori di forma anu scambiatu l'allenamenti per un mese

è vo avete mai pigliatu un prublema di Forma o tate in u no tru itu web (ciao!), apete chì imu grandi fan di pruvà novi allenamenti. (Vede: 20 modi per gua ate da a vo tra rutina di al...
6 secreti per fà chì i cibi freschi durenu più longu

6 secreti per fà chì i cibi freschi durenu più longu

Quandu facemu quella purga ettimanale di l'alimenti avariati in u frigorifero, pare chì gua emu i no tri oldi cù que tu, oprattuttu quandu i tratta di l'articuli fre chi è ani c...