Decongestionanti per trattà i sintomi di l'allergia
Cuntenutu
- Capisce Decongestanti
- Pseudoefedrina
- Effetti Side è Limitazioni
- Decongestionanti Spray Nasali
- Quandu Vede un duttore
A maiò parte di e persone chì anu allergii cunnoscenu a congestione nasale. Chistu pò cumprendi un nasu sbuffulatu, sinus obstruiti, è una pressione di muntatura in a testa. A congestione nasale ùn hè micca solu scomoda. Pò ancu influenzà u sonnu, a produttività è a qualità di vita.
L'antihistaminichi ponu aiutà à prevene i sintomi allergii. Ma certe volte pudete avè bisognu à piglià medicazione addizionale. Questu hè sopratuttu u casu se avete bisognu di alleviare a pressione sinusale è un nasu congestionatu. I decongestionanti sò medicazione senza prescrizione chì aiutanu à rompe stu ciclu di congestione è pressione.
Capisce Decongestanti
I decongestionanti travaglianu pruvucendu i vini sanguini à cuntrastassi. Questu aiuta à alleviare a congestione causata da a dilatazione di i vini sanguini in i passaghji nasali.
A fenilefrina è a fenilpropanolamina sò duie forme cumune di ste droghe. Queste droghe senza ricetta ponu purtà un sollievu tempurale da a congestione. Tuttavia, ùn trattanu micca a causa sottostante di allergie. Offrenu solu sollievu da unu di i sintomi più problematichi di allergie inalanti cumuni.
I decongestionanti sò relativamente economici è prontamente dispunibili. Eppuru, sò più difficiuli à ottene ch'è l'antihistaminichi senza ricetta.
Pseudoefedrina
A pseudoefedrina (per esempiu, Sudafed) hè un'altra classa di decongestionanti. Hè offrittu in forme limitate in certi stati. Pò esse dispunibule per mezu di u farmacista, ma altri stati puderebbenu richiede una ricetta. Questu assicura un usu adeguatu è ghjuridicu, è impedisce l'interazzione di droghe. A pseudoefedrina hè una materia prima aduprata in a fabricazione illegale di a metamfetamina cristallina di droghe di strada periculosa.
U Cungressu hà passatu a Legge Epidemica di Combat Methamphetamine di u 2005 per limità i danni à e cumunità causate da l'abusu di sta droga. U presidente George W. Bush l'hà firmata in legge in u 2006. A lege regula strettamente a vendita di pseudoefedrina, di prudutti chì cuntenenu pseudoefedrina è di fenilpropanolamina. Parechji stati anu ancu promulgatu restrizioni di vendita. Tipicamente, duvete vede un farmacista è mostrà u vostru ID. E quantità sò ancu limitate per visita.
Effetti Side è Limitazioni
I decongestionanti sò stimulanti. L'effetti secundarii putenziali includenu:
- ansietà
- insonnia
- inquietude
- vertigini
- pressione di u sangue, o ipertensione
In rari casi, l'usu di pseudoefedrina pò esse ligatu à un pulse anormale rapidu, o palpitazioni, chjamatu ancu un battitu cardiacu irregulare. A maiò parte di a ghjente ùn sperienze micca effetti collaterali quandu usanu decongestionanti currettamente.
Duvete evità sti medicamenti o piglialli sottu stretta supervisione se avete i seguenti:
- diabetes di tip 2
- ipertensione
- glàndula tiroidea eccessiva, o ipertiroïdismu
- glaucoma à angulu chjusu
- malatie cardiache
- malatia di a prutata
E donne incinte devenu evità a pseudoefedrina.
I decongestionanti sò spessu presi una volta ogni 4-6 ore, idealmente per micca più di una settimana à a volta. Altre forme sò cunsiderate à liberazione cuntrullata. Questu significa chì sò presi una volta ogni 12 ore, o una volta à ghjornu.
E persone chì piglianu alcuna droga da una classe cunnisciuta cum'è inibitori di monoamina ossidasa (MAOI) ùn devenu micca piglià decongestionanti. Alcune altre droghe, cume l'antibioticu linezolid (Zyvox), ponu ancu causà una seria interazione di droghe.
Cunsultate cù u vostru duttore prima di piglià un decongestionante se attualmente pigliate qualsiasi altri medicazione. Ùn duverete micca piglià più di un decongestionante à a volta. Ancu se puderebbenu avè ingredienti attivi separati, pudete ancu mettevi in periculu per un'interazione.
Decongestionanti Spray Nasali
A maiò parte di e persone piglianu decongestanti in una forma di pillola. I spray nasali presentanu un decongestionante chì hè mandatu direttamente in e cavità nasali. L'Accademia Americana di Medici di Famiglia (AAFP) ricumanda chì ùn utilizate micca decongestionanti spray per più di trè ghjorni à a volta. U vostru corpu pò diventà dipendente da elli, è allora i prudutti ùn seranu più efficaci per alleviare a congestione.
I decongestionanti spray nasali ponu furnisce un aiutu tempurale da a congestione. Tuttavia, sò particularmente propensi à induce a tolleranza per a droga. Questa tolleranza pò esse in una congestione di "rimbalzu" chì lascia à l'usu chì si sente peghju chè prima di trattamentu. Esempii di sti spray nasali includenu:
- oxymetazoline (Afrin)
- fenilefrina (Neo-sinefrina)
- pseudoefedrina (Sudafed)
I studii anu dimostratu chì a cumminazione di una droga antihistaminica è un decongestionante hè megliu per alleviare i sintomi di rinite allergica per via di allergie inalanti stagionali. Queste droghe offrenu solu sollievu sintomaticu è devenu esse aduprate cun qualchì prudenza. Ma ponu esse armi impurtanti in a battaglia in corsu contr'à a miseria di l'allergie.
Quandu Vede un duttore
Calchì volta piglià decongestionanti ùn basta micca per alleviare i sintomi severi di allergie nasali. Sì avete sempre sintomi fastidiosi malgradu piglià medicazione, pò esse ora di vede un duttore. L'AAFP ricumanda di vede un duttore se i vostri sintomi ùn migliuranu dopu à duie settimane. Duvete ancu chjamà un duttore se sviluppate una febbre o un dolore sinusale severu. Questa puderia indicà sinusitis o una cundizione più severa.
Un allergistu pò aiutà à determinà e cause esatte di a vostra congestione è raccomandà metudi di più sollievu à longu andà. I decongestionanti di prescrizione ponu esse necessarii per i casi più severi.