Senza difesa è Addicti-L'affari predatori di vende u zuccheru à i zitelli
Cuntenutu
- Cumu l'industria alimentaria è di bevande preda i nostri zitelli per maximizà i profitti.
- Impattu di u zuccheru nantu à u corpu umanu
- Scuzzulendu l'abitudine di zuccheru
- Pitching sugar à i zitelli
- Subvenziunendu l'obesità di i zitelli
- Da u mitu busting à spartera
Cumu l'industria alimentaria è di bevande preda i nostri zitelli per maximizà i profitti.
Prima di ogni ghjornu di scola, i studienti di Westlake Middle School si allineanu davanti à u 7-Eleven à l'angulu di Harrison è di e strade 24th in Oakland, California. Una matina di marzu - {textend} Mese Naziunale di Nutrizione - {textend} quattru masci anu manghjatu pollu frittu è anu bevutu buttigli di 20 once di Coca-Cola minuti prima di a prima campana di scola. Da l'altra parte di a strada, un Mercatu Interu di l'Alimenti offre scelte alimentarie più sane, ma più costose.
Peter Van Tassel, anzianu assistente principale di Westlake, hà dettu chì a maggior parte di i studienti di Westlake sò minorità di famiglie di a classe operaia cù pocu tempu per a preparazione di i pasti. Spessu, dice Van Tassel, i studienti piglianu sacchetti di patatine calde piccanti è una variazione di una bevanda in Arizona per 2 $. Ma perchè sò adolescenti, ùn sentenu micca effetti negativi da ciò chì manghjanu è beie.
«Hè ciò ch'elli si ponu permette è hà un bon gustu, ma hè tuttu zuccheru. U so cervellu ùn pò manighjà ", hà dettu à Healthline. "Hè solu una barriera dopu l'altru per uttene i zitelli à manghjà in bona salute".
Un terzu di tutti i zitelli in a cuntea di Alameda, cum'è in u restu di i Stati Uniti, sò in sovrappesu o obesi. in i Stati Uniti sò obesi ancu, secondu a). Alcuni gruppi, vale à dì neri, latini è poveri, anu tassi più alti di i so omologhi. Tuttavia, u cuntributore principale per calorie viote in a dieta occidentale - {textend} zuccheru aghjuntu - {textend} ùn hà micca gustu cusì dolce quandu si guarda cumu affetta a nostra salute.
Impattu di u zuccheru nantu à u corpu umanu
Quandu si tratta di zuccheri, l'esperti sanitari ùn sò micca preoccupati per quelli chì si trovanu naturalmente in frutti è altri alimenti. Sò primurosi di i zucaroli aghjunti - {textend} sia di canna da zuccheru, di barbabietola, o di granu - {textend} chì ùn offre micca valore nutrizionale. U zuccheru da tavula, o saccarosu, hè digeritu cum'è grassu è carboidrati perchè cuntene parti uguali glucosiu è frutosiu. U sciroppu di granu à altu fruttosiu corre à circa 42 à 55 per centu di glucosiu.
U glucosiu aiuta à alimentà ogni cellula in u vostru corpu. Solu u fegatu pò digerisce u fruttosiu quantunque, chì si trasforma in trigliceridi, o grassu. Mentre questu di solitu ùn seria micca un prublema in piccule dosi, grandi quantità cum'è quelle in e bevande zuccherate ponu creà grassu in più in u fegatu, cum'è l'alcol.
Oltre à cavità, diabete di tippu 2 è malatie cardiache, u cunsumu eccessivu di zuccheru pò purtà à obesità è malatie di fegatu grassu non alcolicu (NAFLD), una cundizione chì affetta finu à un quartu di a pupulazione statunitense. NAFLD hè diventatu a causa principale di trapianti di fegatu. Ricerche recenti publicate in u Journal of Hepatology anu cunclusu chì NAFLD hè un fattore di risicu maiò per e malatie cardiovascolari, a causa primaria di morte per e persone cun NAFLD. Hè ancu ligatu à l'obesità, u diabete di tip 2, i trigliceridi elevati è a pressione sanguigna alta.Dunque, per i zitelli obesi chì cunsumanu regolarmente zuccheru, i so fegati ricevenu u punch unu-dui normalmente riservatu à l'alcolichi più anziani.
U duttore Robert Lustig, endocrinologu pediatricu di l'Università di California, San Francisco, dice chì l'alcool è u zuccheru sò veleni tossichi chì ùn anu alcun valore nutrizionale è causanu danni quandu si cunsumanu in eccessu.
«L'alcolu ùn hè micca nutrimentu. Ùn ne avete micca bisognu ", hà dettu Lustig à Healthline. "Sì l'alcool ùn hè micca un alimentu, u zuccheru ùn hè micca un alimentu".
È entrambi anu u potenziale di esse dipendenti.
Sicondu a ricerca publicata in Neuroscienze è Risposte Biocomportamentali, Binging on sugar afecta a parte di u cervu chì hè assuciatu cù u cuntrollu emozionale. I circadori anu cunclusu chì "l'accessu intermittenti à u zuccheru pò purtà à cambiamenti di cumpurtamentu è neurochimichi chì s'assumiglianu à l'effetti di una sustanza d'abusu".
Oltre à u putenziale di esse dipendente, e ricerche emergenti suggerenu chì u fruttosiu danneghja a cumunicazione trà e cellule di u cervellu, aumenta a tossicità in u cervellu, è una dieta à longu andà di zuccheru diminuisce a capacità di u cervellu di amparà è mantene l'infurmazioni. E ricerche di UCLA publicate in aprile anu trovu chì u fruttosiu pò dannà centinaia di geni centrali in u metabolismu è purtà à malatie maiò, cumpresu l'Alzheimer è l'ADHD.
L'evidenza chì e calorie in eccessu da i zuccherini aghjunti contribuiscenu à l'aumento di pesu è à l'obesità hè qualcosa da chì l'industria di u zuccheru prova attivamente di alluntanassi. L'Associazione Americana di Bevande, un gruppu cummerciale per i pruduttori di bevande zuccherati, dice chì ci hè una attenzione sbagliata à a soda in relazione à l'obesità.
"E bevande zuccherate in zuccheru contanu in a dieta media americana è ponu esse facilmente gustate cum'è parte di una dieta equilibrata", hà dettu u gruppu in una dichjarazione à Healthline. "L'ultimi dati scentifichi di i Centri di i Stati Uniti per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie mostranu chì e bevande ùn guidanu micca i tassi crescenti di obesità è di condizioni affette da obesità in i Stati Uniti. I tassi di obesità anu continuatu à aumentà di manera cuntinua mentre u cunsumu di soda hè calatu, ùn mostrendu alcuna cunnessione.
Quelli chì ùn anu guadagnu finanziariu in relazione à u cunsumu di zuccheru, ùn sò micca d'accordu. Circadori di Harvard dicenu chì u zuccheru, in particulare e bevande zuccherate, aumenta u risicu di obesità, diabete, malatie cardiache è gotta.
Quandu si pesa evidenze per fà cambiamenti à l'etichetta nutrizionale attuale di l'alimentu, l'evidenza "forte è cunsistenti" chì i zucchereri aghjunti in l'alimenti è in e bevande sò assuciati à u pesu eccessivu di u corpu in i zitelli. U pannellu FDA hà ancu determinatu chì i zucchereri aghjunti, in particulare quelli di e bevande zuccherate, aumentanu u risicu di diabete di tip 2. Hà trovu evidenza "moderata" chì aumenta u risicu di ipertensione, infarctus è malatie coronarie.
Scuzzulendu l'abitudine di zuccheru
Cum'è evidenza di i so effetti negativi nantu à a salute, più americani saltanu soda, sia regulare sia di dieta. Sicondu un sundagiu recente di Gallup, e persone evitanu issa soda nantu à altre scelte malsane, cumpresu u zuccheru, u grassu, a carne rossa è u sale. In generale, u cunsumu americanu di edulcoranti hè in calata dopu à una crescita in l'anni 90 è piccu in u 1999.
E diete, però, sò questioni cumplicate da distillà. U targeting per un ingrediente specificu pò avè cunsequenze impreviste. U grassu dieteticu era u focu più di 20 anni fà dopu chì e relazioni anu mostratu chì aumentava e probabilità di una persona di malattia, cumprendu l'obesità è i prublemi cardiaci. Dunque, à u so tornu, parechji prudutti ricchi di grassu cum'è latticini, spuntini è dolci, in particulare, anu cuminciatu à offre opzioni à pocu grassu, spessu aghjunghjendu zuccheru per renderli più gustosi. Quessi zucchereri piattati ponu rende più difficiule per e persone di misurà accuratamente u so cunsumu di zuccheru cutidianu.
Mentre a ghjente pò esse più cuscente di i difetti di eccessivi edulcoranti è si alluntananu da elli, parechji esperti credenu chì ci sò sempre miglioramenti da fà. U duttore Allen Greene, pediatra in Palo Alto, in California, hà dettu chì l'alimentu economicu è trasfurmatu è i so ligami cù e malatie maiò sò oramai un prublema di ghjustizia suciale.
"Solu avè i fatti ùn hè micca abbastanza", hà dettu à Healthline. "Hanu bisognu di e risorse per fà u cambiamentu".
Una di queste risorse hè l'infurmazione curretta, Greene hà dettu, è ùn hè micca ciò chì tutti ricevenu, in particulare i zitelli.
Mentre hè illegale annunzià alcolu è sigarette à i zitelli, hè interamente legale di cummercializà alimenti malsani direttamente cun elli cù i so caratteri animati preferiti. In realtà, hè un grande business, supportatu da cancellazioni fiscali chì alcuni esperti dicenu chì si deve fermà per rallentà l'epidemia di obesità.
Pitching sugar à i zitelli
I creatori di bevande zuccherate è energetiche puntanu sproporziunatu à i zitelli è à e minurità in tutte e forme di media. Circa a metà di e cumpagnie di bevande di 866 milioni di dollari spesi in publicità destinati à l'adolescenza, secondu l'ultimu rapportu di a Cummissione Federale di Cummerciu (FTC). I pruduttori di fast food, cereali per a colazione è bevande gassate, tutte e fonti principali di zuccheru aghjuntu in a dieta americana, anu pagatu per a maiò parte - {textend} 72 per centu - {textend} di l'alimenti cummercializati versu i zitelli.
U rapportu FTC, chì hè statu mandatu in risposta à l'epidemia di obesità d'America, hà trovu chì quasi tuttu u zuccheru in e bevande cummercializate à i zitelli eranu zuccherati aghjuntu, in media più di 20 grammi per porzione. Hè più di a metà di a quantità giornaliera raccomandata per l'omi adulti.
E merendelle cummercializate versu i zitelli è l'adulescenti sò i peghju culpevuli, cù poche definizioni di riunione di calorie basse, bassu grassu saturatu, o pocu sodiu. Praticamente nimu ùn pò esse cunsideratu cum'è una bona fonte di fibra o sò almenu a mità di cereali integrali, dice u raportu. Troppu spessu, sti cibi sò appruvati da celebrità chì i zitelli emulanu, ancu se a maiò parte di i prudutti ch'elli appruvanu rientranu in a categuria di cibo spazzatura.
Un studiu publicatu in ghjugnu in a rivista Pediatrics hà trovu chì u 71 per centu di 69 bevande non alcoliche prumove da e celebrità eranu di a varietà zuccherata. Di e 65 celebrità chì anu appruvatu l'alimentu o e bevande, più di 80 per centu avianu almenu una nomina à u Premiu Teen Choice, è u 80 per centu di l'alimenti è di e bevande ch'elli anu appruvatu eranu densi in energia o mancanti di nutrienti. Quelli chì avianu u più appoghju per l'alimentariu è e bevande eranu musicisti populari Baauer, will.i.am, Justin Timberlake, Maroon 5, è Britney Spears. È fighjulà quelle appruvazioni pò avè un impattu direttu annantu à quantu pesu in più un zitellu mette.
Un studiu UCLA hà determinatu chì guardà a televisione cummerciale, à u cuntrariu di i DVD o di a prugrammazione educativa, hè direttamente correlatu à l'indice di massa corporeu più altu (BMI), in particulare in i zitelli menu di 6 anni. Questu, dicenu i ricercatori, era duvutu à u fattu chì i zitelli vedenu, in media, 4.000 spot televisivi per l'alimentazione quandu sò 5.
Subvenziunendu l'obesità di i zitelli
In virtù di a legge fiscale attuale, e cumpagnie ponu deduce e spese di marketing è di publicità da e so imposte nantu à u redditu, cumprese quelle chì prumovenu aggressivamente alimenti malsani à i zitelli. In u 2014, i legislatori anu pruvatu à passà una fattura - {textend} a Legge di Stop Subsidizing Obesity Childhood - {textend} chì puderà finisce e deduzioni fiscali per a publicità di cibo spazzatura à i zitelli. Hà avutu u sustegnu di e principali organizzazioni sanitarie ma hè mortu in u Cungressu.
L'eliminazione di sti sussidi fiscali hè una intervenzione chì puderia riduce l'obesità in i zitelli, secondu una ricerca publicata in Health Affairs. Scentifichi di alcune di e prime scole di salute in i Stati Uniti anu esaminatu modi economici è efficaci per luttà contr'à l'obesità in i zitelli, truvendu chì e tasse accise nantu à e bevande zuccherate, finendu i sussidi fiscali, è stabilendu e norme nutrizionali per l'alimenti è e bevande vendute in scole fora di i pasti eranu i più efficaci.
In totale, i circadori anu cunclusu chì ste intervenzioni pudianu impedisce 1.050.100 novi casi di obesità zitellina da u 2025. Per ogni dollaru spesu, u risparmiu netu hè previstu trà $ 4.56 è $ 32.53 per iniziativa.
"Una quistione impurtante per i decisori pulitichi hè, perchè ùn perseguenu micca attivamente politiche economiche chì ponu prevene l'obesità di i zitelli è chì costanu menu da mette in opera di ciò chì risparmieranu per a sucietà?" circadori anu scrittu in u studiu.
Mentre i tentativi di impone imposte nantu à e bevande zuccherate in i Stati Uniti sò di solitu incontrati cù una forte resistenza di lobbying da l'industria, u Messicu hà promulgatu unu di i più alti tassi di soda in u mondu in u mondu. Hà risultatu in una diminuzione di 12 per centu in e vendite di soda in u so primu annu. In Tailanda, una recente campagna patrocinata da u guvernu annantu à u cunsumu di zuccheru mostra maghjine immagini di piaghe aperte, illustrendu cume u diabete incontrollatu rende più difficiule a guarigione di e piaghe. Sò simili à l'etichette grafiche chì certi paesi anu nantu à l'imballu di sigarette.
Quandu si tratta di soda, l'Australia morsica di publicità difettose, ma hè ancu a casa di una di e campagne di marketing più efficaci di u 21u seculu.
Da u mitu busting à spartera
In u 2008, Coca-Cola hà lanciatu una campagna publicitaria in Australia chjamata "Maternità è Speziu di Miti". Includia l'attrice Kerry Armstrong è u scopu era di "capisce a verità daretu à Coca-Cola".
«Mitu. Rende ingrassu. Mitu. Pudisce i vostri denti. Mitu. Imballatu cù caffeina ", eranu e frasi chì a Cummissione Australiana di a Competizione è di u Cunsumatore hà messu in discussione, in particulare l'insinuazione chì un genitore rispunsevule puderia include Coca Cola in una dieta di famiglia è ùn deve micca preoccupassi per l'effetti nantu à a salute. Coca-Cola hà avutu aduprà annunzii in u 2009 curregendu i so "miti" sbulicati chì dicenu chì e so bevande ponu cuntribuisce à l'aumentu di pesu, à l'obesità è à a carie.
Dui anni dopu, Coke cercava una nova campagna publicitaria estiva. A so squadra di publicità hè stata liberata "per offre una idea veramente disruptiva chì faria i tituli", destinata à l'adulescenti è i ghjovani adulti.
Hè nata a campagna "Share a Coke", cù buttiglie cù 150 di i nomi i più cumuni d'Australia. Si hè traduttu in 250 milioni di lattine è buttiglie vendute in un paese di 23 milioni di persone in l'estate 2012. A campagna hè diventata un fenomenu mundiale, postu chì Coke, allora u leader mundiale in spese di bevande zuccherate, hà spesu 3,3 miliardi di dollari in publicità in u 2012. Ogilvy, u agenzia publicitaria chì hè ghjunta cù a mamma chì sfrutta i miti è e campagne Share a Coke, hà vintu numerosi premii, cumpresu u Lion di Efficacia Creativa.
Zac Hutchings, di Brisbane, avia 18 anni quandu a campagna hè stata lanciata per a prima volta. Mentre hà vistu amichi postà buttiglie cù i so nomi nantu à e rete suciale, ùn l'hà micca inspiratu per cumprà una soda.
"À l'istante quandu pensu à beie quantità eccessive di Coke pensu à l'obesità è a diabete", hà dettu à Healthline. "In generale evitu a caffeina in generale quandu possu, è a quantità di zuccheru in questu hè ridiculu, ma hè per quessa chì a ghjente li piace u gustu?"
Vede perchè hè ora di #BreakUpWithSugar