Demi Lovato hà spartutu cumu a vergogna di u corpu hà influenzatu a so sobrietà
Cuntenutu
Demi Lovato hà lasciatu u mondu in i punti bassi di a so vita, cumprese e so sperienze cù un disordine di l'alimentazione, l'abusu di sustanziali è l'addiction. Ma u restu apertu mentre campava in i riflettori hà presentatu alcuni aspetti negativi - Lovato hà rivelatu chì a lettura di a stampa nantu à ella li facia dumandà se duverebbe o micca rompe a so sobrietà.
In una intervista cù Rivista di carta, Lovato hà ramintatu cumu un articulu passatu vergugnoso di u corpu a hà influenzatu. "Pensu chì era subitu dopu à esce da a riabilitazione in 2018", hà dettu Lovato à a publicazione. "Aghju vistu un articulu in qualchì locu chì dicia chì era obesità morbosa. È questu hè a cosa più attivante chì puderete scrive nantu à qualcunu cù un disordine di l'alimentazione. Hè succhiatu, è vulia abbandunà, vulia aduprà, vulia rinunzià. . " Questa sperienza hà cambiatu u so sguardu nantu à a lettura di stampa nantu à ella stessa. "E allora aghju capitu chì, se ùn fighjulu micca queste cose, allora ùn mi ponu micca affettà", hà cuntinuatu. "Dunque, aghju smessu di circà è provu veramente à ùn guardà nunda negativu". (In cunnessione: Demi Lovato hà chjamatu i filtri di e rete suciale per esse "Periculosu")
Per u cuntestu, Lovato hà celebratu sei anni di sobrietà in marzu di u 2018 dopu avè trattatu anni di abusu di sustanzi. Tuttavia, in ghjugnu di quellu annu, Lovato hà rivelatu ch'ella era recaduta, è u mese dopu hà avutu una surdosi quasi mortale. Dopu a so sobredose, Lovato hà passatu parechji mesi in riabilitazione. In a so nova docuserie Ballendu cù u diavulu, Lovato revela chì avà beie alcolu è fuma erbaccia in moderazione mentre seguite i protokolli per aiutà à evità a recidiva di droghe dura.
Durante tuttu stu viaghju, Lovato hè stata sott'à u microscopiu di u publicu, cum'è a prova a rimarca sconcertante ch'ella hà allevatu in a so intervista cù Rivista di carta. E mentre a maiò parte di a ghjente ùn hà micca bisognu di navigà stu livellu di scrutiny, l'esperti dicenu chì trattà cun un ritornu in u percorsu per a recuperazione per via di a vergogna hè una sperienza cumuna.(In cunnessione: Demi Lovato hà rivelatu chì avia 3 colpi è un attaccu di core dopu a so sovradosa guasi fatale)
"L'addiction hè una malatia cronica, è l'individui in ricuperazione sò psicologicamente vulnerabili", dice Indra Cidambi, MD, direttore medico è fundatore di Center for Network Therapy, un centru di detox chì si cuncentra in u trattamentu di l'addiction basatu in evidenza. "Anu affruntatu u ridiculu, a vergogna è a sfiducia da a famiglia, l'amichi è ancu i fornitori di trattamenti quandu eranu in traccia di dipendenza perchè si sò impegnati in comportamenti manipulatori è disonesti".
In u risultatu, esse vergognatu durante a ricuperazione pò guidà qualcunu à recidiva o cuntemplà à rompe a so sobrietà cum'è Lovato hà fattu. "Essa vergogna hè un ritornu à i ghjorni chì una persona in ricuperazione era in addiction attiva è pò fà sentenu senza valore è agisce cum'è un trigger per a ricaduta", spiega Dr Cidambi. "A ricuperazione hè un momentu in cui ogni ghjornu sobriu di successu deve esse celebratu, micca un tempu per esse abbattutu. Hè per quessa chì u trattamentu continuatu cù un psichiatra o di stà impegnatu cù gruppi di auto-aiutu cum'è Alcoolicu Anonimu o Narcotici Anonimu furnisce u supportu à trattà cun tali triggers in una manera puntuale. " (Assuciatu: Demi Lovato hà apertu nantu à a so storia di l'aggressione sessuale in u so novu documentariu)
Lovato era sàviu per cumincià à limità ciò chì leghje nantu à sè stessu dopu avè vistu l'articulu di vergogna di u corpu, nota Debra Jay, specialista in dipendenza è autore di Piglia una Famiglia. "Tenendu à mente chì e celebrità sperimentanu u mondu piuttostu diversamente da noi altri, Demi hè assai intelligente per eliminà i trigger da a so vita evitendu storie d'ella stessa in i media", spiega. "Tutte e persone chì si recuperanu cù successu da a dipendenza amparanu à evità i trigger di ricaduta, rimpiazzendu li cù i trigger di recuperu."
A vergogna hè dannosa in generale, ma cum'è l'esperienza di Lovato suggerisce, pò esse particolarmente dannosa quandu hè diretta à e persone chì si recuperanu da una dipendenza. Hè dighjà impressiunante chì Lovato sia statu abbastanza curagiosu per apre i lati negativi di a ripresa è i fattori chì hà luttatu cun ella, ma a so vulintà di sparte cumu hè stata affrontata cù questi trigger per diventà una persona più forte, più resistente hè ancu più lodabile.
Se voi o qualchissia chì sapete hà bisognu d'aiutu, cuntattate a linea di assistenza SAMHSA per l'abusu di sostanze à 1-800-662-HELP.