Quandu i brami nascenu in gravidanza
Cuntenutu
E voglie di gravidanza sò impulsive, quasi incontrollabili, urge di manghjà un alimentu cù un sapore o una struttura specifica, o di cunghjuntà alimenti chì ùn sò micca generalmente manghjati inseme, manifestendu si più spessu da u secondu trimestru è diminuendu durante u terzu trimestru di gravidanza.
Questi desideri si manifestanu in a maiò parte di e donne incinte è si crede chì sò causati da cambiamenti ormonali o carenze nutrizionali, soprattuttu se u desideriu hè di un alimentu assai diversu da ciò chì a donna manghja di solitu.
In generale, i desideri di a donna incinta ùn sò micca capricci è devenu esse soddisfatti, basta ch'elli sianu sicuri è ùn dannu micca a gravidanza o u zitellu. In casu di dubbitu, l'ideale hè di cunsultà l'ostetricu è di parlà di a situazione.
Cause pussibili
Ùn hè ancu chjaru chì sò e cause di e brama durante a gravidanza, ma ci sò parechji studii chì indicanu ch'elli ponu nascere in cunsequenza indiretta di cambiamenti ormonali chì si verificanu durante a gravidanza, chì, à u so tornu, causanu cambiamenti d'umore, gustu, olfattu. è preferenza di l'alimentu, aumentendu l'appetitu è u desideriu di cunsumà o evità alcuni alimenti.
Una altra teoria chì pò esse ligata hè u fattu chì a donna incinta pò avè carenze nutrizionali. Cusì, una donna incinta chì soffre di anemia, per esempiu, pò cumincià à vulè manghjà più carne o cicculata durante a gravidanza, cum'è un modu per u corpu per rimpiazzà a carenza di ferru.
U fattu chì alcuni alimenti cuntenenu cumposti chì ponu aiutà à allevà certi sintomi prisenti in gravidanza, pò ancu esse ligatu à e brami. Per esempiu, a cicculata cuntene metilxantine, chì sò cumposti chì aiutanu à migliurà a fatica, è ci sò ancu alimenti chì cuntenenu sostanze chì aiutanu e donne à alleviare a nausea è u vomitu.
Inoltre, hè pussibule chì a cultura, e tradizioni culinarie di ogni paese è alcune implicazioni psicologiche sò ancu in relazione cù i desideri chì e donne anu durante a gravidanza.
Chì sò i desideri più cumuni
I desideri durante a gravidanza sò diversi da una donna à l'altra, tuttavia, i più cumuni sò di manghjà dolci, cum'è ghjacciu è cicculata, frutti è ligumi in generale, fast food, sushi o cibu cinese, cereali cum'è u risu, tagliatelle è patate.
Hè impurtante di enfatizà chì e donne incinte ùn devenu cede à i desideri chì ponu implicà u cunsumu di sostanze non commestibili, chì ponu causà prublemi di salute.
Chì vole dì a voglia di manghjà cose micca commestibili?
Quandu a donna cumincia à avè a voglia di manghjà oggetti stranieri cum'è mattoni, frassine o muru, hè un segnu di una sindrome di pica, chì hè caratterizata da una carenza nutrizionale più grave è, dunque, hè assai impurtante chì a donna sia accumpagnata da u duttore è da un nutrizziunistu.
Per esempiu, quandu una donna sente u desideriu di manghjà mattoni, pò esse un segnu di una mancanza di ferru in a dieta, mentre u desideriu di manghjà cenere o un muru pò esse un segnu di una mancanza di zincu è calciu. Cusì, secondu u desideriu insolitu di a donna incinta, u duttore pò avè una idea iniziale di a carenza nutrizionale, chì deve esse cunfirmata per mezu di l'esami.
Amparate più nantu à a picmalacia.