Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 20 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
I Mirtilli Sò Boni per u Diabete? - Salute
I Mirtilli Sò Boni per u Diabete? - Salute

Cuntenutu

Fatti nutrizionali di mirtilli

I mirtilli sò ricchi di una varietà di nutrienti, cumprese:

  • fibra
  • vitamina C
  • vitamina E
  • vitamina K
  • putassiu
  • calciu
  • magnesiu
  • folatu

Una tazza di mirtilli freschi cuntene circa:

  • 84 calorie
  • 22 grammi di carboidrati
  • 4 grammi di fibra
  • 0 grammi di grassu

Mirtilli è diabete

In fattu, l'Associazione Americana di Diabetes (ADA) chjama i mirtilli un superalimentu per a diabetes. Mentre ùn ci hè micca una definizione tecnica di u termine "superfood", i mirtilli sò ricchi di vitamine, antioxidanti, minerali è fibre chì prumove a salute generale. Puderanu ancu aiutà à prevene e malatie.

Per e persone chì campanu cun diabete, i mirtilli ponu aiutà cù a trasfurmazione di u glucosiu, a perdita di pesu è a sensibilità à l'insulina. Leghje per amparà di più nantu à i benefici di i mirtilli per a diabete.

Indice glicemicu di mirtilli

L'indice glicemicu (GI) misura l'effetti di l'alimenti chì cuntenenu carboidrati nantu à u vostru livellu di zuccherinu in sangue, chjamatu ancu livellu di glucosiu in sangue.


L'indici GI classifica l'alimenti nantu à una scala da 0 à 100. L'alimenti cù un numeru GI elevatu aumentanu i livelli di glucosiu in sangue più rapidamente di l'alimenti cun un numeru GI mediu o bassu. A classificazione GI hè definita cum'è:

  • Bassa: 55 o menu
  • Mediu: 56–69
  • Alta: 70 o più

L'indice glicemicu di mirtilli hè 53, chì hè un IG bassu. Questu hè circa u listessu chì u fruttu kiwi, banane, ananas è mango. Capisce u IG di l'alimenti, è dinò a carica glicemica, pò aiutà e persone cun diabete à pianificà i so pasti.

Carica glicemica di mirtilli

A carica glicemica (GL) include a dimensione di a porzione è i carboidrati digeribili cù GI. Questu vi dà un quadru più cumpletu di l'effettu di un alimentu nantu à u zuccherinu in sangue misurendu:

  • quantu rapidamente un alimentu face entra u glucosiu in u sangue
  • quantu glucosiu per porzione furnisce

Cum'è l'IG, u GL hà trè classificazioni:

  • Bassa: 10 o menu
  • Mediu: 11–19
  • Alta: 20 o più

Una tazza di mirtilli cù una dimensione media di porzione di 5 once (150 g) hà un GL di 9,6. Una porzione più chjuca (100 g) averia un GL di 6,4.


In cunfrontu, una patata di dimensioni standard hà una GL di 12. Questu significa chì una sola patata hà guasi duie volte l'effettu glicemicu di una piccula porzione di mirtilli.

Mirtilli è trasfurmazioni di glucosiu

I mirtilli puderanu aiutà à l'elaborazione efficiente di u glucosiu. Un studiu di l'Università di Michigan nantu à i topi hà trovu chì l'alimentazione di i topi in polvere di mirtilli abbassava u grassu addominale, i trigliceridi è u colesterolu. Hà migliuratu ancu a sensibilità à u glucosu à digiunu è à l'insulina.

Quandu si cunghjunghjenu cù una dieta bassa in grassu, i mirtilli anu ancu risultatu in una massa grassa più bassa è in un pesu generale inferiore. A massa di u fegatu era ancu ridutta. Un fegatu allargatu hè ligatu à a resistenza à l'insulina è à l'obesità, chì sò caratteristiche cumuni di a diabetes.

Più ricerca hè necessaria per determinà l'effetti di i mirtilli nantu à a trasfurmazione di u glucosiu in l'omu.

Mirtilli è sensibilità à l'insulina

Sicondu un publicatu in u Journal of Nutrition, l'adulti obesi cun prediabetes anu miglioratu a sensibilità à l'insulina bevendu frullati di mirtilli. U studiu hà suggeritu chì i mirtilli ponu fà u corpu più reattivu à l'insulina, chì pò aiutà e persone cun prediabetes.


Mirtilli è perdita di pesu

Siccomu i mirtilli sò bassi in calorii ma ricchi di nutrienti, ponu aiutà cù a perdita di pesu. Per e persone chì sò in sovrappeso o obesi, manghjà una dieta sana equilibrata chì include frutti cum'è mirtilli pò aiutà à prevene a diabete è à migliurà a salute generale.

Un studiu di u 2015 di 118.000 persone annantu à 24 anni hà cunclusu chì l'aumentu di u cunsumu di frutti - specificamente bacche, mele è pere - risulta in perdita di pesu.

U studiu hà suggeritu chì questa informazione puderia offre una guida per a prevenzione di l'obesità, chì hè un fattore di risicu primariu di e condizioni di salute cum'è a diabete.

Purtà si

Ancu se più studii sò necessarii per determinà l'effettu biologicu di i mirtilli, alcune ricerche suggerenu chì manghjà mirtilli pò aiutà a ghjente à perde u pesu è migliurà a sensibilità à l'insulina. Cusì, i mirtilli ponu esse benefichi per e persone cun diabete. Parlate cù u vostru duttore o dietista per più infurmazione nantu à manghjà una dieta sana per a diabetes.

Cunsigliatu

Cosa hà Cagiunatu U Pancinu Outie di u mo Figliolu è duverebbe riparallu?

Cosa hà Cagiunatu U Pancinu Outie di u mo Figliolu è duverebbe riparallu?

I buttoni di u ventre ò in tutte e forme è dimen ioni. Ci ò innie è outie . E donne incinte anu pe u u o innie diventatu un outie temporaneamente quandu u o ventre cre ce. Uni poch...
Millipedi Mordenu è Sò Velenosi?

Millipedi Mordenu è Sò Velenosi?

Millipedi ò trà i più antichi - è più affa cinanti - decompo er . i trovanu in gua i tutte e zone di u mondu. pe u cunfunditi cù i vermi, ti picculi artropodi ò tati...