Chì duverebbe esse u trattamentu per l'anorexia
Cuntenutu
- 1. Cumu deve esse l'alimentu
- 2. Terapia
- 3. Rimedii
- Quantu durerà u trattamentu
- Segni di migliurazione è di peghju
U trattamentu per l'anorexia nervosa include principalmente terapie di gruppu, familiari è comportamentali, oltre à una dieta persunalizata è a presa di supplementi dietetichi, per cumbatte e carenze nutrizionali causate da a malattia chì impediscenu à e persone di manghjà currettamente.
Inoltre, pò esse necessariu piglià medicinali antidepressivi prescritti da un psichiatra, è in i casi più severi, l'uspitalisazione pò esse necessaria per piazzà un tubu nasogastricu per assicurà l'alimentazione curretta.
1. Cumu deve esse l'alimentu
U trattamentu nutrizionale per l'anorexia nervosa hà per scopu di aiutà a persona à fà una dieta più adatta per mantene u corpu sanu è evità e malatie.
Durante u trattamentu, hè impurtante di fà parechje cunsultazioni cù un nutrizziunistu per fà un pianu di dieta adeguatu per rimpiazzà e vitamine è i minerali chì ponu mancà in u corpu per avè una vita sana.
In certi casi, u duttore o nutrizionistu pò cunsigliare l'usu di supplementi multivitaminici, cum'è Centrum, chì aiutanu à rifornisce vitamine è minerali chì ùn sò micca manghjati in quantità sufficiente per mezu di l'alimentu. Stu tipu di supplementi pò esse presu per circa 3 mesi, è a necessità di u so usu dopu quellu periodu deve esse rivalutata.
I supplementi sò senza calorie è dunque micca ingrassanti, ma ùn devenu micca esse presi cum'è sustitutu per una alimentazione sana è a quantità di calorie necessarie per ripiglià a salute.
U trattamentu nutrizionale aiuta cusì à evità o trattà e cunsequenze di a mancanza di cibu, cum'è capelli fini, perdita di capelli, unghie debuli, stinzia o pelle secca, per esempiu. Eccu alcuni consiglii da u nostru nutrizzionista:
2. Terapia
Esse accumpagnatu da un psicologu hè ancu una parte assai impurtante di u trattamentu per superà l'anorexia nervosa perchè stu prufessiunale pò aduprà strategie per sensibilizà a maghjina curretta di u corpu, è aiutà a persona à truvà a radica di i so prublemi è e soluzioni possibili chì ponu adopra.
E consultazioni devenu esse tenute almenu una volta à a settimana, indefinitamente, finu à chì a persona sia capace di avè una migliore relazione cù a so maghjina è possa superà a causa di u disordine, chì prumove ancu u benessere.
In certi casi, a terapia di gruppu pò ancu esse indicata, in quale parechje persone cù u listessu disordine spartenu e so sperienze, chì genera empatia è vuluntà d'aiutà altre persone, chì finisce ancu per aiutà in u trattamentu stessu.
3. Rimedii
L'usu di i medicinali hè indicatu solu per e persone chì anu altri disordini psiculogichi chì ponu influenzà l'anorexia, cum'è l'ansietà è a depressione, per esempiu. Cusì, se u psicologu identifica a necessità di l'usu di i medicinali, pò riferisce a persona à u psichiatra, chì deve prescrive i medicinali necessarii per favurisce u trattamentu di l'anoressia è prumove u benessere di a persona.
Hè impurtante chì l'usu di i rimedii sia fattu in cunfurmità cù a raccomandazione di u psichiatra, in più di l'importanza chì e consultazioni regulare sianu effettuate per verificà se i rimedii anu l'effettu desideratu o se hè necessariu adattà a dosi.
Quantu durerà u trattamentu
U tempu di trattamentu contr'à l'anorexia nervosa hè assai individuale, perchè dipende da parechji fattori, cume a salute generale di a persona, a salute mentale è l'impegnu à seguità e linee guida di u nutrizzionistu, in più di piglià a medicazione currettamente è di participà attivamente à e sessioni di psicoterapia.
Hè nurmale d'avè qualchì ricaduta, è a persona pensa à abbandunà u trattamentu perchè pensa ch'ella diventa troppu grassa, è ch'ellu ùn serà micca accettatu socialmente, dunque tutte e famiglie è amichi anu bisognu di sustene a persona durante u trattamentu.
Segni di migliurazione è di peghju
Ùn passate più di 3 ore è mezu senza manghjà, avè più capelli, unghie è pelle più idratati è forti, ghjunghjenu à un pesu sanu è manghjanu pasti in famiglia sò segni chì u trattamentu per l'anorexia hè efficace, però hè impurtante chì u monitoru psiculugicu hè mantenutu per prevene a ricaduta.
D'altra parte, quandu u trattamentu ùn hè micca seguitu secondu e linee guida, a persona pò presentà alcuni segni di peghju, cume micca manghjà per lunghi periodi, ùn avè micca pasti in famiglia, manca terapia, continuà à perdere pesu o ancu avè mancanza d'energia per attività cutidiane cume u bagnu.