Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 13 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Maghju 2024
Anonim
Intermittent Fasting: When To Eat And Not To Eat
Video: Intermittent Fasting: When To Eat And Not To Eat

Cuntenutu

Scuprite quanti carboidrati da manghjà quandu avete diabete pò sembra cunfusione.

E linee guida dietetiche di u mondu sanu cunsiglianu tradiziunalmente di ottene intornu à u 45-60% di e vostre calorie cutidiane da i carboidrati se avete diabete (,).

Tuttavia, un numeru crescente di esperti crede chì e persone cun diabete devianu manghjà assai menu carboidrati. In fattu, assai cunsiglianu menu di a mità di questu ammontu.

Questu articulu vi dice quanti carboidrati duvete manghjà se avete diabete.

Chì sò u diabete è i prediabetes?

U glucosiu, o zuccherinu in sangue, hè a principale fonte di carburante per e cellule di u vostru corpu.

Sì avete o diabete di tipu 1 o di tip 2, a vostra capacità di trattà è aduprà u zuccherinu in sangue hè compromessa.

Diabete di tip 1

In u diabete di tip 1, u vostru pancreas ùn hè micca capace di pruduce insulina, un ormone chì permette à u zuccheru di u sangue di entra in e vostre cellule. Invece, l'insulina deve esse injectata.


Sta malatia hè causata da un prucessu autoimmune induve u vostru corpu attacca e so cellule chì producenu insulina, chì sò chjamate cellule beta. Mentre hè generalmente diagnosticatu in i zitelli, pò principià à ogni età - ancu à a fine di l'adultu ().

Diabete di tip 2

U diabete di tippu 2 hè più cumunu, cuntendu circa 90% di e diagnosi. Cum'è u tippu 1, si pò sviluppà sia in adulti sia in zitelli. Tuttavia, ùn hè micca cumunu in i zitelli è si trova tipicamente in e persone cun sovrappesu o obesità.

In sta forma di a malatia, u vostru pancreas ùn pruduce micca abbastanza insulina o e vostre cellule sò resistenti à l'effetti di l'insulina. Dunque, troppu zuccheru ferma in u sangue.

Cù u tempu, e vostre cellule beta ponu degradà per via di pompà sempre più insulina in un tentativu di abbassà u zuccherinu in sangue. Puderanu ancu esse dannighjati da alti livelli di zuccheru in u sangue ().

A diabete pò esse diagnosticata da un livellu elevatu di zuccheru in sangue à digiunu o da un livellu elevatu di l'emoglobina glicata marcatrice (HbA1c), chì riflette u cuntrollu di u zuccherinu in sangue in 2-3 mesi ().


Prediabetes

Prima chì u diabete di tipu 2 si presenti, i livelli di zuccheru in sangue sò elevati ma micca abbastanza alti per esse diagnosticati cum'è diabete. Questa tappa hè cunnisciuta cum'è prediabetes.

Prediabetes hè diagnosticatu da un nivellu di zuccheru in sangue di 100-125 mg / dL (5,6-6,9 mmol / L) o un livellu HbA1c di 5,7-6,4% ().

Mentre micca tutti cù prediabetes sviluppanu diabete di tipu 2, si stima chì circa 70% svilupperà eventualmente sta situazione ().

In più, ancu se i prediabetes ùn avanzanu mai à a diabetica, e persone cun sta cundizione ponu ancu esse in un risicu aumentatu di malatie cardiache, malatie renali, è altre complicazioni relative à livelli alti di zuccheru in sangue ().

Riassuntu

U diabete di tippu 1 si sviluppa da a distruzzione di e cellule beta pancreatiche, mentre u diabete di tippu 2 si verifica da insulina insufficiente o resistenza à l'insulina. Prediabetes spessu progredisce à diabete.

Cumu l'alimentu affetta i livelli di zuccheru in sangue?

Parechji fattori, cumpresu eserciziu, stress è malatie, influenzanu i vostri livelli di zuccheru in sangue.


Dittu chistu, unu di i più grandi fattori hè ciò chì manghjate.

Di i trè macronutrienti - carboidrati, proteine ​​è grassu - i carboidrati anu u più grande effettu nantu à u zuccherinu in sangue. Hè perchè u vostru corpu rompe i carboidrati in zuccheru, chì entra in u sangue.

Questu accade cù tutti i carboidrati, cume e fonti raffinate cume patatine è biscotti, è ancu i tippi sani cum'è frutti è ligumi.

Tuttavia, i cibi sani cuntenenu fibre. A diversità di l'amidu è di u zuccheru, a fibra naturale ùn alza micca i livelli di zuccheru in sangue è pò ancu rallentà sta crescita.

Quandu e persone cun diabete manghjanu cibi ricchi di carboidrati digeribili, i so livelli di zuccheru in sangue ponu cresce. Un assunzione alta di carboidrati richiede tipicamente dosi elevate di insulina o medicazione per a diabete per cuntrullà u zuccherinu in sangue.

Datu chì ùn sò micca capaci di pruduce insulina, e persone cun diabete di tipu 1 necessitanu injectà insulina parechje volte à u ghjornu, indipendentemente da ciò chì manghjanu. Tuttavia, manghjà menu carboidrati pò riduce significativamente a so dose d'insulina durante u pastu.

Riassuntu

U vostru corpu rompe i carboidrati in zuccheru, chì entra in u sangue. E persone cun diabete chì manghjanu assai carboidrati necessitanu insulina o medicazione per impedisce chì u zuccherinu in sangue cresce troppu.

Restrizzione di carboidrati per u diabete

Parechji studii sustenenu l'usu di restrizzioni di carb in e persone cun diabete.

Dietu chetogenicu assai carbuidrati

A dieta assai bassa in carboidrati tipicamente induce chetosi da lieve a moderata, un statu in u quale u vostru corpu usa chetoni è grassu, piuttostu chè zuccheru, cume e so principali fonti d'energia.

A Ketosi accade di solitu à un assunzione cutidiana di menu di 50 o 30 grammi di carboidrati totali o digeribili (carboidrati totali menu fibra), rispettivamente. Questu equivale à micca più di 10% di calorie in una dieta di 2.000 calorie.

E diete chetogeniche à bassu carboidrati sò state prescritte per e persone cun diabete ancu prima chì l'insulina sia stata scuperta in u 1921 ().

Parechji studii indicanu chì a limitazione di l'assunzione di carboidrati à 20-50 grammi di carboidrati per ghjornu pò riduce significativamente i livelli di zuccheru in sangue, prumove a perdita di pesu, è migliurà a salute di u core in e persone cun diabete (,,,,,,,,,).

Inoltre, sti miglioramenti si verificanu spessu assai rapidamente.

Per esempiu, in un studiu nantu à e persone cun obesità è diabete, limità di carboidrati à 21 grammi per ghjornu per 2 settimane hà purtatu à una diminuzione spontanea di assunzione di calorie, livelli più bassi di zuccheru in sangue, è un aumentu di 75% in a sensibilità à l'insulina ().

In un picculu studiu di 3 mesi, a ghjente hà cunsumatu una dieta limitata in calorie, bassa in grassu o una dieta bassa in carboidrati cuntenendu finu à 50 grammi di carboidrati per ghjornu.

U gruppu à bassu carboidrati hà fattu una media di 0,6% di calata in HbA1c è hà persu più di duie volte più pesu chè u gruppu à bassu grassu. In più, 44% di elli anu discontinuatu almenu una medicazione per a diabetes, paragunatu cù 11% di u gruppu à pocu grassu ().

In fattu, in parechji studii, l'insulina è altri medicazione per a diabete sò stati ridotti o interrotti per via di miglioramenti in u cuntrollu di u zuccherinu in sangue (,,,,,).

E diete chì cuntenenu 20-50 grammi di carboidrati sò state dimustrate ancu per calà i livelli di zuccheru in sangue è riduce u risicu di malatie in e persone cun prediabetes (,,).

In un picculu studiu di 12 settimane, l'omi cun obesità è prediabete anu manghjatu una dieta mediterranea limitata à 30 grammi di carboidrati per ghjornu. U so zuccherinu in sangue à digiunu hè calatu à 90 mg / dL (5 mmol / L), in media, chì si trova bè in u intervallu normale ().

Inoltre, l'omi anu persu una 32 libbra impressionante (14,5 kg), in media, è anu sperimentatu riduzioni significative in trigliceridi, colesterolu è pressione sanguigna, trà altri benefici ().

Impurtante, questi omi ùn anu più soddisfatti i criteri per u sindrome metabolicu per via di riduzioni di zuccheru in sangue, di pesu è di altri marcatori di salute.

Benchì sò state alzate preoccupazioni chì un assunzione più alta di proteine ​​nantu à diete à bassu carboidrati pò purtà à prublemi renali, un recente studiu di 12 mesi hà trovu chì un assunzione assai bassa di carboidrati ùn hà micca aumentatu u risicu di malatie renali ().

Dieti bassi in carboidrati

Parechje diete low carb limitanu i carboidrati à 50-100 grammi, o 10-20% di calorie, à ghjornu.

Ancu s'ellu ci sò assai pochi studii nantu à a restrizione di carb in e persone cun diabete di tip 1, quelli chì esistenu anu ripurtatu risultati impressiunanti (,,).

In un studiu à longu andà in e persone cun diabete di tip 1 chì limitavanu i carboidrati à 70 grammi per ghjornu, i participanti anu vistu a so HbA1c calà da 7,7% à 6,4%, in media. In più, i so livelli HbA1c sò stati listessi 4 anni dopu ().

A riduzzione di 1,3% in HbA1c hè un cambiamentu significativu da mantene per parechji anni, in particulare in quelli cun diabete di tip 1.

Una di e più grande preoccupazioni per e persone cun diabete di tip 1 hè l'ipoglicemia, o zuccherinu in sangue chì scende à livelli periculosamente bassi.

In un studiu di 12 mesi, l'adulti cun diabete di tip 1 chì limitavanu l'assunzione quotidiana di carboidrati à menu di 90 grammi avianu 82% menu episodi di zuccherinu in sangue inferiore ch'è prima ch'elli avianu principiatu a dieta ().

E persone cun diabete di tip 2 ponu ancu prufittà di limità a so assunzione quotidiana di carboidrati (,,).

In un picculu studiu di 5 settimane, omi cù diabete di tippu 2 chì anu cunsumatu una dieta alta in proteine, ricca di fibre cù u 20% di e so calorie da i carbuidrati anu sperimentatu una riduzzione di 29% di u zuccheru in sangue à digiunu, in media ().

Diete moderate di carboidrati

Una dieta di carb più moderata pò furnisce 100-150 grammi di carboidrati digeribili, o 20-35% di calorie, à ghjornu.

Alcuni studii chì esaminanu tali diete anu segnalatu boni risultati in e persone cun diabete (,).

In un studiu di 12 mesi in 259 persone cun diabete di tipu 2, quelli chì seguitanu una dieta mediterranea chì furnisce 35% o menu calorie da i carboidrati anu sperimentatu una riduzione significativa di HbA1c - da 8,3% à 6,3% - in media ().

Truvà a gamma ghjusta

A ricerca hà cunfirmatu chì parechji livelli di restrizzioni di carboidrati ponu effettivamente abbassà i livelli di zuccheru in sangue.

Siccomu i carboidrati aumentanu u zuccherinu in sangue, riducenduli in ogni misura pò aiutà à cuntrullà i vostri livelli.

Per esempiu, sè cunsumate attualmente circa 250 grammi di carboidrati per ghjornu, riduce a vostra assunzione à 150 grammi duveria riduce significativamente u zuccherinu in sangue dopu i pasti.

Dice questu, un ingaghjamentu severu restrittu di 20-50 grammi di carbuidrati per ghjornu pare pruduce i risultati i più drammichi, andendu finu à riduce o ancu eliminà a necessità di insulina o di medicazione per a diabetes.

Riassuntu

I studii dimostranu chì a limitazione di i carboidrati pò benefiziu e persone cun diabete. Più bassa hè a vostra assunzione di carboidrati, più grande hè l'effettu nantu à i vostri livelli di zuccheru in sangue è altri marcatori di salute.

Alimenti ricchi di carboidrati da evità

Parechji alimenti gustosi, nutritivi, à bassu carboidrati aumentanu u nivellu di zuccheru in sangue solu minimamente. Quessi cibi ponu esse gustati in quantità moderate à liberali nantu à diete à bassu carboidrati.

Tuttavia, duvete evità i seguenti elementi à alta carboidrati:

  • pani, muffin, rotuli è bagel
  • pasta, risu, granu è altri grani
  • patate, patate dolce, ignami, è taro
  • latte è yogurt zuccheratu
  • a maiò parte di i frutti, eccettu i frutti
  • torte, biscotti, torte, ghjacci, è altri dolci
  • spuntini cum'è pretzels, patatine fritte è popcorn
  • suchju, soda, tè ghiacciatu zuccheratu, è altre bevande zuccherate
  • birra

Tenite à mente chì micca tutti sti cibi sò malsani. Per esempiu, i frutti ponu esse assai nutritivi. Eppuru, ùn sò micca ottimali per quellu chì prova à gestisce i so livelli di zuccheru in sangue manghjendu menu carboidrati.

Riassuntu

In una dieta bassa in carboidrati, si deve evità cibi cum'è birra, pane, patate, frutti è dolci.

E diete à bassu carboidrati sò sempre megliu per u diabete?

E diete à bassu carboidrati sò state dimustrate in modu consistente per abbassà u zuccherinu in sangue è migliurà altri marcatori di salute in e persone cun diabete.

À u listessu tempu, certe diete di carboidrati più alti sò stati accreditati cun effetti simili.

Per esempiu, alcuni studii suggerenu chì e diete vegane o vegetariane à bassu grassu ponu purtà à un megliu cuntrollu di u zuccherinu in sangue è à una salute generale (,,,).

In un studiu di 12 settimane, una dieta vegana à base di risu brunu chì cuntene 268 grammi di carboidrati per ghjornu (72% di calorie) hà calatu i livelli di HbA1c di i participanti più di una dieta standard di diabete cun 249 grammi di carboidrati totali di u ghjornu (64% di calurii) ().

Un analisi di 4 studii hà trovu chì e persone cun diabete di tippu 2 chì seguitavanu una dieta macrobiotica à bassu grassu cumposta da 70% di carboidrati anu ottenutu riduzioni significative di zuccaru in sangue è altri marcatori di salute ().

A dieta mediterranea migliora dinò u cuntrollu di u zuccherinu in sangue è furnisce altri benefici per a salute in l'individui cun diabete (,).

Tuttavia, hè impurtante nutà chì queste diete ùn eranu micca direttamente paragunate cù diete à bassu carboidrati, ma piuttostu cù diete standard, bassu in grassu spessu aduprate per a gestione di a diabete.

Inoltre, hè necessaria più ricerca nantu à queste diete.

Riassuntu

I studii suggerenu chì certe diete di carboidrati più alti ponu aiutà a gestione di u diabete. Eppuru, a ricerca hè necessaria.

Cume determinà l'ottima assunzione di carboidrati

Ancu se studii anu dimustratu chì parechji livelli differenti di assunzione di carboidrati ponu aiutà à cuntrullà u zuccherinu in sangue, a quantità ottimale varia da l'individuu.

L'American Diabetes Association (ADA) racumandava chì e persone cun diabete ottenganu circa 45% di e so calorie da i carboidrati.

Tuttavia, l'ADA prumove avà un approcciu individualizatu induve a vostra assunzione ideale di carboidrati deve tene in considerazione e vostre preferenze dietetiche è i vostri obiettivi metabolici (36).

Hè impurtante di manghjà u numeru di carboidrati in cui ti senti u megliu è pudete mantene in modu realistu à longu andà.

Dunque, capì quanti carboidrati da manghjà richiede alcune prove è valutazioni per scopre ciò chì funziona megliu per voi.

Per determinà a vostra assunzione ideale di carboidrati, misurate u zuccherinu in sangue cù un misuratore di glucosiu in sangue prima di un pastu è dinò 1-2 ore dopu manghjatu.

Per prevene i danni à i vasi sanguini è i nervi, u livellu massimu chì u zuccherinu in sangue deve ghjunghje hè 139 mg / dL (8 mmol / L).

Tuttavia, pudete vulè mira per un tettu ancu più bassu.

Per uttene i vostri obiettivi di zuccheru in sangue, pudete avè bisognu di limità a vostra assunzione di carboidrati à menu di 10, 15 o 25 grammi per pastu.

Inoltre, pudete truvà chì u zuccherinu in sangue cresce di più in certi momenti di a ghjurnata, cusì u vostru limitu superiore di carboidrati pò esse più bassu per cena chè per colazione o pranzu.

In generale, menu carbuidrati cunsumate, menu cresce u zuccherinu in sangue è menu farmaci per a diabete o insulina chì averete bisognu per stà in un intervallu sanu.

Se pigliate insulina o medicazione per a diabete, hè assai impurtante di parlà cù u vostru duttore sanitariu prima di riduce a vostra assunzione di carboidrati per assicurà a dosa adatta.

Riassuntu

A determinazione di l'assunzione ottimale di carboidrati per a gestione di a diabete richiede di testà u zuccherinu in sangue è di fà aggiustamenti secondu a necessità in base à a vostra risposta, cumpresu cumu si sente.

U fondu

Sì avete diabete, riduce u consumu di carboidrati pò esse beneficu.

Studi multipli anu dimustratu chì un assunzione cutidiana di carb di 20-150 grammi, o 5-35% di calorie, ùn porta micca solu à un megliu cuntrollu di u zuccherinu in sangue, ma pò ancu prumove a perdita di pesu è altri miglioramenti di salute.

Tuttavia, certi individui ponu tollerà più carbuidrati cà altri.

Pruvà u zuccherinu in sangue è fighjà attente à cumu si sente à diverse assunzioni di carboidrati pò aiutà à truvà a vostra gamma per un ottimu cuntrollu di a diabete, livelli di energia, è qualità di vita.

Puderia ancu esse utile per ghjunghje à l'altri per supportu. A nostra app gratuita, T2D Healthline, vi cunnessa cù persone reali chì campanu cun diabete di tip 2. Fate dumande relative à a dieta è cercate cunsiglii da altri chì l'anu capita. Scaricate l'app per iPhone o Android.

Avemu Cunsigliatu

Avvanzi di aduprà CC Cream nantu à i capelli

Avvanzi di aduprà CC Cream nantu à i capelli

CC Cream 12 in 1, di Vizcaya, hà 12 funzioni in olu 1 crema, cum'è l'idratazione, u ri toru è a prutezzione di i fili di capelli, po tu chì hè fatta cù oliu d'...
Tuttu nantu à l'epatite C.

Tuttu nantu à l'epatite C.

L'epatite C hè una infiammazione di u fegatu cau ata da u viru di l'epatite C, HCV, chì i tra mette principalmente per mezu di a partera di iringhe è aghi per l'u u di drogh...