Rischi di parto in diabete gestazionale
Cuntenutu
- Rischi per a mamma
- Rischi per u zitellu
- Cumu diminuisce u risicu
- Cumu hè u postpartu di u diabete gestazionale
E donne incinte chì anu diagnosticatu un diabete gestazionale anu un risicu più elevatu di soffre una nascita prematura, induce travagli è ancu perde u zitellu per via di a so crescita eccessiva. Tuttavia, questi rischi ponu esse ridotti mantenendu u livellu di zuccheru in sangue currettamente cuntrullatu durante a gravidanza.
E donne incinte chì tenenu u glucosiu in sangue sott'à cuntrollu è chì ùn anu micca criaturi chì pesanu più di 4 kg ponu aspettà 38 settimane di gestazione per u travagliu spuntaneu per cumincià, è ponu avè una consegna normale, se questu hè u so desideriu. In ogni casu, se hè pruvatu chì u zitellu hà più di 4 kg, u duttore pò suggerisce una cesariana o induzione di consegna à 38 settimane.
U diabete gestazionale hè carattarizatu da una intolleranza à i carboidrati chì si verifica, per a prima volta, durante a gravidanza, è ci sò più rischi associati s'ella si verifica durante u primu trimestre di gravidanza.
Rischi per a mamma
I rischi di parturimentu in a diabetica gestazionale, chì pò accade in donne incinte, ponu esse:
- U partitu nurmale prolungatu per via di una povira cuntrattilità uterina;
- Bisognu à induce u travagliu cù medicazione per inizià o accelerà a consegna normale;
- Lacerazione di u perineu durante a consegna normale, per via di a dimensione di u zitellu;
- Infezzione di l'urinariu è pielonefrite;
- Eclampsia;
- Aumentatu u fluidu amnioticu;
- Disordini ipertensivi;
Inoltre, dopu a consegna, a mamma pò ancu sperimentà un ritardu in l'iniziu di l'allattamentu. Amparate à risolve i prublemi più cumuni di allattamentu.
Rischi per u zitellu
A diabete gestazionale pò presentà rischi per u zitellu durante a gravidanza o ancu dopu a consegna, cume:
- Nascita prima di a data prevista, per via di a rumpitura di u sac amnioticu prima di 38 settimane di gestazione;
- Diminuzione di l'ossigenazione durante u partu;
- Ipoglicemia dopu a nascita;
- Abortu in ogni mumentu di gravidanza o morte pocu dopu u partitu;
- Iperbilirubinemia;
- Nascita cù un pesu più grande di 4 kg, chì aumenta u risicu di sviluppà diabete in u futuru è di soffre qualchì alterazione in a spalla o frattura di a clavicula durante a consegna normale;
Inoltre, i zitelli ponu soffre di obesità, diabete è malatie cardiovascolari in età adulta.
Cumu diminuisce u risicu
Per riduce i risichi di u diabete gestazionale, hè impurtante di tene u glucosiu in sangue sott'à cuntrollu, cuntrollendu u glucosiu di u sangue capillariu ogni ghjornu, manghjendu currettamente è esercitendu, cume camminate, aerobica in acqua o allenamentu di pesi, circa 3 volte à settimana.
Alcune donne incinte ponu avè bisognu di aduprà insulina quandu a dieta è l'eserciziu ùn sò micca abbastanza per cuntrullà u zuccherinu in sangue. L'ostetricu, cun un endocrinologu, pò prescrive iniezioni ogni ghjornu.
Amparate più nantu à u trattamentu di u diabete gestazionale.
Fighjate u video seguente è amparate cumu manghjà pò riduce i rischi di diabete gestazionale:
Cumu hè u postpartu di u diabete gestazionale
Subitu dopu a consegna, u glucosiu in sangue deve esse misuratu ogni 2 à 4 ore, per prevene l'ipoglicemia è a cetoacidosi, chì sò cumuni in questu periodu. Normalmente, a glicemia si normalizeghja in u periodu postpartum, tuttavia, ci hè u risicu chì a donna incinta sviluppi un diabete di tippu 2 in circa 10 anni, se ùn adopra micca un stilu di vita sanu.
Prima di a dimissione in ospedale, u glucosiu di a mamma deve esse misuratu per verificà chì hè dighjà normalizatu. Generalmente, l'antidiabetichi orali sò interrotti, ma alcune donne anu bisognu di cuntinuà à piglià sti medicamenti dopu à avè parturitu, dopu una valutazione da u duttore, per ùn dannà l'allattamentu.
U test di intolleranza à u glucosiu deve esse effettuatu 6 à 8 settimane dopu a consegna, per verificà chì u glucosiu in sangue sia sempre normale. L'allattamentu deve esse incuraghjitu perchè hè di primura per u zitellu è perchè aiuta cù a perdita di pesu postpartu, a regulazione di l'insulina è a sparizione di u diabete gestazionale.
Se u glucosiu di u sangue ferma cuntrullatu dopu à a consegna, a guarigione di a cesariana è l'episiotomia si verificanu di listessa manera chì in e donne chì ùn anu micca diabete gestazionale, tuttavia, se i valori ùn tornanu micca à a normalità, a guarigione pò piglià più.