10 Cunsiglii per Trattà i Piedi Gonfi da u Diabete
Cuntenutu
- Diabete è gonfiore
- 1. Aduprate calzetti di compressione
- 2. Elevate i vostri pedi
- 3. Exercite regularmente
- 4. Perde u pesu
- 5. Stà idratatu
- 6. Limite u sale
- 7. Arrìzzati è muviti ogni ora
- 8. Pruvate supplementi di magnesiu
- 9. Pruvate cù l'olii essenziali
- 10. Mogliu i vostri pedi in sale Epsom
- Quandu per vede un duttore?
- U fondu
U gonfiore eccessivu di i pedi è di e cavichje causatu da l'accumulazione di fluidu in i tessuti hè chjamatu edema. Pò esse lucalizatu in ogni parte di u vostru corpu o generalizatu.
U gonfiore hè cumunu dopu avè manghjatu cibi salati è sedutu in una pusizione troppu longu. Alcune persone ponu ancu sperimentà gonfiore per via di cambiamenti ormonali. Tuttavia, queste ùn sò micca e uniche cause di gonfiore.
A diabete pò ancu causà edema o gonfiore in i pedi è e caviglie. U gonfiore in e persone cun diabete hè generalmente da causa di fattori associati à u diabete, cume:
- obesità
- poca circulazione
- insufficenza venosa
- prublemi di core
- prublemi renali,
- effetti secundarii di medicazione
In rari casi, l'edema pò esse dovutu à una tendenza aumentata à avè capillari fugevoli o à volte da piglià grandi quantità di insulina.
Diabete è gonfiore
U diabete hè una cundizione induve u corpu ùn produce nisuna insulina o abbastanza.L'insulina hè un ormone secretu da u pancreas. Aiuta e vostre cellule à assorbe u zuccheru.
Se u vostru corpu ùn usa micca l'insulina currettamente, alti livelli di glucosiu (zuccheru) ponu accumulassi in u sangue. S'ellu ùn hè trattatu, alti livelli di glucosiu ponu dannà u rivestimentu di i vini sanguini più chjuchi. Stu dannu pò dà una cattiva circulazione di sangue.
Quandu u vostru sangue ùn circula micca currettamente, u fluidu hè intrappulatu in certe parti di u vostru corpu, cum'è e gambe, e cavichje è i pedi.
Sì avete diabete, per via di a tendenza à rallentà a guarigione, u gonfiore pò accade ancu dopu à una ferita à u pede o à a caviglia.
Cù u tempu, u zuccherinu altu in sangue pò dannà i nervi in e vostre estremità inferiori è altre parti di u vostru corpu. Chistu pò purtà à un intorpidimentu, chì face difficiule à rilevà e ferite cum'è distorsioni, fratture è tagli.
I distorsioni è e fratture non trattate ponu scatenà gonfiori. Inoltre, un tagliu non trattatu pò esse infettatu è gonfia.
Parlate prima à u vostru duttore annantu à qualsiasi gonfiore chì sperimentate, chì qualchì volta l'edema pò esse un indiziu per a presenza di un prublema sottostante cum'è malatie cardiache, renali o epatiche.
Sì avete diabete, hè impurtante di verificà i vostri pedi di modu regulare per taglioli, contusioni è altre ferite. Vede periodicamente un specialistu di i pedi per verificà i prublemi di circulazione o i danni à i nervi in e vostre estremità inferiori.
Sì avete un gonfiu da a diabete, eccu 10 cunsiglii per aiutà à gestisce u fluidu in i vostri pedi.
1. Aduprate calzetti di compressione
E calzette di cumpressione aiutanu à mantene a bona quantità di pressione in i vostri pedi è ghjambi. Questu pò migliurà a circolazione di sangue in i vostri pedi è riduce u gonfiore.
Pudete cumprà calze di compressione da una buttrega, farmacia, o magazinu di forniture mediche. Sti calzini sò dispunibuli in diversi livelli, cumpresi leggeru, mediu è pesante. Parlate cù u vostru duttore se ùn sapete micca chì livellu cumprà.
Hè impurtante chì e calzette di cumpressione ùn sianu troppu strette, allora cuminciate cù una compressione leggera è aumentate a compressione se ne necessariu. Una calza di compressione chì hè troppu stretta pò effettivamente impedisce a circulazione. Hè ancu impurtante chì i calzini ùn sò micca posti nantu à ferite aperte o ferite.
E calzette di cumpressione coprenu u vostru vitellu finu à u ghjinochju. Purtateli cum'è calzini regulare durante u ghjornu, è cacciateli prima di dorme. Parlate cù u vostru duttore per vede se avete bisognu di purtalli nantu à una perna o entrambe.
Pudete ancu portà calzetti di compressione mentre volanu se site propensu à gonfi. Per verificà s'ellu hè ghjustu per voi, parlate cù u vostru duttore.
2. Elevate i vostri pedi
Elevà u vostru pede sopra u livellu di u core pò ancu aiutà à riduce a ritenzione di fluidi in a parte inferiore di u vostru corpu. Invece di raccolta di fluidi in u vostru pede, u fluidu torna versu u vostru corpu.
Pudete elevà u vostru pede mentre stà à pusà nantu à un lettu o chjinatu in lettu. Aduprate cuscini per tene a gamba appughjata, un cuscinu di elevazione di u pede, o una pila di rubriche.
Sè site à pusà à un scrivanu è ùn pudete micca mantene e perte sopra u nivellu di u core, l'usu di un pouf pò furnisce un pocu di sollievu da u gonfiore. A posa di yoga Legs Up the Wall pò ancu esse utile. Eccu cumu fà:
- Chjamate nantu à a vostra schiena è posicione e glutee u più vicinu à u muru pussibule.
- Mentri chjinatu, alza e to gambe è appoghja li contr'à u muru.
- Mantene sta pusizione per circa 5 à 10 minuti.
3. Exercite regularmente
Esse inattivu pò fà cresce u gonfiore in i vostri pedi. Fate un sforzu cuncertatu per spustassi u più pussibule per tutta a ghjurnata. L'eserciziu ùn hè micca solu utile per a gestione di u pesu è per migliurà u zuccherinu in sangue, pò ancu prumove a circulazione sanguigna è riduce u gonfiore.
Sceglite esercizii chì ùn portanu micca pesu cum'è natazione, ciclismu è camminata. Scopu di 30 minuti di eserciziu a maiò parte di i ghjorni di a settimana.
4. Perde u pesu
Perde u pesu aiuta ancu à riduce u gonfiore in l'estremità inferiori. I vantaghji di mantene un pesu sanu includenu menu dolore articulare, risicu più bassu per e malatie cardiovascolari, è serà più faciule per mantene un nivellu normale di zuccheru in sangue.
Quandu u vostru zuccherinu in sangue hè in u spaziu di destinazione, avete menu probabilità d'avè danni à i vostri vini sanguini, chì pò purtà à una cattiva circulazione è gonfiore.
5. Stà idratatu
Se u vostru corpu ferma u fluidu, beie più acqua pò parè contraproduenti. Ma più fluidu pigliate, più fluidu scacciate per urinazione.
In più, u corpu ferma nantu à l'acqua in più quandu site disidratatu. Scopu di beie 8 à 10 bichjeri d'acqua à ghjornu per migliurà u gonfiore.
Prima di aumentà a vostra assunzione di fluidi, cunsultate prima cù u vostru duttore per determinà s'ellu hè bè per voi. A volte, se l'edema hè dovutu à prublemi cardiaci o prublemi di fegatu, u vostru duttore pò cunsigliarvi di limità a vostra assunzione di fluidi.
6. Limite u sale
Manghjà troppu alimenti saliti pò ancu peghju u gonfiu. Invece di sale, còciri cun erbe cum'è:
- agliu in polvere
- origanu
- rosmarinu
- timu
- paprica
Sicondu a Clinica Mayo, l'Americanu mediu cunsuma circa 3.400 milligrammi (mg) di sodiu per ghjornu, eppuru e linee guida raccomandanu un assunzione di micca più di 2.300 mg per ghjornu.
Sì avete diabete, pudete bisognu di cunsumà menu sale. Parlate cù u vostru duttore per vede quantu sale pudete manghjà in modu sicuru in ghjornu. Per taglià, manghjate più frutti è ligumi freschi, ùn cumprate micca alimenti trasfurmati, è cercate bè in sodiu.
7. Arrìzzati è muviti ogni ora
Sedendu per lunghi periodi pò ancu aumentà u gonfiore. Fate un puntu per alzassi almenu una volta ogni ora è fà una breve camminata di trè à cinque minuti per prumove a circulazione sanguigna. Pò esse utile di portà un monitor di attività chì vi ricorda di muvassi ogni ora.
8. Pruvate supplementi di magnesiu
U magnesiu hè un nutriente chì aiuta à regulà a funzione nervosa è i livelli di zuccheru in sangue. A ritenzione di fluidi o gonfiore pò esse un segnu di carenza di magnesiu.
Per aiutà à currege una carenza, pigliate 200 à 400 mg di magnesiu per ghjornu. Pigliate supplementi di magnesiu cumu indicatu. Parlate prima cù u vostru duttore se pigliate altre medicazione o avete prublemi di salute.
Pigliate quantità elevate di supplementu dieteticu di magnesiu puderia purtà à diarrea, crampi di u stomacu è nausea. E cumplicazioni gravi di supplementazione includenu un battitu cardiacu irregulare è un arrestu cardiacu.
Sì avete una malatia renale cronica, a supplementazione pò causà un accumulu di magnesiu in u sangue, chì pò purtà à a debolezza musculare.
9. Pruvate cù l'olii essenziali
L'applicazione topica di certi olii essenziali pò ancu migliurà a circulazione sanguigna. Per esempiu, l'oliu di lavanda hè statu ripurtatu per aiutà à migliurà a circulazione sanguigna è à riduce l'edema.
Altri olii essenziali chì ponu riduce u gonfiu includenu a menta piperita, a camomilla è l'eucaliptu, ancu s'ellu ùn ci hè micca abbastanza ricerca per pruvà l'efficacezza di sti rimedii.
10. Mogliu i vostri pedi in sale Epsom
U sale Epsom hè un compostu di sulfatu di magnesiu chì aiuta à alleviare u dolore è à riduce u gonfiore. Riempite un pediluviu o una vasca cù acqua è versate un pocu di sale Epsom in l'acqua. Mogliu i vostri pedi per circa 15 à 20 minuti.
Se avete neuropatia diabetica, assicuratevi di pruvà prima a temperatura di l'acqua cù e mani per evità ferite à u vostru pede.
Quandu per vede un duttore?
Se u vostru gonfiore hè novu, peghju o generalizatu, vedi u vostru duttore. Puderanu diagnosticà a vostra situazione è determinà chì rimedi casalinghi ponu esse adatti per voi.
U gonfiore in una persona cun diabete pò esse causatu da una situazione associata à u diabete, cume:
- insufficenza venosa
- obesità
- fallimentu di u core
- prublemi di fegatu o di rene
- linfedema
- effetti collaterali di u medicamentu,
- bassi livelli di proteine
Vede u vostru duttore per u gonfiu di u pede, a gamba o a caviglia chì ùn migliora micca cù i rimedii casani.
Duvete ancu vede un duttore per gonfiori chì si producenu solu da una parte di u vostru corpu. Questa puderia esse un segnu di trombosi venosa profonda, chì hè un coagulu di sangue chì si sviluppa in una o più di e vene profonde in a vostra gamba. Sta cundizione pò causà dolore, gonfiore, o ùn avè mancu sintomi.
Inoltre, fate un puntu per verificà i vostri pedi regularmente per e ferite per evità infezioni. Sì avete qualchì piaga, ulcera o blister chì ùn guariscenu micca, vedi un duttore.
U fondu
U gonfiore in i pedi pò accade cù o senza diabete, ancu se avè diabete hè spessu assuciatu à gonfiore di e gambe per parechje cause.
I rimedii casani cum'è elevà i pedi, esercitassi è stà idratati ponu à volte luttà contr'à u gonfiore. Tuttavia, hè impurtante parlà cù u vostru duttore nantu à qualsiasi gonfiore novu o persistente.