How to De-Stress About Allergies alimentari di u to figliolu in una festa d'anniversariu
Cuntenutu
- 1. Respira
- 2. Cumunicate cù l'ospitu prima di a festa
- 3. Purtate u vostru propiu cibu
- 4. Insegnate à i vostri figlioli à rifiutà cun piacè trattamenti alternativi
- 5. Offrite una conversazione pep preparty à i vostri figlioli
- Purtà si
A mo figliola hà allergii alimentari severi. A prima volta chì l'aghju lasciata à una festa d'anniversariu di partenza hè stata imbarazzantemente difficile. Mentre chì parechji genitori stringevanu stuoie di yoga, salutavanu l'addiu, è andavanu à gustà u so "tempu me", mi sò accupatu in una caffetteria vicina è aghju fattu ciò chì aghju fattu u megliu à l'epica: segretamente aghju pigliatu u flussu mentre beveva u mo tè di camomilla è fendu d'agisce. casuale.
Aghju passatu una lista di verificazione mentale di ciò chì avia lasciatu cù a mo figliola à a festa d'anniversariu. Epi-pen? Verificate. Benadryl in zainu? Verificate. Infurmazioni di cuntattu d'urgenza cù l'ospite Verificate. A sola cosa chì mancava era eiu. Per a prima volta, a mo figliola allergica à l'alimentu era fora di u mondu è liberata. Ma a dumanda era veramente, saraghju mai?
Avè un zitellu cù allergie alimentarie pò trasfurmà a persona a più rilassata è divertente in un genitore leggermente aggressivu è aggrottatu. Per quelli chì vanu à a festa, questu hè un rolu stranu per esse. Quale hè chì vole esse u peghju in una festa? Per esempiu, a maiò parte di l'ospiti dumandanu solu à l'ospite ciò ch'elli ponu purtà. Per i genitori di zitelli cù allergie alimentarie, hè u nostru travagliu di dumandà una serie di peggiori casi di tippu di scenariu, cume:
1. Si tratta di una torta cumprata in u magazinu? Sì accussì, possu dumandà da induve vene per esse sicuru chì ùn ci hè micca cuntaminazione croce à u panatteru? Cuntene noci? Se l'avete cottu da solu, possu dumandà l'ingredienti?
2. Se ùn serve micca u pasticcellu, possu dumandà ciò chì serve per pudè fà un trattatu equivalente senza allergeni per u mo figliolu?
3. Sè avete pensatu à dà sacchi di festa, puderete lascià fora qualchì alimentu per u mo figliolu?
È sempre.
A volte, esse genitore di un zitellu cù allergii alimentari severi hè tuttu di accettà u vostru rolu cum'è, per mancanza di un termini megliu, un putente di festa. Ma ci sò manere di campà. Eccu i mo cinque suggerimenti chì mi aiutanu à stà calmu.
1. Respira
Arricurdatevi di respirà. Questu hè in definitiva un divertente affare, allora pruvate à ricurdà quellu u megliu pussibule. I genitori di i zitelli allergici à l'alimentu sò diligenti perchè duvemu esse. Sarete più cà preparatu. Pruvate à ùn lascià e vostre proprie angosce impedisce u divertimentu per voi o u vostru zitellu.
2. Cumunicate cù l'ospitu prima di a festa
Cumunicate cù l'ospitu di a festa assai prima di a festa. Apprezzeranu un capu à qualsiasi preoccupazioni di allergie alimentari. Ma ùn hè ancu u so travagliu di fighjà attente à u to figliolu trà una vintina di picculi corpi impegnati, allora date li segni da circà in casu di reazione allergica è un pianu d'azzione d'urgenza chjaru passu à passu. Alcuni genitori trovanu utile avè un fogliu dattilografatu per i so ospiti di festa per appiccicà nantu à u frigorifero.
3. Purtate u vostru propiu cibu
Pò esse un grande sollievu per parechji pianificatori di partiti per sapè chì puderete vene cù u vostru propiu cibu. Sapendu l'alimentu chì u vostru figliolu entrerà in cuntattu cun ellu serà sicuru per manghjà toglie a pressione da u vostru òspite (è da sè stessu). Ùn vi scurdate d'etichettà i contenitori di spuntini di u to figliolu cù adesivi d'alerte allergica. Mentre un ospitante impegnatu ùn puderebbe micca vede i contenitori di cibu di u to figliolu, altri adulti o ancu zitelli chì ponu leghje ponu aiutà à mantene u vostru zitellu in securità.
4. Insegnate à i vostri figlioli à rifiutà cun piacè trattamenti alternativi
Malgradu quantu hè amabile per l'ospiti di offre trattà alternative, ùn vale solu u risicu. I trattamenti fatti in una casa senza allergii alimentari anu più risicu di cuntaminazione croce. Per esempiu, u vostru òspite averia pussutu aduprà un mischiu di torta amichevule cù allergie cù una cucchiaia chì hà sempre residui da altri alimenti chì ùn sò micca sicuri per u vostru zitellu. U risicu ùn vale solu a pena.
5. Offrite una conversazione pep preparty à i vostri figlioli
I zitelli ponu esse superati da l'infurmazioni facilmente, allora tenite u vostru discorsu simpaticu è finu à u puntu. Pruvate qualcosa cusì:
"Oghje andate à a festa d'anniversariu d'Avery! Site eccitatu? À a festa d'anniversariu, ci pò esse qualchì alimentu chì ùn hè micca sicuru per voi da manghjà perchè hà (inserisci allergene). Mamma vi hà imballatu alimenti sicuri è una delizia speciale in a vostra lunchbox per manghjà à a festa. A mamma d'Avery sà chì cibu ùn si pò manghjà, è vi aiuterà per pudè divertisce cù i vostri amichi ".
U vostru scopu principale hè di assicurà chì u vostru zitellu si senti cum'è tutti l'altri, è chì ùn si sentenu micca distinti perchè anu allergie alimentarie. Dittu chistu, u to figliolu deve esse bè infurmatu di ciò chì pò è ùn pò manghjà.
Purtà si
Hè una grande tappa per e famiglie allergiche à l'alimentu per lascià andà è lascià i so figlioli esplorà u mondu senza elli. Parechji eventi di a zitiddina implicanu cibu è dolci, allora andà pò esse un passu intimidante per a maiò parte di e famiglie chì campanu cù allergie alimentari severi. Tuttavia, hè impurtante ùn perde micca di vista u simbolicu di lascià andà. È solu questu vale a pena di celebrà.