Tuttu ciò chì duvete sapè nantu à e vesciche diabetiche
Cuntenutu
- Aspettu di vesciche diabetiche
- Trattamentu per vesciche diabetiche
- Cause di vesciche diabetiche
- Cume prevene e vesciche diabetiche
- Quandu vede u vostru duttore
Panoramica
Sì avete diabete è sperimentate l'eruzione spontanea di vesciche nantu à a vostra pelle, ponu esse ben vesciche diabetiche. Quessi sò ancu chjamati bullosi diabeticorum o bullae diabetiche. Ancu se i blisters ponu esse alarmanti quandu i vedi per a prima volta, sò indolori è normalmente guariscenu da soli senza lascià cicatrici.
Unepoche di malatie di a pelle sò assuciate à u diabete. I blister diabetichi sò abbastanza rari. Un articulu in e note chì in i Stati Uniti, u disordine si verifica solu in 0,5 per centu di e persone cun diabete. E vesciche diabetiche sò duie volte più propensi à esse truvati in l'omi chè in e donne.
Aspettu di vesciche diabetiche
E vesciche diabetiche apparsanu più spessu nantu à e vostre gambe, pedi è dita. Meno spessu, si presentanu nantu à e mani, e dita è i bracci.
I blisteri diabetichi ponu esse grandi quant'è 6 pollici, ancu s'ellu sò nurmalmente più chjuchi. Sò spessu descritti cum'è aspittendu blistere chì si verificanu quandu avete una brusgiatura, solu senza u dulore. E vesciche diabetiche raramente apparenu cum'è una lesione unica. Piuttostu, sò bilaterali o si trovanu in gruppi. A pelle chì circonda e vesciche ùn hè nurmalmente rossa o gonfia. S'ellu hè, vede u vostru duttore subitu. I blisteri diabetichi cuntenenu un fluidu chjaru è sterile, è sò generalmente pruriginosi. Leghjite nantu à l'ottu migliori rimedii per prurite.
Trattamentu per vesciche diabetiche
Datu u risicu di l'infezzione è l'ulcerazione quandu avete diabete, pudete vulete vede un dermatologu per escludere condizioni più gravi di a pelle. I blister diabetichi guariscenu di solitu in duie à cinque settimane senza intervenzione, secondu un articulu in Clinical Diabetes.
U fluidu in i blister hè sterile. Per prevene l'infezioni, ùn duverebbe micca perforà e vesciche da sè, ancu se a lesione hè grande, u vostru duttore pò vulè drenà u fluidu. Questu manterrà a pelle intatta cum'è una copertura per a ferita, chì hè raramente u casu se u blister si rompe accidentalmente.
I blisteri ponu esse trattati cù crema antibiotica o unguentu è fasciati per pruteggerli da ulteriore ferita. U vostru duttore pò prescrive una crema steroidale se u pruritu hè severu. Vede un paragone di duie creme antibiotiche, Bacitracin è Neosporin.
In ultimamente, mantene i livelli di zuccheru in sangue sottu u cuntrollu hè u passu u più impurtante chì pudete fà per prevene vesciche diabetiche o per accelerà a so guarigione se avete dighjà.
Cause di vesciche diabetiche
A causa di e vesciche diabetiche hè scunnisciuta. Parechje lesioni cumpariscenu senza ferita cunnisciuta. U vistimentu di scarpi chì ùn si adattanu bè pò causà vesciche. L'infezzione fungale Candida albicans hè un'altra causa cumuna di vesciche in e persone chì anu diabete.
Avete più probabilità d'avè vesciche diabetiche se i vostri livelli di zuccheru in sangue ùn sò micca bè cuntrullati. E persone chì anu neuropatia diabetica, danni à i nervi chì riduce a sensibilità à u dolore, sò più vulnerabili à e vesciche diabetiche. A malatia di l'arteria periferica hè ancu pensata per ghjucà un rolu.
Cume prevene e vesciche diabetiche
Hè impurtante d'esse vigilanti nantu à a cundizione di a vostra pelle se avete diabete. Veziche è lesioni ponu passà inosservate se avete neuropatia. Ci hè una misura chì pudete fà per prevene e vesciche è per impedisce di sviluppà infezioni secondarie quandu avete e lesioni:
- Inspeccione i vostri pedi currettamente ogni ghjornu.
- Prutegge i pedi da e ferite purtendu sempre scarpi è calzetti.
- Purtate scarpi chì ùn sò micca troppu stretti.
- Rumpite in scarpi novi pianu.
- Usate guanti quandu aduprate forbici, attrezzi manuali, è attrezzature di giardinaghju chì ponu causà vesciche.
- A luce ultravioletta provoca vesciche in alcune persone. Applica a crema solare è limite l'esposizione à u sole.
Quandu vede u vostru duttore
Cuntattate u vostru duttore se sviluppate vesciche. A maiò parte di e vesciche si guarisceranu, ma ci hè u risicu di l'infezzione secondaria. I seguenti sintomi guarantiscenu una chjamata immediata à u duttore:
- rossu in u circondu di u blister
- gonfiore
- calore chì irradia da a lesione
- dulore
- frebba chì accumpagna i sintomi sopratuttu