Cumu allevà i sunburni
Cuntenutu
Alcuni consiglii per diminuì u dolore di e sunburn includenu piglià dusce fredde è idratà a vostra pelle. Inoltre, pò esse interessante applicà una cumpressa fredda à u situ di brusgiatura per alleviare u dolore è l'inconfortu.
In casu chì u dulore ùn sparisce micca cù u tempu o se u dolore da brusgiata hè assai severu, hè cunsigliatu d'andà à u dermatistu per raccomandà una crema o una lozione chì pò aiutà à rigenerà a pelle. Una opzione hè Caladryl, una lozione idratante chì si pò truvà facilmente in farmacie, basta appiicà a lozione nantu à e zone più dolorose 2 à 3 volte à ghjornu per vede i risultati.
Hè ancu impurtante di aduttà strategie per prevene e brusgiature, cume beie assai acqua, portà un cappellu o cappellu è applicà una crema solare ogni ghjornu.
Cumu allevà u dulore di e sunburn
Hè pussibule di allevà u dolore causatu da e sunburni cù misure naturali, cume:
- Da piglià bagnu fretu;
- Passà creme idratanti nantu à a pelle, mantene bè idratata;
- Fà cumpressi d'acqua fredda in u locu di brusgiatura per 15 minuti, chì sta prucedura furnisce una riduzione di u gonfiore è un sollievu immediata di u dolore;
- À aghjunghje 200 g di fiocchi d'avena in una vasca cù acqua fredda è stà in ellu per circa 20 minuti, chì l'avena hè capace di nutre è prutege a pelle, postu chì hà pruprietà chì aiutanu à u rinuvamentu di e cellule di a pelle;
- Applica cumpressi cù tè verde ghjalatu in e zone più colpite, cum'è a faccia è e cosce, per esempiu;
- Mette fette di cetriolu o di patata in i lochi brusgiati, postu chì anu pruprietà rigenerative chì portanu sollievu rapidamente.
In casu di ustioni gravi, induve in più di a pelle chì hè assai rossa a persona hà frebba, dolore è cunfortu, hè cunsigliatu d'andà à a sala d'urgenza o à u dermatologu per chì altre misure ponu esse prese per alleviare u dolore è i sintomi associati . Cunnosce alcune opzioni di rimedi casalinghi per e scottature.
Cumu evità i sunburni
Per evità e scottature da sole hè impurtante evità di esse à u sole à e volte quandu u sole hè u più forte, di solitu trà 10 ore è 16 ore, è applicà una crema solare adatta à u tippu di pelle è chì deve avè un fattore di prutezzione solare d'almenu 30. Inoltre, quandu hè espostu à u sole, hè cunsigliatu di purtà un cappellu o cappellu è occhiali da sole è beie assai acqua per evità a disidratazione.
Hè ancu impurtante di bagnà costantemente a pelle, sia andendu direttamente in l'acqua o cù l'aiutu di un spray, per impedisce chì si secchi. Hè ancu impurtante nutà chì l'esposizione à u sole si deve fà cun moderazione, postu chì aumenta a probabilità di malatie, cum'è u cancheru di a pelle, chì tocca principalmente e persone cù a pelle o l'ochji chjari.
Scuprite questi è altri cunsiglii nantu à cumu trattà e creme in u video seguente: