7 Cunsiglii per Guarisce una Resaca più Veloce
Cuntenutu
Per curà a resaca hè impurtante di avè una dieta ligera durante u ghjornu, aumentà a vostra assunzione di fluidi è fà usu di un rimediu per a resaca, cum'è Engov, o per un mal di testa, cum'è Dipyrone, per esempiu. Cusì, hè pussibule di prevene i sintomi di resaca da interferisce cù a rutina di u ghjornu.
Ancu se ci sò cunsiglii per curà a resaca, hè sempre preferibile impedisce a resaca di succede, hè cunsigliatu di fà un usu moderatu di a bevanda è di alternà a bevanda alcolica cù un bichjeru d'acqua è di fà l'alimentu.
Alcuni consiglii chì aiutanu à alleviare i sintomi di a resaca più rapidamente includenu:
- Pigliate 2 tazze di caffè neru senza zuccheru, perchè u caffè riduce u gonfiore di i vini sanguini chì causanu u mal di testa è aiuta u fegatu à metabolizà e so tossine;
- Pigliate 1 rimediu di resaca cum'è Engov, per esempiu, chì aiuta à riduce i sintomi di resaca cum'è u mal di testa è a nausea. Scuprite chì sò i migliori rimedii di farmacia per curà i sintomi di resaca.
- Bei assai acqua, perchè l'alcol provoca disidratazione, allora duvete beie parechji bichjeri d'acqua per tutta a ghjurnata;
- Bei un suchju di frutta naturale, perchè sti suchji anu un tipu di zuccheru chjamatu fruttosiu chì aiuta à u corpu à brusgià l'alcool più veloce. Un grande bichjeru di suchju d'aranciu o di pumata aiuta ancu à accelerà a rimozione di l'alcol da u corpu;
- Manghjà biscotti à u melu, perchè u mele hà ancu una forma cuncintrata di frutosa, chì aiuta à eliminà l'alcolu da u corpu;
- Avè una suppa di verdura, chì aiuta à ricustituisce u sale è u putassiu chì u corpu hà persu durante u cunsumu d'alcol, cummattendu a resaca;
- Inserisci un bichjeru d'acqua trà ogni bevanda alcolica è beie acqua prima d'andà à dorme, è à u svegliu piglià una tazza di caffè assai forte, senza zuccheru.
L'alimenti chì ponu migliurà u malessere sò a mela, u melone, a pesca, l'uva, u mandarinu, u limone, u cucumaru, a pumata, l'agliu, a cipolla è u zenzeru.
Un altru cunsigliu impurtante hè di ripusà sempre chì sia pussibule aduprendu una dieta leggera, in modu chì u corpu si possa ripiglià più rapidamente eliminendu e tossine produtte in u fegatu per via di un cunsumu eccessivu di bevande alcoliche. Scuprite chì altru pudete fà in stu video:
Perchè si passa a resaca
A resaca hè causata da u cunsumu eccessivu di bevande alcoliche. L'alcolu da eliminà da l'organisimu, deve esse trasfurmatu, in u fegatu, in acidu aceticu, è per quessa deve esse trasfurmatu prima in acetaldeide chì hè ancu più tossicu di l'alcolu. Cum'è u fegatu impiega assai tempu per fà sta trasfurmazione, l'alcol è l'acetaldeide continuanu à circulà in u corpu finu à ch'elli sò trasformati in acidu aceticu.
L'acetaldeide hè una sostanza tossica chì si deposita in vari organi di u corpu, esercitendu tossicità è causendu cusì i sintomi di una resaca. Inoltre, durante u metabolismu di un eccessu di alcolu, u corpu ùn libera micca u zuccherinu in sangue in situ di digiunu in modu efficiente, è pò dunque causà ipoglicemia. L'alcolu face ancu eliminà più acqua, chì pò ancu causà disidratazione.
Cumu beie senza avè una resaca
Per prevene a resaca hè cunsigliatu di ùn beie micca troppu, ma si pò ancu piglià 1 cucchiaia d'oliu d'oliva vergine extra qualchì ora nanzu di beie è sempre alternà 1 vetru d'alcol cù 1 vetru d'acqua. Altri suggerimenti sò:
- Ùn beie mai à stomacu vacu è beie sempre 1 bichjeru d'acqua o suchju di fruttu naturale trà ogni dosa di bevanda alcolica;
- Pigliate 1 g di carbone attivatu prima di cunsumà bevande alcoliche;
- Manghja qualcosa cù grassu, cum'è un pezzu di furmagliu giallu, per esempiu, trà ogni bichjeru di beie.
Cusì, a disidratazione è l'ipogliuemia sò evitate è u corpu hà più tempu per metabolizà l'etanolu, riducendu u risicu di una resaca.