Cunsiglii per mantene a dieta in un ghjornu di barbecue
Cuntenutu
- 1. Manghja carni magre
- 2. Manghjate insalata aspettendu chì a carne sia arrustita
- 3. Manghjate spiedini di ligumi arrustiti
- 4. Ùn beie micca soda
- 5. Dessert sano
Quandu site à dieta è duvete andà à un barbecue, alcune strategie devenu esse aduttate per ùn ingrassà o perde tuttu u sforzu fattu in i ghjorni precedenti.
Prima di tuttu hè necessariu preparassi mentalmente per u barbecue, essendu determinatu à seguità i cunsiglii sottu è evità di andà à u barbecue affamatu, perchè quandu avete fame hè più difficiule di resistere à e tentazioni.
Alcuni cunsiglii per mantene a dieta in un ghjornu di barbecue, chì sò faciuli da seguità, sò:
1. Manghja carni magre
Opzioni cum'è pollo, groppa, filet mignon, steak di fiancu, maminha è baby beef chì anu menu grassu è calorie, evitendu a bistecca cù assai grassu è salsicce, per esempiu. Tuttavia, unu ùn deve micca esagerà a quantità, duie porzioni sò abbastanza.
2. Manghjate insalata aspettendu chì a carne sia arrustita
Manghjà insalata aspettendu carneA fibra aiuta à calà l'appetitu, ma hè impurtante evità e salse è a maionese. L'ideale hè di staghjunà l'insalata cù u cundimentu per a campagna, per esempiu.
3. Manghjate spiedini di ligumi arrustiti
Optate per spiedini di verduraE boni opzioni sò cipolle, peperoni, cori di palma è champignons. Uttenenu u gustu di u barbecue, ma sò assai più sane è menu opzioni caluriche chè u pane à l'agliu, per esempiu.
4. Ùn beie micca soda
Bei acqua cù limonuAcqua cù limone o tè verde invece di bevande cum'è soda, birra è caipirinha. E bevande alcoliche cuntenenu assai calorie è favuriscenu i spuntini. Una bona strategia hè di beie solu un bichjeru di suchju naturale di frutta o d'acqua cù una mità di limonu spremutu è ùn riempie micca u bichjeru.
5. Dessert sano
Manghjate frutta o gelatina cum'è dessertSceglite un fruttu, insalata di frutta o gelatina per dessert, perchè anu menu calorie è sò più nutritivi. I dolci, in più di avè calorie, impediscenu a digestione di l'alimentu è generanu quella sensazione di stomacu pesante.
Un altru cunsigliu chì pò aiutà à evità di esagerà hè di manghjà nantu à picculi piatti perchè pare chì manghjiate di più perchè vedi u piattu pienu, ma ùn hè permessu di ripete u pastu.
Per aiutà à stà focalizatu hè impurtante esse distrattu da altre cose è evità di pensà solu à u gustu di l'alimentu, avè un bichjeru cù acqua sempre in manu pò aiutà à ingannà a fame è idratà u corpu, tuttavia, s'ellu ùn hè micca pussibule seguitate tuttu sti cunsiglii, ricordate chì per ùn mette micca in pesu hè necessariu spende tutte e calorie chì avete ingeritu è hè per quessa chì si consiglia di fà qualchì attività fisica.
Vede alcuni esercizii in: 3 esercizii simplici per fà in casa è perde a panza.