À chì serve Dieloft TPM è cumu aduprà
Cuntenutu
Dieloft TPM, o Dieloft, hè un medicamentu antidepressivu indicatu da u psichiatra per prevene è trattà i sintomi di depressione è altri cambiamenti psicologichi. U principiu attivu di sta medicazione hè a sertralina, chì agisce inibendu a ricaptazione di serotonina in u sistema nervosu centrale, lascendu a serotonina circà è prumove u miglioramentu di i sintomi presentati da a persona.
Oltre à esse indicatu per i cambiamenti psiculogichi, Dieloft pò ancu esse indicatu per aiutà à allevà i sintomi di tensione premenstruale, PMS, è disordine disforica premenstruale (PMDD), è u so usu deve esse raccomandatu da u ginecologu.
Per chì ghjè
Dieloft TPM hè indicatu per u trattamentu di e situazioni seguenti:
- Tensione premenstruali;
- Disordine ossessivu-compulsivu;
- Disordine di panicu;
- Disordine Obsessivu Compulsivu in pazienti pediatrici.
- Disordine Stress Post Traumatic;
- Depressione maiò.
L'usu di a medicazione deve esse fattu secondu a guida di u duttore, postu chì a dosa è u tempu di trattamentu ponu esse diversi secondu a situazione da trattà è a gravità.
Cumu aduprà
In generale, si raccomanda 1 compressa di 200 mg per ghjornu, chì pò esse presa a mattina o a notte, cù o senza cibu, postu chì e compresse sò rivestite.
In u casu di i zitelli, u trattamentu hè generalmente fattu à dosi finu à 25 mg per ghjornu in i zitelli trà 6 è 12 anni è 50 mg per ghjornu in i zitelli di più di 12 anni.
Effetti secondari
L'effetti secundarii sò generalmente di poca incidenza è d'intensità bassa, i più cumuni di i quali sò nausea, diarrea, vomitu, bocca secca, sonnolenza, vertigini è tremore.
Cù l'usu di sta medicazione, una diminuzione di u desideriu sessuale, fallimentu per eiaculà, impotenza è, in e donne, una assenza di orgasmu pò ancu accade.
Contraindicazioni
Dieloft TPM hè contraindicatu in i pazienti cun ipersensibilità cunnisciuta à a Sertralina o à altri cumpunenti di a so formula, oltre à ùn esse raccomandata in casu di gravidanza è durante l'allattamentu.
U trattamentu di i pazienti anziani o di quelli cun disfunzioni epatiche o renali deve esse fattu cun cura è sottu supervisione medica.