I Periculi di a Cultura Dieta: 10 Donne Spartenu Quantu Tossicu Hè
Cuntenutu
- Paige, 26
- Renee, 40
- Grace, 44 anni
- Karen, 34 anni
- Jen, 50 anni
- Stephanie, 48 anni
- Ariel, 28
- Candice, 39
- Anna, 23
- Alexa, 23 anni
- L'ubbiettivi di salute ùn devenu mai esse solu di pesu
«A dieta ùn hè mai stata per a salute per mè. A dieta era circa esse più magru, è dunque più bellu, è dunque più felice ".
Per parechje donne, a dieta hà fattu parte di a so vita per guasi quantu si ne pò arricurdà. S'ellu avete assai pesu da perde o solu vulete calà uni pochi di chilò, perde u pesu hè un scopu apparentemente sempre prisente da luttà.
È ùn sentemu mai parlà chè di i numeri prima è dopu. Ma cumu si sente u corpu?
Per avè un veru sguardu nantu à cumu a cultura di a dieta ci tocca, avemu parlatu cù 10 donne nantu à a so sperienza cù a dieta, cumu a ricerca di perdere pesu li hà influenzati, è cumu anu trovatu l'empowerment invece.
Speremu chì queste intuizioni vi aiutanu à fighjà più da vicinu à cumu a cultura di a dieta vi tocca o qualchissia chì amate, è chì danu e risposte per aiutavvi à ottene una relazione più sana cù l'alimentu, u vostru corpu è e donne in generale.
Paige, 26
In ultimamente, mi pare chì una dieta mette una seria dentata in a fiducia in sè di e donne.
Aghju fattu a dieta ceto dapoi un pocu menu di sei mesi, chì aghju cumbinatu cù assai allenamenti HIIT è corsa.
Aghju cuminciatu perchè vulia fà un pesu per una cumpetizione di kickboxing, ma mentalmente, hè stata una battaglia avanti è avanti cù a mo propria forza di volontà è autostima.
Fisicamente, ùn sò mai statu classificatu cum'è periculosamente sovrappesu o obesu, ma e fluttuazioni di a mo dieta è di a forma fisica ùn ponu micca esse boni per u mo metabolismu.
Aghju decisu di abbandunà perchè sò stancu di sentimi cusì ristrettu. Vogliu esse capace di manghjà "normalmente", soprattuttu in e riunioni sociali.Sò ancu cuntentu di a mo apparizione (à u mumentu) è aghju decisu di ritirà mi da u kickboxing cumpetitivu, allora hè cusì.
Renee, 40
Aghju cuntatu calorie dapoi un coppiu di mesi avà, ma ùn travagliu micca veramente. Questu ùn hè micca u mo primu rodeo, ma l'aghju da pruvà torna ancu se a dieta finisce soprattuttu in frustrazione è in delusione.
Pensu di lascià a dieta daretu, ma sentu sempre a necessità di pruvà qualcosa per perde u pesu, allora sperimentu cù diversi tippi è quantità di manghjà.
Quandu a dieta si concentra solu nantu à a perdita di pesu, porta solu à a frustrazione o peghju. Quandu si capisce l'altri benefici per a salute è si focalizza nantu à quelli invece di u pesu, pensu chì pudemu incorporà abitudini alimentari più sani à longu andà.
Grace, 44 anni
Eru ossessionatu cù u cuntu di carboidrati è u pesu di l'alimentu à u primu, ma aghju capitu chì era una perdita di tempu.
A cultura di a dieta - ùn mi fate micca principià. Littiralmente distrugge e donne. L'ubbiettivu di l'industria hè di cuncintrà si nantu à un prublema chì pretende di pudè risolve ma pò purtà e donne capricappa per ùn risolve se i risultati ùn sparghjenu micca.
Cusì ùn aghju micca "dieta" cuscientemente più. Pensu chì dà à u mo corpu ciò chì hà bisognu per sente bè è esse sanu. Sò un diabeticu chì hà prublemi è resistenza à a produzzione di insulina, un tippu 1.5 piuttostu chè un tippu 1 o un tippu 2. Cusì, aghju creatu a mo propria dieta basata annantu à un rigore cuntrollu di e porzioni, limitazione di carboidrati è limitazione di zuccheru.
Per integrà a mo assunzione di cibu, mi facia cavalcà a mo bicicletta da eserciziu se vulessi guardà a TV. Mi piace assai, veramente à fighjà a TV, allora era una seria motivazione!
Ùn cavallu più per via di a mo spina distrutta, ma facciu a compra di i mercati lucali (vale à dì assai camminate) è cucinu (vale à dì assai muvimentu) per mantene attivu. Aghju ancu compru una ghjumenta chì hè furmata apposta per mè per pudè ripiglià l'equitazione, ciò chì hè terapeuticu.
Manghjà bè mi hà resu più sanu è mi hà fattu più felice cù u mo corpu à l'età. Hè ancu allevatu a pressione nantu à a mo schiena. Aghju una malattia degenerativa di u discu è aghju persu 2 centimetri di altezza per un periodu di quattru anni.
Karen, 34 anni
Mi pare d'avè sempre pruvatu unepoche di cose diverse - mai un pianu stabilitu, ma "calorie più basse" più "pruvate à minimizà i carboidrati" hè una grande.
Dittu chistu, ùn aghju micca veramente travagliu. Ùn sò micca cuntentu di a manera chì u mo corpu pare, sopratuttu dopu avè avutu un criaturu, ma hè veramente difficiule. Mi pare d'avè sempre avutu una dieta.
Da adolescente, ne eru più stremu, postu chì, purtroppu, aghju ligatu a dieta cun autovalutazione. A parte triste hè, aghju avutu più attenzione à u mo più finu chì in qualsiasi altru puntu di a mo vita. Aghju spessu guardatu ind'i tempi cum'è "i tempi belli", finu à chì mi ricordu di quantu restrittivu è ossessivu eru nantu à cumu aghju manghjatu è quandu aghju manghjatu.
Pensu chì hè impurtante sapè ciò chì manghjate è alimentà u vostru corpu cù i migliori alimenti chì pudete, ma pensu chì và in mare quandu e donne cumincianu à sente a pressione per guardà un certu modu, soprattuttu chì tutti i corpi anu cornici diverse.
A dieta pò diventà periculosa assai facilmente. Hè tristu pensà chì e donne si sentenu cum'è se u so valore chjave vene da l'aspettu, o chì sbarcanu un altru significativu basatu annantu à l'aspettu, soprattuttu quandu l'aspettu ùn hè nunda in paragone cù una bona persunalità.
Jen, 50 anni
Aghju persu circa 30 sterline circa 15 anni fà è aghju tenutu se off per a maiò parte. Stu cambiamentu hà avutu un impattu pusitivu enorme nantu à a mo vita. Mi sentu megliu nantu à u mo aspettu, è sò passatu da ùn esse micca assai attivu à un atleta avidu, chì m'hà datu assai esperienze positive è hà purtatu à qualchì grande amicizia.
Ma in l'ultimi 18 mesi, aghju messu uni pochi di sterline per via di u stress più di a menopausa. I mo panni ùn si adattanu più. Cercu à vultà à a stessa misura cum'è i mo panni.
Aghju paura di chì u pesu vultessi. Cume, patologicamente pauroso di l'aumento di pesu. Ci hè sta pressione enorme per esse magra, chì hè ghjustificata cum'è più sana. Ma esse magru ùn hè micca sempre più sanu. Ci hè assai malintesi da a ghjente regulare nantu à ciò chì hè in realtà sanu.
Stephanie, 48 anni
L'aghju fattu "vechja scola" è aghju cuntatu solu calorie è mi sò assicuratu d'avè avutu i mo 10 000 passi à ghjornu (grazie à Fitbit). A vanità ne facia parte, ma era pruvucata da u colesterolu altu è da vulè caccià i duttori da e mo spalle!
I mo numeri di colesterulu sò avà in u rangu nurmale (ancu se cunfine). Aghju assai energia, è ùn mi scantu più di e foto.
Sò più felice è in salute, è perchè sò statu à u pesu di l'ughjettivu per 1,5 anni, possu avè un pastu splurge ogni sabatu sera. Ma pensu chì hè assai malsanu chì a priorità sia "magre" sopra tuttu.
Ancu se aghju abbassatu i risichi per certe cose, ùn diceraghju micca in generale chì sò più sanu di quelli chì sò più pesanti di mè. Averaghju una scossa SlimFast per pranzu. Hè sanu?
Forse, ma di modu ammirazione di e persone chì campanu un stile di vita veramente pulitu più di e persone chì ponu stà à u pesu di l'ughjettivu campendu in panini è pretzels Subway.
Ariel, 28
Aghju passatu anni à dieta è à u travagliu ossessivu perchè vulia perde u pesu è guardà u modu chì mi imagine in a mo testa. Tuttavia, a pressione per seguità una dieta restrittiva è un pianu di esercitazione hè stata dannosa per a mo salute mentale è fisica.
Pone l'accentu nantu à i numeri è u "prugressu" invece di fà ciò chì hè megliu per u mo corpu in un mumentu datu. Ùn sò più sottoscrittu à alcuna sorta di dieta è aghju cuminciatu à amparà à manghjà intuitivamente ascoltendu i bisogni di u mo corpu.
Aghju ancu vistu un terapeuta per e mo prublemi di maghjine di u corpu (è ansietà / depressione) da dui anni. Hè quella chì m'hà introduttu à manghjà intuitivu è Salute à Ogni Mossa muvimenti. Travagliu assai ogni ghjornu per annullà u dannu fattu à mè è à tante altre donne da e speranze sucietale è l'ideale di bellezza.
Pensu chì à e donne si face crede chì ùn sò micca abbastanza boni s'elle ùn entranu micca in una certa taglia di i pantaloni o s'assumiglianu in un certu modu, è infine a dieta ùn funziona micca à longu andà.
Ci hè manere di manghjà "sanu" senza restringe u vostru corpu o permettendusi di gode di l'alimentu, è e mode di dieta continueranu sempre à vene è andà. Sò raramente sustenibili à longu andà, è facenu pocu, ma facenu chì e donne si sentenu male per se stesse.
Candice, 39
Ogni altra dieta chì aghju pruvatu hà o risultatu in un ingrossu di pesu durante a dieta o episodi ipoglicemici. Avia decisu di ùn fà micca una dieta perchè ùn funzionanu mai per mè è sempre contr'à u focu, ma u mo pesu avia cuminciatu à cresce in furia annantu à l'ultimu annu è aghju colpitu u pesu chì mi sò prumessu di ùn colpu mai più. Cusì, aghju decisu di pruvà una volta di più.
Aghju cuminciatu à seguità a dieta militare accumpagnata da travaglià parechje volte à a settimana. Era stressante è frustrante. Mentre a dieta militare m'hà aiutatu à perde uni pochi di sterline, sò ghjustu tornati subitu. Hè esattamente i stessi risultati cum'è tutte l'altre diete.
A cultura di a dieta hè cusì negativa. Aghju cullaburatori chì seguitanu sempre una dieta. Nisunu di quelli sò ciò chì cunsiderassi in sovrappeso, è a maiò parte sò magri se qualcosa.
A mo zia quasi si hè tombu per pruvà à perde u pesu prima di accunsentì infine di pruvà una chirurgia di perdita di pesu. Tuttu hè solu schiacciante è tristu.
Anna, 23
Aghju fattu una dieta dapoi u liceu. Vuliu perde u pesu, è ùn mi piacia micca u mo sguardu. Sò andatu in ligna è aghju lettu in qualchì locu chì qualchissia di a mo altezza (5’7 ") duveria pisà circa 120 chilò. Aghju pesatu da qualchì parte trà 180 è 190, pensu. Aghju ancu trovu infurmazione nantu à quante calorie aviu bisognu di taglià per perde a quantità di pesu chì vulia in linea, allora aghju seguitu stu cunsigliu.
L'impattu nantu à a mo salute mentale è fisica era estremamente dannusu. Aghju definitivamente perdutu pesu nantu à a mo dieta. Pensu à u mo liggeru chì eru un pocu più di 150 sterline. Ma era insostenibile.
Aviu sempre fame è pensu constantemente à l'alimentu. Mi pesu parechje volte à u ghjornu è mi senterebbe veramente vergugnosu quandu avessi ingrassatu, o quandu ùn pensu micca d'avè persu abbastanza. Aghju sempre avutu prublemi di salute mentale, ma eranu soprattuttu cattivi durante quellu tempu.
Fisicamente, eru estremamente stancu è debule. Quandu inevitabilmente lasciu, aghju guadagnatu tuttu u pesu torna, più alcuni.
A dieta ùn hè mai stata per a salute per mè. Dieta era circa esse più magru, è dunque più bellu, è dunque più felice.
In seguitu, avaria felice pigliatu una droga chì avaria pigliatu anni di vita per diventà magra. (Certe volte pensu chì averaghju ancu.) Mi ricordu chì qualcunu mi avia dettu ch'elli avianu perdutu pesu dopu avè smessu di fumà, è aghju pensatu à fumà per pruvà à perdere peso.
E dopu aghju capitu chì eru cumpletamente miserabile quandu stava à dieta. Ancu se ùn mi sentu ancu bellu di quantu mi paria quandu eru più pesante, aghju capitu chì eru cunsideratu più felice cum'è una persona grassa di quantu era cum'è una persona chì morge di fame. È sì una dieta ùn mi facia micca più felice, ùn aghju micca vistu u puntu.
Allora aghju smessu.
Aghju travagliatu nantu à prublemi di autoimaghjini, ma aghju avutu à riaprende cumu interagisce cù l'alimentu è cù u mo corpu stessu. Aghju capitu chì aviu ancu u sustegnu di certi amichi chì m'anu aiutatu à capì chì mi puderebbe piace, ancu s'ellu ùn era micca magru.
Queste pensate nantu à ciò chì u vostru corpu si suppone chì pare diventanu cumpletamente arradicate in voi è sò guasgi impussibili da lascià andà. Danneghja ancu a nostra relazione cù l'alimentu. Mi pare d'ùn sapè cumu manghjà nurmalmente. Ùn pensu micca di cunnosce nisuna donna chì piace incondizionalmente u so corpu.
Alexa, 23 anni
Ùn l'aghju mai chjamatu "dieta". Aghju seguitu a restrizione cronica di calorie è u digiunu intermittenti (prima era cusì si chjamava), ciò chì mi hà purtatu à avè un disordine alimentariu. A quantità di musculu magru in u mo corpu hè cascatu tantu chì aghju avutu più tardi l'aiutu di un nutrizziunistu per aiutà à ricustruisce.
Aghju persu energia, aghju avutu svenimenti, è avia paura di manghjà. Hà diminuitu significativamente a mo salute mentale.
Sapiu chì venia da un locu cumplicatu in a mo mente. Aviu bisognu à esse magru più di tuttu è ùn aghju mai persu una quantità sostanziale di pesu perchè, malgradu a mo intensa restrizione calurica, u mo metabolismu era rallentatu finu à un puntu induve a perdita di pesu ùn accadia micca.
Aghju amparatu questu dopu avè cercatu aiutu per ciò chì pensu chì puderia esse un disordine alimentariu. Sapendu chì a perdita di pesu ùn funziunava micca hà avutu un grande impattu. Inoltre, amparà chì hà avutu un impattu negativu nantu à a mo salute, capisce cuncetti cum'è manghjà intuitivu è Salute à Ogni Dimensione (quellu pesu hà assai menu da fà cù a salute di ciò chì pensemu), è amparà quantu "informazioni" nutrizionali populari hè imprecisa hà ancu aiutatu u mo viaghju di ricuperazione.
L'ubbiettivi di salute ùn devenu mai esse solu di pesu
Emma Thompson hà dettu à The Guardian: "A dieta hà fattu sbulicà u mo metabolismu, è hà messu cù a mo testa. Aghju cummattutu cù quella industria di millioni di libbra tutta a mo vita, ma mi piacerebbe avè avutu più cunniscenze prima di cumincià à inghjuttà a so merda. Mi dispiace d'esse andatu unu. "
Sapemu chì i cunsiglii nutrizionali sò notoriamente confusi. E ricerche mostranu ancu chì a maiò parte di e strategie di dieta pò ancu avè l'effettu cuntrariu è chì ci facenu guadagnà più pesu à longu andà.
Ma sta cunniscenza ùn pare micca impedisce ci di sbulicà soldi. L'industria di a dieta vale più di $ 70 miliardi in u 2018.
Forse perchè l'idea chì i nostri corpi ùn sianu mai abbastanza boni, à menu chì scuntremu l'ultimu standard di bellezza di i media, tocca ancu a nostra mente. Strizzà i nostri corpi attraversu a macchina di dieta ùn ci lascia micca sentesi insatisfatti, affamati, è micca esattamente assai più vicinu à u nostru pesu di scopu. È indirizzendu solu una parte di noi stessi, cum'è u vostru pesu o cintura invece di tuttu u corpu, porta à una salute sbilanciata.
Modi più sani è olistichi per avvicinassi à a perdita di pesu è à l'abitudini alimentari includenu l'alimentu intuitivu (chì rifiuta a cultura di a dieta) è l'Approcciu Salute à Ogni Dimensione (chì tene in considerazione a diversità di ogni corpu pò esse).
Quandu si tratta di a vostra salute, corpu è mente, hè veramente unicu è micca unicu per tutti. Scopu di ciò chì vi face senta bè è di alimentà bè, micca ciò chì pare solu bè in scala.
Jennifer Still hè un editore è scrittore cun linee in Vanity Fair, Glamour, Bon Appetit, Business Insider, è ancu di più. Ella scrive nantu à l'alimentu è a cultura. Seguità la nantu Twitter.