Carbossiterapia per cerchi scuri: cumu funziona è cura necessaria
Cuntenutu
- Cumu funziona a carboxiterapia per i circhji scuri
- Cura dopu carboxiterapia
- Contraindicazioni è effetti pussibuli
A carbusiterapia pò ancu esse usata per trattà i circhji scuri, in i quali piccule iniezioni di diossidu di carbonu sò applicate à u locu cù una agulla assai fina, aiutendu à schjarisce a pelle intornu à l'ochji è à luttà contr'à i cerchi scuri gonfiati, chì sò i picculi "sacchetti" "" chì pò cumparisce sottu à l'ochji. Hè impurtante chì a carboxiterapia sia eseguita da un prufessiunale furmatu, postu chì a prucedura si faci nantu à una zona più sensibile di u corpu.
I circhji scuri sò segni scuri in forma di cerchi intornu à l'ochji chì nascenu per via principalmente di fattori genetichi, dopu una infiammazione in a pelle di u visu per via di qualchì allergia, gonfiore intornu à l'ochji, eccessu di vasi sanguini in quella regione, ma u a flaccidità di a pelle per via di l'anzianu cuntribuisce ancu assai à u so aspettu o à u peghju. Inoltre, pò ancu esse ligatu à u stress, a notte insonnia, l'alcol è u fumu, per esempiu.
Cumu funziona a carboxiterapia per i circhji scuri
A carbossiterapia per i cerchi scuri consiste in dà piccule iniezioni di diossidu di carbonu chì stimulanu a circolazione di u sangue intornu à l'ochji, migliuranu l'ossigenazione di a zona è aumentanu a produzzione di collagene, ciò chì rende a pelle intornu à l'ochji più soda è più chjara.
A sessione di carboxiterapia per i cerchi scuri dura una media di 10 minuti è se a persona hà risultati megliu hè cunsigliatu di fà almenu 5 sessioni cù un intervallu di 1 settimana. Tuttavia, secondu u gradu di scurazione è a prufundità di i cerchi scuri, pò esse necessariu di fà trà 8 à 10 sessioni.
Siccomu i circhji scuri sò strettamente ligati à u modu di vita di a persona, i risultati ùn sò micca definitivi è, dunque, pò esse necessariu chì e sessioni sianu rializate dopu 6 mesi. Tuttavia, ci sò ancu altri modi per allungà i risultati di a carboxiterapia è alliscia i circhji scuri, cum'è altre prucedure estetiche, compresse o creme chì ponu esse indicati da u dermatistu. Scuprite u video seguente per alcuni consiglii per aiutà à riduce i cerchi scuri:
Cura dopu carboxiterapia
Immediatamente dopu à fà e sessione di carboxiterapia, l'apparizione di puffiness in l'ochji chì dura circa 5 à 10 minuti hè normale, è dopu quellu tempu, pudete riprende l'attività normale di u ghjornu, pudendu travaglià o studià, per esempiu. Tuttavia, dopu à ogni sessione di carboxiterapia per i cerchi scuri si raccomanda à a persona di piglià alcune precauzioni, cume:
- Ùn esponi micca à u sole per 3 ghjorni, è aduprate sempre un filtru solare, specificu à u visu, fendu casu di ùn lasciallu micca in cuntattu direttu cù l'ochji;
- Aduprate creme per circuli scuri chì pò allungà i risultati di a carboxiterapia, cum'è idrochinone, tretinoina, o acidu kojic, acidu azelaic è acidu retinoic. Scuprite altre creme per i circhji scuri;
- Portate sempre occhiali da sole quandu fora, ancu s'ellu ci hè solu luce è micca luce diretta di u sole;
- Ùn ti frotte micca l'ochji hè ancu cunsigliatu, perchè st'abitudine aggrava ancu l'oscurità di i cerchi scuri.
Cum'è u stress è e notti insonnie aggravanu ancu i cerchi scuri, hè impurtante uttene un riposu adeguatu, manghjà alimenti sani è nutritivi è evità u stress.
Contraindicazioni è effetti pussibuli
L'effetti secondari sò brevi è transitori è includenu u dolore durante a procedura è per pochi minuti dopu. Hè nurmale chì a regione diventi sensibile è ligeramente gonfia in a prima ora dopu u trattamentu.
A carbossiterapia per i circhji scuri causa qualchì fastidiu, ma hè sopportabile, è l'usu di creme anestetiche prima di ogni applicazione aiuta à cuntrullà u dolore. U fastidiu hè tempurariu è dura solu uni pochi di minuti, ma mettendu cumpresse fredde subitu dopu è fendu un drenaje linfaticu facciale aiuta ancu à migliurà i risultati purtendu più cunfortu è suddisfazione.
Malgradu esse cunsideratu una prucedura sicura, a carboxiterapia per i cerchi scuri ùn hè micca indicata per e donne incinte, e persone chì anu glaucoma o chì utilizanu anticoagulanti, è ùn hè ancu cunsigliatu per e persone chì anu diabete o ipertensione decompensata.