Autore: Mark Sanchez
Data Di Creazione: 1 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Febbraiu 2025
Anonim
Va bè se vulete perdiri pesu chì avete guadagnatu nantu à a quarantena - ma ùn avete micca bisognu - Vita Di Vita
Va bè se vulete perdiri pesu chì avete guadagnatu nantu à a quarantena - ma ùn avete micca bisognu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Hè quellu tempu di l'annu. L'estate hè quì, è per aghjunghje à a pressione normale chì parechji di noi sentenu digià in questa ora di l'annu, postu chì i strati voluminosi si staccanu è i costumi da bagno venenu, hè u fattu chì vivemu ancu simultaneamente una pandemia globale chì hà drasticamente. hà cambiatu a nostra vita in una mansa di modi. Per parechji di noi, hè ancu resultatu in corpi chì forse sembranu è si sentenu diversi di quelli chì avianu fattu pre-pandemia.

In marzu 2020, à l'iniziu di a pandemia, aghju digià vistu un cambiamentu in l'industria di fitness è dieta. Eramu un mese in ciò chì diventerà più di un annu di quarantena per parechji di noi, è dighjà, l'industria di a dieta ci avvertava contru à "guadagnà u COVID 15."

Avà, circa 16 mesi dopu, l'industria di a dieta hè fora per cunvince di ritruvà i nostri corpi pre-COVID per l'estate.

L'industrie di a bellezza è di a dieta sò investite in dicendu chì ùn simu micca abbastanza è chì avemu bisognu di qualcosa fora di noi per esse degni è degni d'amore. Predanu e nostre insicurezze perchè più ci ponu cunvince chì esse in un corpu più chjucu equivale à esse "più sanu" o chì a nostra felicità si trova da l'altra parte di a perdita di grassu, più cuntinuemu à spende i nostri soldi duramente guadagnati in u "Soluzioni" chì supponenu offrenu. In u risultatu, u 75 per centu di e donne americane indagate da l'Università di Carolina di u Nordu in Chapel Hill sustene pinsamenti, sentimenti o comportamenti malsani in relazione à l'alimentariu o u so corpu. Intantu, l'industria di a dieta hè diventata $ 71. miliardi per annu industria, secondu a CNBC.


Ma a dieta ùn funziona. Circa u 95 per centu di i dieters recupereranu u so pesu persu in 1-5 anni, secondu l'Associazione Naziunale di i Disordini Alimentari. È vene à un costu seriu: u ciclismu di pesu, a perdita constante è u guadagnu di pesu cunseguitu di a dieta, porta à risultati negativi per a salute chì includenu un risicu più altu di morte, secondu a ricerca publicata in U Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism.

L'industria di a dieta ùn hà micca, nè ùn anu mai avutu, i nostri migliori interessi in mente. Ùn sò micca preoccupati di a nostra salute. Sò preoccupati di una cosa è una sola cosa: u so fondu. Ci ingannanu à crede chì u prublema si trova in: Ùn simu micca abbastanza disciplinati; ùn avemu micca acquistatu u pianu di eserciziu ghjustu; ùn avemu micca trovu a manera ghjusta di manghjà per i nostri corpi. Continuemu à spende più soldi in cerca di l'unica cosa chì ci aiuterà à cunquistà a perdita di pisu una volta per tutte, è continuanu à esse ricchi à a nostra spesa.


In tuttu u tempu, affundemu più in a disperazione è cresce sempre più infelice cun noi stessi.

Mentre mi impegnu di novu cù u mondu è esce da a quarantena, scuntraraghju i mo amichi è a mo famiglia chì ùn aghju micca vistu da tantu tempu, micca cun giudiziu o preoccupazione per a dimensione è a forma di i so corpi, ma cù gratitudine chì campanu sempre è respiranu.

In a ricerca di riparà noi stessi è truvà e suluzioni à questi "prublemi", avemu spessu lasciatu cù più prublemi di l'imaghjini di u corpu cà quandu avemu principiatu. Ci lascia relazioni cumplicate cù l'alimentu è l'eserciziu, è menu fiducia in a nostra intuizione è in i nostri corpi.

Per parechji di noi, avemu passatu l'ultimu annu cù un accessu limitatu o nimu in palestra. Eramu più sedentarii. Avemu passatu più tempu solu. Ùn avemu micca vistu i nostri amichi è famiglia cusì spessu. Certi di noi campava in paura è ansietà. Chì, cumminatu cù u traumu cullettivu è u dulore di l'ultimu annu, hà prubabilmente lasciatu à alcuni di noi chì si sentenu più autoconscienti di i nostri corpi è più apprensivi chì e cose "tornanu à a normale". (Vede: Perchè Puderete Sentite Socialmente Ansiosi Esce da Quarantena)


L'idea di vede a ghjente per a prima volta, è ancu esse cunnisciuta di i nostri corpi cambianti pò esse inquietante, soprattuttu in una sucietà grassa-fobica chì mette tantu enfasi nantu à cumu aspettemu. Ancu se pudemu ricunnosce a natura dannosa di a cultura di a dieta, chì ùn ci protegge micca da e realità di stigma di pesu chì esistenu in u mondu.

Tuttu ciò chì hà dettu, hè comprensibile s'ellu stai luttendu cù l'imaghjini di u corpu avà, soprattuttu s'ellu era una lotta prima di a pandemia globale. Simu custantemente rinfurzati cù messaghji chì formanu a nostra percezione di i nostri corpi è di i corpi di l'altri. Avemu cunfruitu l'idea di ciò chì significa esse "sano" cun un sguardu fisicu, è stigmatizemu i corpi grassi. A capiscitura di sta realità hè ciò chì ci permette di vede a natura insidiosa di a cultura di a dieta è di sperenza principià u prucessu di decolonizing attivamente a nostra mente è di circà a liberazione per noi stessi. (Leghjite puru: L'intersezione di a cultura di a razza è di a dieta)

Mentre a temperatura cresce è si mette i vostri vestiti d'estate, pudete truvà chì ùn si adattanu micca listessi. Parlaraghju da per mè; i mo pantaloncini di l'estate scorsa sò sicuramente assai più cumuli di quelli chì eranu prima. E mo cosce sò più spesse. A mo cintura hà guadagnatu senza dubbiu un paiu di centimetri. U mo corpu hè più dolce induve era una volta di più definitu.

Ma, indipendentemente da cumu si sente per u vostru corpu, vi incuraghju à mostràvi compassione, gentilezza è tenerezza. U vostru corpu hà sopravvissutu à un annu immensamente impegnativu. Ié, hè difficiule, ma andemu à travaglià per celebrà è apprezzà u corpu chì avemu avà - in a so forma attuale, dimensione è livellu di capacità. (Cuminciate quì: 12 Cose chì Pudete Fà per Sentite Bè in u vostru Corpu avà)

Aghju dettu parechje volte nanzu, è continueraghju à dilla finu à a fine di i tempi; u vostru corpu hè dighjà prontu à l'estate.

Eccu a realità: Puderete passà tutta a vostra esistenza preoccupatu di a manera chì u vostru corpu pare, è puderebbe permette chì annebbiate i vostri rializazioni, impurtà i vostri rializazioni è celebrazioni, è annunziate e vostre sperienze. Ma s'ellu hè una pandemia glubale, una malatia cronica, un cambiamentu di stile di vita, nascita di un zitellu, o solu u prucessu di anziane, tutti i nostri corpi continuanu à cambià. Sò stati cuncipiti per fà quessa. Hè inevitabbile.

Se ùn aghju amparatu nunda altru da campà in una pandemia glubale, hè quantu fugace è imprevedibile hè a nostra esistenza. Ùn importa micca quantu prughjettate è pruvate à cuntrullà, tante cose simpliciamente ùn andaranu micca secondu i vostri piani.

Chì tragedia seria di passà i più boni mumenti, ghjorni, o una vita à luttà cù i nostri corpi è desiderendu chì fussi qualcosa d'altru.

Se basemu a nostra autovalutazione nantu à ciò chì parenu i nostri corpi o cumu si comportanu, seremu per sempre nantu à a muntagna russa emotiva di l'ossessione di u corpu è a vergogna di u corpu. Simu intrinsecamente degni perchè esistemu, micca per ciò chì simu. Sviluppà a capacità di accettà radicalmente i nostri corpi è di ricunnosce u so valore inerente hè ciò chì ci avvicina più à a liberazione. (Vede: Perchè Avemu Cambiatu U Modu Di Parlà Di i Corpi di e Donne)

Tutti meritemu piacè è gioia avà - in i nostri corpi attuali. Micca quandu perdemu uni pochi di chilò. Micca quandu ghjunghjemu u corpu di i nostri sogni. In ultimamente, i nostri sguardi sò a cosa menu interessante di noi. Ùn vogliu micca esse ricurdatu per a manera di vede. Vogliu esse ricurdatu per a manera ch'e aghju fattu sente a ghjente.

Mentre mi impegnu di novu cù u mondu è scanu da a quarantena, scuntraraghju i mo amichi è famiglia chì ùn aghju micca vistu da tantu tempu, micca cun giudiziu o preoccupazione per a dimensione è a forma di i so corpi, ma cù gratitudine chì campanu sempre è respiranu.

Quandu pensu à u mo stessu corpu è cumu hè cambiatu in u corsu di l'annu passatu, mi ricordu chì questu hè un corpu chì mi hà fattu passà un annu immensamente sfidante è traumaticu. Ùn cunsiderà micca u mo corpu perfettu, è forse ancu voi. Ma aghju smessu di dumandà a mo perfezione à u mo corpu tempi fà. U mo corpu face tantu per mè, è ricusate di esse cunvinta chì ùn hè micca degnu o bisognu di riparazioni o bisognu di "ritruvà in forma". Hè dighjà una forma, è a forma chì hè avà hè degna di portà u costume da bagno è i pantaloncini è a canotta. (Vede: Pudete Amà u vostru Corpu è Vulete Ancora Cambiallu?)

Iè, l'estate hè ufficialmente quì. Ié, simu di novu impegnu cù u mondu in modi chì ùn avemu micca fattu in l'annu passatu. Iè, i nostri corpi pò esse cambiatu. Ma a verità ferma, ùn avete micca bisognu di "preparate". Rifiutate di permette à tuttu u marketing insidiosu di a cultura di dieta per permette di crede altrimenti. Siete un capolavoru. Un’opera d’arte. Sì magia.

Chrissy King hè un scrittore, parlante, powerlifter, fitness è coach di forza, creatore di u #BodyLiberationProject, VP di a Coalizione per a Forza di e Donne, è un avvucatu per l'anti-Racismu, a diversità, l'inclusione è l'equità in l'industria di u benessere. Scuprite u so corsu nantu à l'Antirazzismu per i Prufessiunali di Benessere per amparà di più.

Rivista per

Publicità

Vi Cunsigliemu Di Leghje

5 Allenamenti Ana de la Reguera ùn pò micca campà senza

5 Allenamenti Ana de la Reguera ùn pò micca campà senza

Attrice Ana de la Reguera hà peziatu u o Me icu nativu per anni, ma avà calda ancu u publicu americanu. A più cunni ciuta da l'omi in tutti i tati Uniti cum'è una di e mona...
Perchè una dieta di eliminazione ùn vi aiuterà à perdiri pesu

Perchè una dieta di eliminazione ùn vi aiuterà à perdiri pesu

"L'unica co a chì a celebrità XYZ hà me u di manghjà per vede cu ì bè." "Tagliate i carboidrati per calà 10 chilò veloci!" "Prepara...