Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Ogni volta chì parlemu di cultura burnout, duvemu includere persone disabili - Salute
Ogni volta chì parlemu di cultura burnout, duvemu includere persone disabili - Salute

Cuntenutu

Cumu vedemu u mondu forma quale sceglimu di esse - è spartendu sperienze convincenti pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.

Cum'è parechji, aghju trovu l'articulu recente di Buzzfeed d'Anne Helen Peterson, "Cumu Millennials Diventa a Generazione Burnout", cuntenutu estremamente rilatabile. Eiu, sò scuntentu di e manere chì u capitalisimu hà fiascatu a nostra generazione. Eiu, anch'eiu, aghju difficultà à compie missioni è compiti chì parenu chì devenu esse "semplici".

Eppuru, in un tentativu di universalizà l'esperienza di u burnout millenariu, u saggio di Peterson hà mancatu l'inclusione di insight da a cumunità di disabilità.

Ci hè una tendenza di longa durata di e persone capaci in prestitu da e culture Sordi è disabili

Per esempiu, u cumbugliu di calciu hè pigliatu in prestitu da i ghjucatori di Gallaudet chì s'accupavanu per impedisce à altre squadre di vede li firmà. I mantelli ponderati, a più nova tendenza di quist'annu, sò stati creati prima per aiutà e persone cun autismu à affruntà sperienze sensoriale schiaccianti è ansietà.


Questa volta, Peterson utilizza a disabilità cum'è metafora. Ella parla di ciò chì ci "malata", di "afflizione". Ella chjama ancu u burnout millenariu cum'è una "malattia cronica".

È mentre Peterson face esempi di una persona disabile, ùn include micca e so prospettive, a so storia, o e so voci. Di conseguenza, ella appiattisce e lotte assai vere di i disabili cum'è parte di u burnout millenariu, piuttostu cà un sintimu pussibile (è più prubabile) di a so cundizione.

E persone disabili sperimentanu dighjà una cancellazione chì contribuisce à a nostra oppressione. Dunque, aduprendu una sperienza disabile senza cunsultà i disabili, u saggio di Peterson contribuisce à sta cancellazione.

U primu esempiu Peterson offre hè di qualchissia cù ADHD chì ùn si pudia micca registrà per vutà à tempu.

"Ma a so spiegazione - ancu se, cum'ellu hà rimarcatu, a so lotta in questu casu hè stata causata in parte da u so ADHD - hà scatenatu a tendenza cuntempuranea à calà nantu à l'incapacità di i millennials di compie attività apparentemente basiche", scrive Peterson. "Cresce, u sentimentu generale va. A vita ùn hè micca cusì dura ".

Ciò chì manca hè a ricunniscenza chì esse incapace di compie attività "semplici" hè una sperienza cumuna per quelli chì anu ADHD.


E persone disabili sò spessu dite di "superà". È ùn hè micca listessu chì quandu una persona capace hè detta di "cresce". Ancu cun disabilità più visibili ch'è l'ADHD, cum'è l'utilizatori di sedia à rotelle, à i disabili si dice di manera "solu pruvate yoga" o curcuma o kombucha.

Spazzà e lotte assai vere di i disabili, cum'è se puderiamu solu avvià a nostra strada per ambienti inaccessibili, hè una forma di abilitisimu - è cusì prova à empatizà cù i disabili agendu cum'è se tutti sperimentessimu u listessu feedback.

Se Peterson avia centratu u so articulu fermamente in sperienze disabili, puderia avè tiratu da queste sperienze per spiegà ulteriormente cume a vita di i disabili hè licenziata. Questu, forse, aiuterebbe alcuni lettori à superà sta attitudine dannosa.

Chì succede quandu eliminemu l'esperienza di disabilità da e so radici in a cultura di disabilità?

Parechji aspetti di u burnout millenariu chì Peterson descrive s'assumiglianu à e sperienze cumuni di malati cronichi è persone neurodivergenti.


Ma avè una disabilità o una malattia ùn hè micca limitata à u dolore, a restrizione, o u sensu troppu stancu.

Di novu, escludendu i disabili da a narrazione, Peterson manca una parte assai impurtante: E persone disabili sò ancu - è travaglianu per un bellu pezzu - travagliendu per un cambiamentu sistemicu, cume i sforzi in corso per pressu per l'assistenza sanitaria universale è a Legge di Integrazione di i Disabilità.

U muvimentu di a vita indipendente si hè furmatu in l'anni 60 per pressu per una istituzionalizazione ridutta di e persone disabili è per furzà l'Attu Americanu cù Disabilità attraversu u Cungressu. Per dimustrà u prublema cù l'edifizii inaccessibili, i disabili anu cullatu i passi di u Cungressu.

Quandu Peterson chiede, "Finu o in sostituzione di un rovesciamentu rivoluzionariu di u sistema capitalistu, cumu pudemu sperà di diminuisce o prevene - invece di solu fermamente temporaneamente - u burnout?" Ella manca a storia induve a cumunità disabile hà digià vintu cambiamenti sistemichi chì puderebbenu aiutà i millenarii chì sperimentanu u burnout.

Per esempiu, se u burnout era u risultatu di una situazione di salute, i travagliadori pudianu legalmente dumandà un alloghju in virtù di a Legge Americana cù Disabilità.

Peterson nomina dinò u so sintomu di burnout "paralisi di missione": "Eru in un ciclu di tendenza ... chì sò venutu à chjamà" paralisi di missione. "Aghju messu qualcosa nantu à a mo lista settimanale di cose da fà, è" D rotulu, una settimana à l'altra, mi persequita per mesi. "

Per quelli cun disabilità è malatie croniche, questu hè cunnisciutu cum'è disfunzione esecutiva è "nebbia cerebrale".

A disfunzione esecutiva hè carattarizata da difficultà à compie cumpetenze cumplesse, à inizià e cumpetenze, o à cambià trà e tarei. Hè cumunu in ADHD, autismu è altri prublemi di salute mentale.

A nebbia di u cervellu descrive una nebbia cognitiva chì rende difficiule di pensà è di compie attività. Hè un sintimu di disordini cum'è fibromialgia, sindrome di fatica cronica / encefalomielite mialgica, invecchiamento, demenza, è altri.

Mentre ùn sò micca in diagnosi di poltrona Peterson cù alcunu di questi prublemi (u funziunamentu esecutivu hè cunnisciutu per aggravassi cù prublemi cum'è u stress è a mancanza di sonnu), manca senza includendu una prospettiva disabile nantu à a paralisi di commissione: e persone disabili anu sviluppatu modi di affruntà.

Chjamemu questu alloghju o strategie di coping o, à volte, autocura.


Tuttavia, invece di esse informatu da esperienze disabili, Peterson respinge attivamente l'autocura moderna.

"Una grande parte di l'autocura ùn hè micca cura in tuttu: Hè una industria di 11 miliardi di dollari chì u so scopu finale ùn hè micca di alleviare u ciclu di burnout", scrive Peterson, "ma di furnisce ulteriori mezi di ottimizazione di sè. Almenu in a so iterazione cuntempuranea è mercantificata, l'autocura ùn hè micca una suluzione; hè stancu ".

A dicu, autocura esse stancu. Eppuru hè più cà solu a versione mercantificata chì Peterson descrive. L'autocura Peterson scrive hè a versione dilicata chì e persone capace, in particulare e corporazioni, anu creatu fora di a cultura di disabilità.

L'autocura per a disfunzione esecutiva hè veramente duplice:

  1. Fate un alloghju per voi stessu (cum'è ricordi, simplificà e cumpetenze, dumandà aiutu) per pudè sperà compie i compiti più necessarii.
  2. Smetta d'aspettassi di fà tutte e cose, o di chjamassi "pigru" se ùn pudete micca.

E persone disabili anu una sperienza sperimentale chì sentenu chì simu "pigri" per ùn esse "produttivi". A sucietà ci dice costantemente chì simu "pesi" per a sucietà, soprattuttu sì ùn simu micca capaci di travaglià secondu e norme capitaliste.


Forse ascoltendu e persone disabili nantu à tali temi, e persone capace puderanu megliu capisce o accettà e so proprie limitazioni. Dopu chì a mo disabilità hè diventata più debilitante, ci hè vulsutu anni di pratica per mè di pudè ritmu mi è micca aspettate a perfezione a nostra sucietà capitalista muderna ci dumanda.

Se Peterson avia toccu a cumunità di disabilità, puderia esse stata capace di frenà a marea di u so propiu burnout, o almenu ghjunghje à una misura di auto-accettazione per e so limitazioni.

In risposta à a culpabilità di sentesi "pigri", a cumunità disabile hà rinviatu, dicendu cose cum'è "a mo esistenza hè resistenza". Avemu realizatu chì u nostru valore ùn hè micca ligatu à a produtividade, è cumprese questa narrativa di disabilità averia datu l'articulu uriginale chì hè assai necessariu ascensore empowering.

Vale à nutà dinò chì l'articulu di Peterson esclude e voce di e persone di culore

Ella definisce esse un millenniale cum'è "soprattuttu bianchi, in gran parte persone di classe media nati trà u 1981 è u 1996". L'attivisti in Twitter anu respingutu contru à sta narrazione.


Arrianna M. Planey hà twittatu in risposta à u pezzu: "Cosa hè" adultu "per una donna nera chì hè stata trattata cum'è adulta dapoi l'età 8? da prima era adolescente ".

Inoltre, Tiana Clark hà twittatu chì Peterson esplora "i cumpurtamenti di una generazione - a mo generazione - ma e mo batterie nere morte ùn sò micca incluse. L'autore dà ancu definizioni per esse «poveri» è «pigri», ma ùn situeghja micca e storie forti di sti aggettivi, soprattuttu in termini di custruzzione di razza in u situ di travagliu ".

Più di queste sperienze impurtanti ponu esse viste in hashtags cume #DisabilityTooWhite è #HealthCareWhileColored.

In ultimamente, ci hè valore in u prestitu da a cultura di disabilità - ma deve esse un scambiu uguale

E persone capace ùn ponu micca continuà à piglià prestiti da a cultura è a lingua di a disabilità mentre trattanu di noi cum'è "fardelli". In verità, disabili cuntribuisce à a sucietà in modu assai reale - è chì deve esse ricunnisciutu.

À u megliu, si tratta di una sclusione di i cuntributi di i disabili à a sucietà. À u peghju, questu normalizeghja l'attitudine chì e persone capace sanu ciò chì hè di esse disattivatu.

Allora chì accade quandu divorziamu esperienze disabili da vita disabile? A disabilità diventa solu una metafora, è a vita disabile diventa ancu una metafora, piuttostu chè una parte impurtante di a cundizione umana. Infine, Peterson manca tantu scrivendu "di noi, senza noi".

Liz Moore hè un attivista è scrittore di i diritti di invalidità cronicamente malatu è neurodivergente. Campanu nantu à u so lettu nantu à un terrenu arrubatu Pamunkey in a zona metro di DC. Puderete truvà nant'à Twitter, o leghje più di u so travagliu à liminalnest.wordpress.com.

Oghje Interessante

9 trattamenti naturali per una cattiva circulazione

9 trattamenti naturali per una cattiva circulazione

I trattamenti naturali per una cattiva circulazione ò l'u u di tè diureticu, cum'è tè verde o tè di prezzemolo, beie più liquidi durante a ghjurnata o riducendu u...
Per chì ghjè u pacemaker cardiacu pruvisoriu adupratu

Per chì ghjè u pacemaker cardiacu pruvisoriu adupratu

U pacemaker pruvi oriu, cunni ciutu ancu cum'è tempurale o e ternu, hè un di po itivu chì hè adupratu per cuntrullà u ritmu cardiacu, quandu u core ùn funziona micca ...