Guarisce Diastasi Recti: Esercizii per e Nuove Mamme
Cuntenutu
- Chì a causa?
- Esercizii per guarì diastasi recti
- Eserciziu 1: Respirazione diafragmatica
- Eserciziu 2: Spinghje in piedi
- Eserciziu 3: Posa di ponte
- Chì sò e vostre chance?
- Chì altru duvete sapè?
- Outlook
- Da u nostru espertu
Un musculu diventa dui ... una sorta di
U vostru corpu hà parechje manere di sorprendevi - è a gravidanza vi pò dà a più surpresa di tutte! L'aumento di pesu, un lombu inferiore dolorante, i seni ondulanti, è i cambiamenti di culore di a pelle sò tutti pari per u corsu di nove mesi. Cusì hè una cundizione abbastanza inofensiva ma indesiderata chjamata diastasis recti.
Diastasis recti hè una separazione di i musculi addominali rectus in a linea media, più comunemente cunnisciuta cum'è i vostri "abs". I vostri abs sò cumposti da duie bande parallele di musculi nantu à i lati sinistra è destra di u to troncu. Correnu in u centru di u vostru addome da u fondu di a vostra cassa toracica finu à u to ossu pubicu. Questi musculi sò uniti l'uni à l'altri da una striscia di tissutu chjamata linea alba.
Chì a causa?
A pressione di un criaturu criatu - aiutata da l'ormone di a gravidanza relaxina, chì ammorbidisce u tessutu corporeu - pò rende i vostri abs separati lungo a linea alba. Questu face chì un rigonfugiu apparisca à u centru di a vostra pancia. Certi diastasi recti parenu una cresta, ma a maiò parte di i casi sò un "cane" di gravidanza classica.
Esercizii per guarì diastasi recti
A bona nutizia hè chì si pò guarisce a diastasi recti cù qualchì eserciziu dolce ma efficace. Riturnà i vostri abs in forma pre-baby puderia piglià un pocu di più travagliu, però.
Ilene Chazan, MS, PT, OCS, FAAOMPT, hà guasi un quartu di un seculu di sperienza cum'è furmatore è fisioterapeuta. In u so studiu di Jacksonville, Ergo Body, hà vistu parechji casi di diastasi recti.
"U mo primu eserciziu per e persone cun diastasi recti hè di amparà tecniche di respirazione currette", dice Chazan. "Questu significa amparà à guidà u soffiu in a circonferenza cumpleta di 360 gradi di u diafragma".
U diafragma hè un musculu largu cupulatu chì cresta in u fondu di a cassa toracica. Separa u torace, o i pulmoni è u core, da u vostru spaziu addominale. Optimmente, ellu è u so vicinu - u musculu abdominal traversu - mantenenu u vostru core stabile. Un core stabile prutegge a vostra schiena è permette una gamma completa di muvimentu di i membri è di u troncu.
Eserciziu 1: Respirazione diafragmatica
L'eserciziu ingannevule simplice di respirazione diafragmatica principia stendu nantu à u vostru spinu. Pone e mani in cima à a cassa toracica inferiore è inalate.
"Sentite u diafragma chì e coste inferiori si espandenu in e vostre mani, soprattuttu versu i lati", cunsiglia Chazan. Mentre espirate, cuncentratevi à cuntrattà u vostru diafragma, creendu ciò chì Chazan chjama un "effettu corset".
Una volta chì site sicuru chì si respira in u diafragma, andate à i prossimi dui esercizii.
Eserciziu 2: Spinghje in piedi
Immaginate quantu seria megliu una classa di ginnastica di u liceu se avessi saputu circa pushups in piedi. Queste esercitazioni ponu aiutà à guarisce a diastasi retta è vi danu a tonificazione di u corpu superiore è u stretchu di u corpu inferiore di push-ups regulari.
Stà di fronte à un muru à a lunghezza di e braccia cù i pedi larghezza di l'anca. Mettite e palme appiattite contr'à u muru, inspira. "Incuraghjite u soffiu à scorri prufundamente in i pulmoni", dice Chazan. "Permettite à e coste di espansione circonferenzialmente invece di lascià l'aria creà un ventre sbuffatu".
À l'aspirazione, tirate u to ventre strettu versu a vostra spina. Permettendu chì i vostri bracci si pieghinu, appughjatevi à u muru nantu à a vostra prossima inalazione. Spinghje luntanu da u muru nantu à l'exhale è riprende a vostra posizione dritta.
Eserciziu 3: Posa di ponte
Un eserciziu di guarigione più avanzatu hè una pusizione di yoga cumuna, a pose di Ponte (o Setu Bandha Sarvangasana, se preferite e vostre pose in Sanscritu).
Per inizià a posa di Ponte, chjinatevi nantu à a vostra schiena cù a spina spinta delicatamente in u pavimentu. I vostri pedi devenu esse piatti è i vostri ghjinochji piegati. Pone e braccia à i vostri lati cù e palme rivolte in giù. Inspirate pianu, aduprendu a respirazione diafragmatica.
À l'exhale, inclinate a vostra zona pelvica versu u tettu finu à chì u vostru corpu forma una inclinazione diretta cù e vostre ghjinochje cum'è u puntu più altu è e spalle cum'è u più bassu. Inspirate delicatamente mentre tenite a posa, è nantu à l'exhalazione, fate lentamente a spina torna nantu à u pavimentu.
"A cosa bella di sta sequenza", dice Chazan, "hè chì vi aiuta à passà in e vostre funzioni di ogni ghjornu mentre guarite. A cunniscenza di u vostru rispiru è di u modu chì aduprate i vostri abs profondi per tutta a ghjurnata - mentre pigliate u vostru zitellu, o si pieghjanu per cambialli [elli] - hè cusì impurtante per guarì a diastasi recti cum'è l'esercizii fisichi più ".
Chì sò e vostre chance?
A vostra probabilità di sviluppà diastasi recti aumenta se avete gemelli (o più) in strada, o se avete avutu parechje gravidanze. Sì avete più di 35 anni è furnite un criaturu cù un pesu elevatu à a nascita, pudete ancu avè una probabilità più alta di sviluppà diastasi recti.
A probabilità di diastasi recti aumenta quandu si sforza piegendu o torcendu u to troncu. Assicuratevi di alzà cù e gambe, micca a spalle, è di girà da u vostru latu è spinghje cù i bracci quandu vulete sorte da u lettu.
Chì altru duvete sapè?
Puderete vede diastasi recti in a panza di u vostru neonatu, ma ùn vi ne fate troppu. U trattamentu in i zitelli cun diastasi recti hè necessariu solu se una ernia si sviluppa trà i musculi separati è richiede una chirurgia. Hè assai prubabile chì i musculi addominali di u to criaturu cuntinuinu à cresce è chì a diastasi recta scumparissi cù u tempu. Benintesa, duvete cuntattà subitu un duttore se u vostru zitellu hà rossu, dulore addominale, o vomitu continuu.
A complicazione più cumuna di diastasi recti in adulti hè ancu l'ernia. Queste generalmente necessitanu una chirurgia simplice per a correzione.
Outlook
Una piccula attività ligera pochi ghjorni à a settimana pò fà una longa strada versu a guarigione di i vostri diastasi retti. Tuttavia, ricordate di verificà cù u vostru duttore prima di pruvà esercitazioni più strazianti.
Da u nostru espertu
Q: Quante volte devu fà questi esercizii? Quantu aghju da vede risultati?
A: Assumendu chì avete avutu una consegna vaginale, pudete inizià questi esercizi delicati subitu dopu a nascita, è fà li ogni ghjornu. Una consegna cesariana vi impedisce probabilmente di fà esercitazioni musculari core / addominali per almenu dui o trè mesi dopu a vostra consegna. Cum'è ogni paziente hè diversu, duvete cuntrollà cù u vostru duttore per quandu site liberatu per eserciziu addominale.
Mentre a diastasi recta spessu si risolve da sola mentre i pazienti perdenu u pesu di a gravidanza dopu à u partu, questi esercizii ponu aiutà i musculi à riposiziunassi più rapidamente. Se dopu à 3-6 mesi di regolarmente eseguitu questi esercizii ùn pudete micca vedà migliurà, cuntrollate cù u vostru duttore per escludiri una ernia.
Infine, portà un legante addominale o un corset in u periodu postpartum pò aiutà i vostri musculi retti à rientre in a so posizione di linea media. - Catherine Hannan, MD
E risposte riprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.