Abbandunà u mo specchiu tutale m'hà aiutatu à perdiri pesu
Cuntenutu
Qualcosa di bonu hè accadutu ultimamente - mi sentu più in forma, più felice è in cuntrollu. I mo vestiti parenu adattassi megliu di prima è sò più energizatu è fiduciosu. No, ùn hè micca l'ultima dieta di moda. Ùn aghju micca cambiatu nunda di a mo rutina di allenamentu. Eccu a cosa: ùn aghju più un specchiu à longu andà.
I specchi ùn eranu micca sempre un prublema per mè. Quandu eru ghjovanu, ùn aghju mancu datu una riflessione à a mo riflessione. Eru un zitellu magro - a zitella cù un appetite vorace è una energia infinita. Cum'è un adulescente, puderia manghjà ciò chì mi piaceva: un calzone di pollo di Buffalo, grandi porzioni di spaghetti imbattibili di a mo mamma, panini ammucchiati di salumi. Ancu cù e notti universitarie di forte bevanda è i manghjati di a notte tarda chì sò andati cun elli, aghju guadagnatu solu qualchi sterline ausiliarie. In fatti, aghju amatu l'alimentu tantu chì l'aghju fattu u mo travagliu dopu a graduazione quandu sò diventatu un editore assistente in una publicazione alimentaria naziunale in New York City.
New York. Un travagliu. Eru un adultu. È, cusì, a mo festa di pizza era finita.
Aghju cuminciatu à guadagnà pesu veloce. I pantaloni strappati senza cerimonie. I maglioni crescenu stretti in e spalle. A cellulite si hè presentata in lochi ch'ùn aghju mai sapiutu chì puderia (Armi? VERITÀ ?!). A mo identità cum'è a ragazza magra chì puderia tene a soia à a notte di 25 centesimi d'ale, hè stata scossa. U mo metabolismu era ghjuntu à un screeching stop; per a prima volta, aghju avutu a necessità di guardà ciò chì aghju manghjatu. Ma, a mentalità "manghja ciò chì vogliu, quandu vogliu" era quasi indelebile dopu una vita di pudè fà esattamente questu.
Sapiu chì avia ingrassatu pesu, ma ùn vulia micca lascià cambià a mo vita. Aghju fattu affari cum'è di solitu: Cena o beie cù l'amichi cinque notte à a settimana (cun pranzi sani chì cancellanu a culpabilità, è un allenamentu quì è culà). Ma a sola cosa chì mi hà manghjatu in vita hè stata di vede u mo novu corpu in u mo spechju di tutta a lunghezza. [Per a storia completa vai à Refinery29!]