Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 18 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
SPAZIO RARO_“La gastroenterologia incontra le malattie rare"_27.02.21
Video: SPAZIO RARO_“La gastroenterologia incontra le malattie rare"_27.02.21

Cuntenutu

A diverticulite hè una malattia chì provoca sacchetti infiammati in l'intestinu. Per alcune persone, a dieta pò influenzà i sintomi di diverticulite.

I duttori è dietisti ùn raccomandanu più diete specifiche per diverticulite. Dice questu, alcune persone trovanu chì manghjà è evità certi alimenti pò aiutà à allevà i so sintomi.

Cosa hè diverticulite?

A diverticulite hè una cundizione chì affetta u trattu digestivu. Provoca sacchetti infiammati in u rivestimentu di l'intestinu. Sti sacchetti sò chjamati diverticula.

Diverticula si sviluppa quandu i punti debuli in u muru intestinale cede sottu pressione, pruvucendu e sezioni à spuntà.

Quandu si sviluppa diverticula, a persona hà diverticulosi. Quandu i diverticuli diventanu infiammati o infettati, si chjama diverticulite.


A Diverticulosi diventa più cumuna à misura chì invechjate, accadendu in circa 58% di l'Americani di più di 60 anni. Meno di 5% di e persone cun diverticulosi svilupperanu diverticulite.

A diverticulite pò purtà à prublemi di salute o cumplicazioni, cumprese:

  • nausea
  • frebba
  • dulore addominale severu
  • movimenti intestinali sanguinosi
  • un ascessu, o una stacca infiarata di tissutu
  • fistula
Riassuntu

A diverticulite hè una cundizione dulurosa causata da infjammazione in sacchetti in l'intestinu. Hè u più cumunu in adulti maiò.

Chì cibi devu evità durante un attaccu acutu di diverticulite?

I duttori raccomandavanu una dieta liquida bassa in fibra, limpida durante i brividi di diverticulite.

Tuttavia, secondu l'Istitutu Naziunale di Diabete è Digestive è Malatie Rene (NIDDK), l'esperti ùn credenu più chì duvete evità certi alimenti quandu avete diverticulosi o diverticulite.

Dice questu, alcuni studii dicenu chì evità alcuni alimenti è manghjà altri pò aiutà. Inoltre, dipende da l'individuu, è alcune persone trovanu chì evità certi alimenti aiuta.


Alcuni duttori anu una dieta liquida chjara durante i flares lie. Una volta chì i sintomi si migliuranu, ponu ricumandà à passà à una dieta povera di fibre finu à chì i sintomi spariscenu, dopu sviluppendu una dieta ricca di fibre.

Riassuntu

Durante un focu di diverticulite, u vostru duttore pò raccomandà una dieta limpida liquida o bassa in fibre finu chì i sintomi si calminu.

Alimenti da evità cù diverticulite

Quandu avete diverticulosi, o avete avutu diverticulite in u passatu, e raccomandazioni di dieta sò diverse paragunate cù durante una fiamma.

Alcuni alimenti ponu aumentà o riduce u risicu di apparizione di fiamme.

E sezioni chì seguitanu fighjenu e ricerche dietro diversi alimenti chì pudete vulete evità cù diverticulosi o diverticulite.

Alimenti FODMAP alti

Dopu una dieta bassa FODMAP hà benefici per e persone cun sindrome di l'intestione irritabile (IBS), è puderia ancu aiutà alcune persone cun diverticulite.

I FODMAP sò un tipu di carboidrati. Significa oligosaccharidi fermentabili, disaccharidi, monosaccaridi è polioli.


Alcune ricerche suggerenu chì una dieta bassa FODMAP puderia prevene alta pressione in u colon, chì, in teoria, puderia aiutà e persone à evità o à correggere diverticulite.

In questa dieta, e persone evitanu l'alimenti chì sò ricchi di FODMAPS. Esempii di alimenti da evità includenu:

  • certi frutti, cum'è mele, pere è prugne
  • latticini, cum'è u latte, u iogurtu è u ghjacciu
  • cibi fermentati, cum'è crauti o kimchi
  • fasgioli
  • u cavulu
  • Cavoletti di Bruxelles
  • cipolle è agliu

Carne rossa è trasfurmata

Sicondu, manghjà una dieta ricca di carni rosse è trasfurmate puderia aumentà u risicu di sviluppà diverticulite.

D'altra parte, una dieta ricca di frutti, verdure è cereali integrali hè assuciata cun un risicu diminuitu.

Alimenti ricchi in zuccheru è grassu

Una dieta occidentale standard alta in grassu è zuccheru è bassa in fibre pò esse ligata cù una incidenza aumentata di diverticulite.

A ricerca suggerisce chì evità l'alimenti seguenti pò aiutà à prevene a diverticulite o à riduce i so sintomi:

  • carne rossa
  • granelli raffinati
  • casgiu pienu grassu
  • cibi fritti

Altri cibi è beie

I duttori raccomandavanu di evità e noci, u popcorn è a maiò parte di e sementi, chì a teoria hè chì e particelle minuscule di sti cibi ponu esse alloggiati in i sacchetti è causà infezioni.

Alcune ricerche anziane anu suggeritu ancu chì e persone cun diverticulite devianu evità l'alcol.

Riassuntu

Sicondu alcune ricerche, evitendu a carne rossa è l'alimenti ricchi di FODMAP, zuccheru è grassu ponu aiutà à prevene i flares di diverticulite.

Devu evità l'alimenti ricchi di fibre?

In u passatu, i duttori ricumandavanu chì e persone cun diverticulite seguissinu una dieta bassa in fibre, o una dieta liquidu chjaru. Più pocu fà, a maiò parte di i duttori si sò alluntanati da stu cunsigliu.

In realtà, u NIDDK raccomanda in realtà di manghjà alimenti ricchi di fibre per aiutà à prevene a diverticulite.

A fibra dietetica pò riduce i sintomi di malatie diverticulare è migliurà a funzione intestinale, secondu a ricerca da 2018.

I ricercatori dicenu chì questu hè perchè a fibra pò migliurà a salute di u colonu permettendu un megliu muvimentu è feci in massa, aiutendu à prumove batteri sani in l'intestinu, è aiutendu à limità l'aumento di pesu corporeu cù u tempu.

chì e diete à basse fibre ponu aumentà u risicu di diverticulite, cù una alta assunzione di carne, poca attività fisica è fumà.

L'alimenti ricchi di fibra includenu:

  • fasgioli è legumi, cum'è fasgioli marini, ceci, lenticchie è fasgioli
  • cereali sani, cum'è u risu marrone, a quinoa, l'avena, l'amarantu, l'ortugrafia è u bulgur
  • ligumi
  • frutti

Ogni individuu hè diversu. A fibra aghjusta ingrossu à e feci è pò fà cresce e cuntrazioni di u colon, chì ponu esse dulurose durante un flare-up. U vostru duttore puderebbe cunsiglià per evità a fibra durante un focu acutu.

Quandu aghjunghjite fibra à a vostra dieta, assicuratevi di beie assai acqua per evità a stinzia.

Riassuntu

Quandu ùn avete micca avà un flare-up, una dieta ricca di fibre pò riduce u risicu di brocche di diverticulite è aiutà à mantene l'intestinu sanu.

Chì cibi devu manghjà durante un focu di diverticulite?

In certi casi, u vostru duttore pò suggerisce certi cambiamenti dietetichi per fà a cundizione più faciule da tollerà è menu prubabile di peghju cù u tempu.

Se avete un attaccu acutu di diverticulite, u vostru duttore pò suggerisce sia una dieta bassa in fibre sia una dieta liquida chiara per aiutà à alleviare i vostri sintomi.

Una volta chì i sintomi si migliuranu, puderebbenu cunsigliere di seguità cù una dieta bassa in fibre finu à chì i sintomi spariscenu, dopu custruisce una dieta alta in fibre per prevene i futuri flares.

Alimenti à bassa fibra

I cibi à bassa fibra da cunsiderà à manghjà sì avete sintomi di diverticulite includenu:

  • risu biancu, pane biancu, o pasta bianca, ma evite l'alimenti chì cuntenenu glutine se site intolerante
  • cereali secchi, à bassa fibra
  • frutti trasfurmati, cum'è purè di mele o pesche in scatula
  • proteine ​​animali cotte, cum'è pesci, pollame, o ova
  • oliu d'aliva o altri olii
  • zucca gialla, zucca o zucca: sbucciata, sementi cacciati, è cotta
  • spinaci cucinati, barbabietuli, carotte, o asparagi
  • patate senza pelle
  • suchji di frutta è di verdura

Dietu liquidu chjaru

Una dieta liquida chjara hè un approcciu più restrittivu per alleviare i sintomi di diverticulite. U vostru duttore pò prescriverlo per un breve periodu di tempu.

Una dieta liquida chjara di solitu si compone di:

  • acqua
  • chips di ghiacciu
  • u ghjacciu schjoppa cù purea di fruttu congelatu o pezzi di frutta finamente tritata
  • brodu di suppa o ceppu
  • gelatina, cum'è Jell-O
  • tè o caffè senza alcuna creme, sapori, o edulcoranti
  • bevande elettrolitiche limpide

Altre cunsiderazioni dietetiche

Ch'ella sia nantu à una dieta liquida chjara o micca, hè generalmente utile di beie almenu 8 tazze di fluidu ogni ghjornu. Questu aiuta à mantene l'idratazione è sustene a vostra salute gastrointestinale.

Assicuratevi di parlà cù u vostru duttore prima di fà cambiamenti dietetichi drammichi.

Sè vo fate una dieta liquida chjara, dopu chì a vostra cundizione si migliuri, u vostru duttore pò ricumandà à aghjunghje lentamente alimenti à bassa fibra in a vostra dieta, custruenduvi à una dieta ricca di fibre.

Riassuntu

Durante una fiamma di diverticulite, una dieta bassa in fibra o in liquidu chjaru pò aiutà à allevà i sintomi per alcune persone.

Una dieta ricca di fibre riduce u risicu di diverticulite?

Ancu se i duttori ponu ricumandà à evità cibi ricchi di fibre durante un focu di diverticulite, e ricerche anu dimustratu chì cunsumà regolarmente una dieta ricca di fibre cù assai verdure, frutti è grani integrali pò riduce u risicu di diverticulite acuta.

Postu chì a fibra pò addulcisce i rifiuti di u vostru corpu, una feci più dolce passa per l'intestini è u colon più rapidamente è faciule.

Questu, à sua volta, riduce a pressione in u vostru sistema digestivu, chì aiuta à prevene a furmazione di diverticula, è ancu u sviluppu di diverticulite.

Una dieta ricca di fibre hè spessu una di e prime cose chì un duttore vi raccomanderà se avete diverticulosi o sì avete recuperatu da diverticulite.

Se ùn cunsumate micca alimenti ricchi di fibre, assicuratevi di cumincià lentu quandu l'aghjunghjite à a vostra dieta.

Un studiu più anticu hà trovu chì quelli chì cunsumavanu almenu 25 grammi di fibre à ghjornu avianu un risicu di 41% più bassu per sviluppà malatie diverticulari, paragunatu à quelli chì cunsumavanu solu 14 grammi.

Per e persone senza prublemi diverticulari, manghjà una dieta ricca di fibre aiuta à prumove un sistema digestivu sanu.

A ricerca mostra ancu chì i batteri intestinali anu un rolu in a malattia diverticulare. Ancu se più ricerca hè necessaria, studii futuri sò prubabili di sustene a modulazione di batteri intestinali per mezu di una dieta ricca di fibre è di supplementazione probiotica.

Riassuntu

A ricerca dice chì manghjà una dieta ricca di fibre pò aiutà à prevene i flares di diverticulite.

Quandu per vede un duttore

Se avete ricevutu un diagnosticu di diverticulite, parlate cù u vostru duttore nantu à i vostri bisogni alimentarii è e restrizioni alimentari. Hè impurtante di discute cumu l'alimentu pò guarisce o aggravà a vostra situazione.

Se avete bisognu di una guida addizionale, dumandate à u vostru duttore di riferirvi à un dietista. Cercate un prufessiunale sanitariu chì hà sperienza di travaglià cù e persone chì anu diverticulite se pudete.

Inoltre, stà in cumunicazione cù u vostru duttore nantu à a vostra situazione. Mentre a diverticulite pò stà in dorme per lunghi periodi di tempu, tenite à mente chì hè una situazione cronica, per tutta a vita.

Riassuntu

Se suspettate di diverticulite, parlate cun un duttore per trattamentu è per cunsiglii nantu à i bisogni alimentari è restrizioni.

U fondu

In generale, sè avete diverticulosi ma ùn avete micca un episodiu di diverticulite, una dieta ricca di fibre aiutarà à prevene i futuri flare-ups.

A seconda di a gravità di un flare-up di diverticulite acuta, una dieta bassa in fibre o una dieta liquida limpida pò esse benefica per riduce i sintomi.

Se cuminciate à nutà chì i vostri sintomi aumentanu, avete un pianu d'azzione prontu da u vostru duttore chì pò riduce u dolore è l'inconfortu è aiutà à gestisce a vostra situazione.

Leghje Oghje

Tormentilla per piantà a Diarrea

Tormentilla per piantà a Diarrea

Tormentilla, cunni ciuta ancu cum'è Potentilla, hè una pianta medicinale aduprata per trattà prublemi in u tomacu o in l'inte tinu, cume ga troenterite, diarrea o crampi inte ti...
Neem: à chì serve, benefici è cumu aduprà

Neem: à chì serve, benefici è cumu aduprà

Neem hè una pianta medicinali, cunni ciuta ancu cum'è Neem, Tree-of-life o Arburu acru, ampiamente aduprata per trattà i prublemi di a pelle, cum'è l'acne, per e empiu....