I Braccialetti Magnetichi Aiutanu Daveru cù u Dolore?
Cuntenutu
I magneti ponu aiutà cù u dolore?
Cù l'industria di medicina alternativa più populari cum'è sempre, ùn deve esse micca surprisa chì alcune rivendicazioni di prudutti sò più cà dubbiosi, se micca piatte falsi.
Popular ancu in i tempi di Cleopatra, a cridenza in braccialetti magnetichi cum'è una cura-tuttu cuntinueghja à esse un tema dibattitu. Scentifichi, imprenditori è persone chì cercanu sollievu da u dolore è da e malatie anu tutti i so opinioni.
Oghje, pudete truvà magneti in calzini, maniche di compressione, materassi, braccialetti, è ancu usure atletiche. E persone li usanu per trattà u dolore causatu da l'artrite è ancu u dolore in u calcagnu, u pede, u polsu, l'anca, u ghjinochju è a schiena, è ancu i vertigini. Ma travaglianu veramente?
Da induve vene a teoria
A teoria daretu à aduprà magneti à fini medicinali nasce da u periodu Rinascimentale. I credenti anu pensatu chì i magneti pussessinu un'energia viva, è purteranu un braccialettu o un pezzu di materiale metallicu in a speranza di luttà contr'à e malatie è infezioni o per alleviare u dolore crònicu. Ma cù l'avanzamenti in medicina attraversu u 1800, ùn hà micca passatu assai prima chì i magneti sò stati visti cum'è dispositivi terapeutici inutili, ancu periculosi.
A terapia magnetica hà avutu una rinascita in l'anni 70 cun Albert Roy Davis, PhD, chì hà studiatu i sfarenti effetti chì e cariche positive è negative anu nantu à a biologia umana.Davis hà dichjaratu chì l'energia magnetica puderia tumbà e cellule maligne, alleviare u dolore di l'artrite, è ancu trattà a sterilità.
Oghje, a vendita di prudutti magnetichi per u trattamentu di u dolore hè una industria multimilionaria in u mondu. Ma malgradu un altru stint in u centru, anu determinatu chì l'evidenza ùn hè micca cunclusiva.
Allora, veramente travaglianu?
Sicondu a grande maggioranza di e ricerche, a risposta hè innò. L'affirmazioni di Davis è a sò state largamente disprovate, è ùn ci hè pocu à nisuna prova chì i braccialetti magnetichi anu un futuru in a gestione di u dolore.
Una ricerca hà cunclusu chì i braccialetti magnetichi ùn sò micca efficaci per trattà u dolore causatu da l'artrosi, l'artrite reumatoide, o fibromialgia. , da u 2013, accunsentì chì i braccialetti magnetichi è di ramu ùn anu più effetti nant'à a gestione di u dolore chè i placebos. I braccialetti sò stati testati per i so effetti nantu à u dolore, l'infiammazione è a funzione fisica.
Sicondu i magneti statichi, cum'è quelli in un braccialettu, ùn funzionanu micca. Avertenu à e persone di ùn aduprà alcuna sorte di magnetu per rimpiazzà l'assistenza medica è u trattamentu.
I magneti sò periculosi?
A maiò parte di i magneti cummercializati per u sollievu di u dulore sò fatti sia di metallo puru - cum'è u ferru o di u ramu - sia di leghe (mischji di metalli o di metalli cù non metalli). Venenu in forze trà 300 è 5.000 gauss, chì ùn hè nunda più forte chì a forza magnetica di i magneti chì truvate in cose cum'è e macchine MRI.
Mentre sò generalmente sicuri, u NCCIH prevene chì i dispositivi magnetichi ponu esse periculosi per certe persone. Avvertenu contr'à l'usu se utilizate ancu un pacemaker o una pompa di insulina, perchè puderanu causà interferenze.
U takeaway
Malgradu a pupularità di i braccialetti magnetichi, a scienza hà largamente rifiutatu l'efficacità di tali magneti in u trattamentu di u dolore cronicu, l'infiammazione, a malattia è e carenze di salute generale.
Ùn aduprate micca magneti per rimpiazzà l'assistenza medica curretta, è evitalli se avete un pacemaker o aduprate una pompa à insulina.