Avete sempre bisognu di u filtru solare Se passate a Ghjurnata Dentru?
Cuntenutu
Praticà u distanciamentu suciale hà cambiatu assai in a vita d'ogni ghjornu. Ci hè statu un pivot cullettivu per travaglià da casa, scuola in casa, è scontri Zoom. Ma cù u cambiamentu di u vostru prugramma tipicu, a vostra rutina di cura di a pelle hà cambiatu dinò - vale à dì, sì diventatu pigru cù u SPF? Sì sì, l'esperti dicenu chì alcuni di sti cambiamenti ponu avè impatti inaspettati. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè.
Un biggie: A ghjente pò esse più prubabile di saltà a crema solare se ùn passanu micca assai tempu fora. "Ma è se passate a ghjurnata à travaglià da casa vicinu à una finestra?" dice Michelle Henry, MD, dermatologu in New York. "I raghji UVA di u sole sò assai boni per penetrare u vetru". L'esposizione à u sole hè a causa unu di l'invecchiamentu prematuru di a pelle, è i raggi UVA, in particulare, sò legati à macchie solari, linee fini è rughe. Un filtru solare à ampiu spettru offre a prutezzione UVA chì avete bisognu. (Pruvate unu di sti Migliori Protezioni Solari per Ogni Tipu di Pelle, Secunnu Amazon Shoppers.) A bona nutizia: i raghji UVB, chì sò i raghji chì causanu sunburni è potenzialmente cancru di a pelle, generalmente ùn ponu passà per e finestre.
Ci hè ancu a pussibilità chì finisciate di decide di fà una spassighjata in solitaria, una corsa o una bicicletta. Sempre chì hè conforme à e vostre linee guida lucali, hè una bona cosa! "Hè fantasticu di vede a ghjente esce da a casa per eserciziu perchè questu hè un modu fantasticu per affruntà - l'eserciziu riduce u stress è cusì l'esposizione à a natura", dice u psicologu Sherry Pagoto, Ph.D., prufessore di Scienze di Salute Alliate à l'Università di Connecticut. "Ma avà, parechje persone a facenu durante u piccu di a luce UV, chì hè da 10 ore à 4 ore - un tempu chì a maiò parte di a ghjente hè abituata à esse dentru durante a settimana." Aghjunghjite à questu: Avà hè chì si riscalda fora, i strati si staccanu è esponenu più pelle. Cue a sunburn. Sè andate fora, assicuratevi di applicà un filtru solare à spettru largu SPF 30 o superiore, dice u duttore Marmur, chì piace EltaMD UV Clear Broad Spectrum 40 (Cumprate, $ 36, dermstore.com). Per una opzione di farmacia, pruvate Neutrogena Sheer Zinc SPF 50 (Cumprate, $ 11, target.com).
Ma ci hè un altru ager di a pelle interiore chì puderete vene in cuntattu cù più chè mai. A luce blu chì face parte di u spettru di luce visibile d'alta energia (luce HEV) chì vene da u screnu di u vostru urdinatore, a televisione, a tableta è u smartphone, aumenta l'infiammazione in a vostra pelle, dice Dr.Arricu. Chì pò purtà à macchie scure è melasma, chì sò patch marroni-è tutti i toni di a pelle sò suscettibili.
Per furtuna, quì hè una manera di prutezzione di quelli raghji. Optate per un filtru solare chì cuntene l'ingrediente ossidu di ferru, chì hè abbastanza efficace per bluccà u spettru di luce visibile, cumpresu a luce blu chì vene da i vostri dispositivi, dice Dr. Henry. In fattu, un studiu hà truvatu chì e persone cun melasma chì anu utilizatu un filtru solare chì includeva l'ossidi di ferru anu vistu un sbiadimentu più grande di pezze scure nantu à a so pelle cà i pazienti chì usavanu un filtru solare chì pruteghja da a luce UV ma ùn cuntene oxidu di ferru. L'ossidu di zincu si trova spessu in i filtri solari tintati perchè aiuta à creà un tintu chì contru à u temutu cast biancu o sunscreen minerale - cercate una crema BB, CC cream, o tinte cù l'ingredientu è un SPF 30 o sopra. "Pudete ancu verificà per una formula chì dice chì offre una prutezzione di spettru pienu o di luce blu in a so etichetta", aghjusta Ellen Marmur, M.D., dermatologu in New York. Raccomanda Coola Full Spectrum 360 Sun Silk Cream SPF 30 (Cumprate, 42 $, dermstore.com). Ci hè ancu occhiali di luce blu chì pudete purtà per prutege i vostri ochji è prutettori di schermu chì pudete mette sopra à i vostri schermi per impedisce a luce blu di ghjunghje à a vostra pelle. "Dimming the brightness on your computer and phone screens or allining more away from them can make a difference, too", dice Dr Henry.
In più di SPF, l'antioxidanti sò una seconda linea di difesa chì vale a pena aghjunghje (o mantene in) a vostra rutina matina. I raghji UVA, a luce turchina, è ancu u stress (qualcosa chì assai di noi sperimentemu avà) ponu creà radicali liberi, chì sò quelli elettroni senza paru chì ping in giru in a vostra pelle, fendu fori in collagene è stimolanu l'iperpigmentazione. Un seru antioxidante mette fine à quessa. "Ùn saltate micca", dice u Dr Henry, chì piace Clinique Fresh Pressed Daily Booster cù Pure Vitamin C 10% (Cumprate, $ 20, clinique.com) è La Roche Posay 10% Pure Vitamin C Serum (Cumprate, $ 40, dermstore.com). "Tramindui sò ideali per a pelle sensibile, allora sò una bona idea di pruvà avà quandu vulemu tutti riduce u nostru risicu per una reazione cattiva di a pelle." Se continuate l'abitudine dopu a quarantena, a vostra pelle vi ringrazierà. (Assuciatu: Questu Sunscreen di $ 10 Dà à a mo Mamma un Glow Straight-Up è Drew Barrymore Loves It Too)
U fondu: Vale a pena applicà a crema solare ogni matina cum'è avete sempre fattu. Inoltre, Pagoto dice, "ristabilisce l'abitudine di ogni ghjornu pò aiutà à furnisce un sensu di cuntrollu è prevedibilità - è questu hè qualcosa chì pudemu tutti aduprà un pocu più avà". (Assuciatu: Cumu trattà cù a Solitudine Se Sete Auto-Isolatu Durante u focu di Coronavirus)