Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 11 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
MOON in Telescop 336X Online ЛУНА ВИД В ТЕЛЕСКОП 04.2020 Subtitles translation
Video: MOON in Telescop 336X Online ЛУНА ВИД В ТЕЛЕСКОП 04.2020 Subtitles translation

Cuntenutu

Praticà u distanciamentu suciale hà cambiatu assai in a vita d'ogni ghjornu. Ci hè statu un pivot cullettivu per travaglià da casa, scuola in casa, è scontri Zoom. Ma cù u cambiamentu di u vostru prugramma tipicu, a vostra rutina di cura di a pelle hà cambiatu dinò - vale à dì, sì diventatu pigru cù u SPF? Sì sì, l'esperti dicenu chì alcuni di sti cambiamenti ponu avè impatti inaspettati. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè.

Un biggie: A ghjente pò esse più prubabile di saltà a crema solare se ùn passanu micca assai tempu fora. "Ma è se passate a ghjurnata à travaglià da casa vicinu à una finestra?" dice Michelle Henry, MD, dermatologu in New York. "I raghji UVA di u sole sò assai boni per penetrare u vetru". L'esposizione à u sole hè a causa unu di l'invecchiamentu prematuru di a pelle, è i raggi UVA, in particulare, sò legati à macchie solari, linee fini è rughe. Un filtru solare à ampiu spettru offre a prutezzione UVA chì avete bisognu. (Pruvate unu di sti Migliori Protezioni Solari per Ogni Tipu di Pelle, Secunnu Amazon Shoppers.) A bona nutizia: i raghji UVB, chì sò i raghji chì causanu sunburni è potenzialmente cancru di a pelle, generalmente ùn ponu passà per e finestre.


Ci hè ancu a pussibilità chì finisciate di decide di fà una spassighjata in solitaria, una corsa o una bicicletta. Sempre chì hè conforme à e vostre linee guida lucali, hè una bona cosa! "Hè fantasticu di vede a ghjente esce da a casa per eserciziu perchè questu hè un modu fantasticu per affruntà - l'eserciziu riduce u stress è cusì l'esposizione à a natura", dice u psicologu Sherry Pagoto, Ph.D., prufessore di Scienze di Salute Alliate à l'Università di Connecticut. "Ma avà, parechje persone a facenu durante u piccu di a luce UV, chì hè da 10 ore à 4 ore - un tempu chì a maiò parte di a ghjente hè abituata à esse dentru durante a settimana." Aghjunghjite à questu: Avà hè chì si riscalda fora, i strati si staccanu è esponenu più pelle. Cue a sunburn. Sè andate fora, assicuratevi di applicà un filtru solare à spettru largu SPF 30 o superiore, dice u duttore Marmur, chì piace EltaMD UV Clear Broad Spectrum 40 (Cumprate, $ 36, dermstore.com). Per una opzione di farmacia, pruvate Neutrogena Sheer Zinc SPF 50 (Cumprate, $ 11, target.com).


Ma ci hè un altru ager di a pelle interiore chì puderete vene in cuntattu cù più chè mai. A luce blu chì face parte di u spettru di luce visibile d'alta energia (luce HEV) chì vene da u screnu di u vostru urdinatore, a televisione, a tableta è u smartphone, aumenta l'infiammazione in a vostra pelle, dice Dr.Arricu. Chì pò purtà à macchie scure è melasma, chì sò patch marroni-è tutti i toni di a pelle sò suscettibili.

Per furtuna, quì una manera di prutezzione di quelli raghji. Optate per un filtru solare chì cuntene l'ingrediente ossidu di ferru, chì hè abbastanza efficace per bluccà u spettru di luce visibile, cumpresu a luce blu chì vene da i vostri dispositivi, dice Dr. Henry. In fattu, un studiu hà truvatu chì e persone cun melasma chì anu utilizatu un filtru solare chì includeva l'ossidi di ferru anu vistu un sbiadimentu più grande di pezze scure nantu à a so pelle cà i pazienti chì usavanu un filtru solare chì pruteghja da a luce UV ma ùn cuntene oxidu di ferru. L'ossidu di zincu si trova spessu in i filtri solari tintati perchè aiuta à creà un tintu chì contru à u temutu cast biancu o sunscreen minerale - cercate una crema BB, CC cream, o tinte cù l'ingredientu è un SPF 30 o sopra. "Pudete ancu verificà per una formula chì dice chì offre una prutezzione di spettru pienu o di luce blu in a so etichetta", aghjusta Ellen Marmur, M.D., dermatologu in New York. Raccomanda Coola Full Spectrum 360 Sun Silk Cream SPF 30 (Cumprate, 42 $, dermstore.com). Ci hè ancu occhiali di luce blu chì pudete purtà per prutege i vostri ochji è prutettori di schermu chì pudete mette sopra à i vostri schermi per impedisce a luce blu di ghjunghje à a vostra pelle. "Dimming the brightness on your computer and phone screens or allining more away from them can make a difference, too", dice Dr Henry.


In più di SPF, l'antioxidanti sò una seconda linea di difesa chì vale a pena aghjunghje (o mantene in) a vostra rutina matina. I raghji UVA, a luce turchina, è ancu u stress (qualcosa chì assai di noi sperimentemu avà) ponu creà radicali liberi, chì sò quelli elettroni senza paru chì ping in giru in a vostra pelle, fendu fori in collagene è stimolanu l'iperpigmentazione. Un seru antioxidante mette fine à quessa. "Ùn saltate micca", dice u Dr Henry, chì piace Clinique Fresh Pressed Daily Booster cù Pure Vitamin C 10% (Cumprate, $ 20, clinique.com) è La Roche Posay 10% Pure Vitamin C Serum (Cumprate, $ 40, dermstore.com). "Tramindui sò ideali per a pelle sensibile, allora sò una bona idea di pruvà avà quandu vulemu tutti riduce u nostru risicu per una reazione cattiva di a pelle." Se continuate l'abitudine dopu a quarantena, a vostra pelle vi ringrazierà. (Assuciatu: Questu Sunscreen di $ 10 Dà à a mo Mamma un Glow Straight-Up è Drew Barrymore Loves It Too)

U fondu: Vale a pena applicà a crema solare ogni matina cum'è avete sempre fattu. Inoltre, Pagoto dice, "ristabilisce l'abitudine di ogni ghjornu pò aiutà à furnisce un sensu di cuntrollu è prevedibilità - è questu hè qualcosa chì pudemu tutti aduprà un pocu più avà". (Assuciatu: Cumu trattà cù a Solitudine Se Sete Auto-Isolatu Durante u focu di Coronavirus)

Rivista per

Publicità

Più Dettagli

Un ghjornu in a mo dieta: allenatore di perdita di pesu Keri Gans

Un ghjornu in a mo dieta: allenatore di perdita di pesu Keri Gans

Cum'è dieti ta regi tratu in pratica privata, hape.com' Weight Lo Coach, autore di A Dieta Chjucu Cambiamentu, è a per onalità di i media è u portavoce, a mo vita pò e...
4 Snacks sani di u ghjornu di u ghjocu (è una bevanda!)

4 Snacks sani di u ghjornu di u ghjocu (è una bevanda!)

" anu" è "fe ta" ò duie parolle chì ùn i entenu micca pe u in eme, ma que ti cinque nack di fe ta di uper Bowl cambianu u ghjornu di u ghjocu, bè, u ghjocu...