Avete una paura di mancassi?
Cuntenutu
FOMO, o a "Paura di Missing Out", hè qualcosa chì parechji di noi avemu sperimentatu. Succede quandu avemu principiatu à sentenu nervosi per ùn participà à l'avvenimenti suciali, cum'è quella fantastica festa chì qualchissia chì hè apparsu à u weekend passatu. FOMO pò cuntribuisce à l'ansietà è à a depressione - ma, à u stessu tempu, pò esse in realtà alcuni vantaghji à i teme di e persone per mancassi. E mentre ricerche recenti suggerenu chì FOMO hè un fenomenu fattu più grande da e social media, a ghjente hè sempre stata preoccupata per a so situazione suciale.
Micca e Dicemu chì Avemu fattu: U Bisognu di sapè
U FOMO hè spessu assuciatu à un rangu suciale percepitu bassu, chì pò causà sentimenti d'ansietà è d'inferiorità [1]. Quandu ci manca una festa, vacanze, o qualsiasi altru avvenimentu suciale, ci sentimu qualchì volta un pocu menu frescu di quelli chì si prisentanu è scattanu e foto. In certi casi, a ghjente hà ancu paura di sminticà e cose cattive! (Ùn avè un impiegu hè un club esclusivu, dopu à tuttu.) FOMO hè u più cumunu in e persone da 18 à 33 anni - in fattu, un sondaggio di persone in questu gruppu d'età hà trovu chì i dui terzi di i participanti anu dichjaratu chì sperienu queste paure. L'inchiesta suggerisce ancu chì FOMO sia più cumunu trà i ragazzi chè e donne, ancu s'ellu ùn hè ancu chjaru perchè.
A ricerca suggerisce chì FOMO pò piglià un pesu negativu abbastanza forte per a salute psicologica. A paura costante di l'eventi mancanti pò causà ansietà è depressione, in particulare per i ghjovani. In casi più estremi, queste insicurità suciale ponu ancu cuntribuisce à a viulenza è à i sentimenti di vergogna.
Durante l'ultimi anni, ci sò state assai ricerche nantu à u modu in cui i media sociali influenzanu FOMO. L'aghjurnamenti di u statutu è i tweets (OMG best night ever!) Fateci sapè di tutte l'attività eccitanti chì succedenu mentre simu in casa per ritruvà a folla di u Jersey Shore. Certi psicologi suggerenu ancu chì FOMO aiuta à guidà u successu di e plataforme di e social media, postu chì sentimu chì avemu bisognu di utilizà a tecnulugia per fà sapè ciò chì succede in altrò.Ma, in certi casi, FOMO pò in realtà dà una motivazione positiva per socializà cù l'amichi.
Ùn Avete Paura: U vostru Pianu d'Azione
Alcuni sustenenu i sentimenti associati à FOMO rinfurzanu e cunnessioni cù l'altri, incuraghjendu a ghjente à esse più attiva socialmente. Mentre puderia esse antisociale di sedesi intornu à Facebook chì persegue pseudo-stranieri, hè pussibule di aduprà i social media in un modu più costruttivu, cume tene u cuntattu cù l'amichi è pianificà attività. (Forse hè ora di ritruvà cun un vechju amicu chì stà vicinu?)
È ùn pudemu micca necessariamente culpisce l'alimentu di e social media di nimu per a causa di FOMO. I timori di mancassi pò esse un tipu di distorsione cognitiva separata da a tecnulugia, chì causanu pinsamenti irrazionali assuciati à a depressione (cum'è crede chì tutti quelli amici ci odianu se ùn avemu micca un invitu à a festa di a settimana passata). Per e persone propensi à stu tipu di penseri, a tecnulugia muderna pò solu esacerbà e so paure di mancassi. Allora unplugging tutti quelli gadgets puderia micca risolve u prublema cum'è a terapia cognitiva cumportamentale o un altru tipu di terapia di parlà.
Quandu scopre i piani di l'altri, soprattuttu in ligna, ricordate chì parechje persone prughjettanu i so i più idealizati nantu à u web, cusì spia cù un ochju scetticu! È à quelli di noi chì sò abbastanza fiducia in i nostri piani per questu venneri sera ... bè, cappelli.
Più da Greatist:
Bisognu à rifornisce à mid-workout?
Possu esse allergii à a corsa?
Sò e pillole di dieta sicure?