A malatia di Peyronie: chì hè, cause è trattamentu
Cuntenutu
A malattia di Peyronie hè una alterazione di u pene chì provoca a crescita di placche di fibrosi dura da un latu di u corpu di u pene, causendu una curvatura anormale di u pene per sviluppà, chì rende l'erezione è u cuntattu intimu difficiule.
Sta cundizione si sviluppa per tutta a vita è ùn deve micca esse cunfusa cù u pene curvatu congenitale, chì hè prisente à a nascita è hè generalmente diagnosticatu durante l'adolescenza.
A malattia di Peyronie pò esse guarita da chirurgia per rimuovere a placca di fibrosi, tuttavia, in certi casi pò ancu esse pussibule aduprà iniezioni direttamente in e placche per pruvà à riduce u cambiamentu di u pene, soprattuttu se a malattia hè iniziata in menu di 12 ore. mesi.
Principali sintomi
I sintomi più cumuni di a malattia di Peyronie includenu:
- Curvatura anormale di u pene durante l'erezione;
- Presenza di un pezzu in u corpu di u pene;
- Dolore durante l'erezione;
- Difficultà in penetrazione.
Alcuni omi ponu ancu sperimentà sintomi depressivi, cume tristezza, irritabilità è mancanza di desideriu sessuale, per via di i cambiamenti ch'elli anu in u so organu sessuale.
U diagnosticu di a malattia di Peyronie hè fattu da l'urologu per palpazione è osservazione di l'organu sessuale, radiografia o ultrasuoni per verificà a presenza di placca di fibrosi.
Chì Cause a Malattia di Peyronie
Ùn ci hè ancu nisuna causa specifica per a malatia di Peyronie, però hè pussibule chì e ferite minori durante u rapportu sessuale o durante u sport, chì portanu à l'apparizione di un prucessu infiammatorio in u pene, possanu causà a furmazione di placche di fibrosi.
Queste placche si accumulanu in u pene, pruvucendu à indurisce è alterà a so forma.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu di a malatia di Peyronie ùn hè micca sempre necessariu, postu chì e placche di fibrosi ponu sparisce naturalmente dopu à qualchì mese o ancu causà un cambiamentu assai ligeru chì ùn hà micca impattu nantu à a vita di l'omu. Tuttavia, quandu a malattia persiste o provoca assai disagiu, alcune iniezioni cum'è Potaba, Colchicine o Betamethasone ponu esse aduprate, chì aiutanu à distrughje e placche di fibrosi.
U trattamentu cù vitamina E in forma di unguentu o di pillule hè ancu raccomandatu quandu i sintomi apparsu menu di 12 mesi fà, è aiuta à degradà e placche di fibrosi è à diminuisce a curvatura di u pene.
In i casi i più gravi, a chirurgia in a Malattia di Peyronie hè l'unica opzione, chì permette di rimuovere tutte e placche di fibrosi è curregge a curvatura di u pene. In questu tippu di chirurgia, hè cumunu avè un accortamentu di 1 à 2 cm di u pene.
Amparate più nantu à e diverse tecniche per trattà sta malattia.