Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 18 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 15 Nuvembre 2024
Anonim
Guerra nucleare: gli effetti ed i rischi sulla salute di una bomba atomica
Video: Guerra nucleare: gli effetti ed i rischi sulla salute di una bomba atomica

Cuntenutu

E malatie causate da e radiazioni nucleari ponu esse immediate, cum'è brusgiature è vomiti, o apparisce cù u tempu, cum'è a sterilità o a leucemia, per esempiu. Stu tipu di cunsequenze accadenu principalmente per via di un tipu specificu di radiazioni, cunnisciutu cum'è radiazioni ionizzanti, chì hà a capacità di influenzà e cellule di u corpu è alterà u so DNA.

Ancu se in a maiò parte di i casi, u corpu hè capace di riparassi è di eliminà e cellule mudificate, quandu l'esposizione à a radiazione hè assai alta, cum'è in u casu di bomba atomica o situazioni di catastrofe di a pianta nucleare, u ritmu di rinnovu ùn hè micca abbastanza è, dunque pò esce parechji tippi di prublemi.

A gravità di e cunsequenze di l'irradiazione eccessiva in u corpu dipende da u tippu di radiazioni, a quantità è u tempu di esposizione à a radiazione, perchè più longa hè l'esposizione, più grande hè u risicu di sviluppà malatie gravi.

Principali cunsequenze di eccessu di radiazioni

E prime cunsequenze di l'esposizione à una radiazione eccessiva di solitu cumpariscenu in e prime poche ore, è includenu nausea, vomitu, mal di testa, diarrea è un sintimu di debolezza.


Dopu stu periodu, hè cumunu per i sintomi migliurà, ma dopu à qualchi ghjornu o ore, sti sintomi ponu riturnà è diventà più severi. Cù u tempu, cunsequenze cum'è:

  • Brucia nantu à a pelle;
  • Cascate;
  • Sindrome cerebrale, causatu da l'infiammazione di u tessutu cerebrale, è chì spessu porta à a morte. I sintomi principali sò di solitu sonnolenza, cunvulsioni, incapacità à marchjà è coma;
  • Disturbi di u sangue, cù a leucemia essendu a malatia a più cumuna;
  • Infertilità, mancanza di menstruazione è diminuzione di l'appetitu sessuale;
  • Cancru, per via di i cambiamenti cellulari chì e radiazioni causanu in u corpu.

Ogni volta chì ci hè un suspettu di esse statu espostu à un altu livellu di radiazioni ionizzanti, si consiglia di andà in ospedale per inizià u trattamentu adeguatu.

Cumu si prutegge da e radiazioni

Per pruteggevi da esposizione à a radiazione nucleare è i so effetti in casu di un incidente nucleare, avete bisognu di:


  • Limite u tempu di esposizione à a fonte di radiazione;
  • Andate u più luntanu pussibule da a fonte di radiazione. In casu d'un accidente nucleare, hè necessariu evacuà a zona affettata da a radiazione, chì deve esse più grande secondu a quantità di radiazioni emessa;
  • Purtate indumenti adatti chì rendenu difficiule per a radiazione di cuntattà a pelle è i pulmoni, cum'è guanti è maschere;
  • Evite di manghjà o beie l'acqua chì vene da u situ contaminatu, chì porta à radiazioni direttamente in u corpu, causendu danni più gravi à u corpu.

Disturbi gastrointestinali cum'è nausea è vomitu ponu esse immediatamente rimarcati dopu avè manghjatu alimenti contaminati, in particulare in zitelli è zitelli.

Alimenti contaminati da radiazioni nucleari

U cunsumu di cibu è acqua contaminati da radiazioni nucleari pò purtà à l'emergenza di parechje malatie è tocca in particulare i zitelli è i zitelli. I disordini gastrointestinali è e malatie chì affettanu u sangue ponu esse subitu rimarcati dopu avè manghjatu sti alimenti, chì ponu purtà à a disidratazione. Una cundizione seria in particulare per i zitelli è i zitelli.


Per evità a contaminazione di a pupulazione, u cunsumu d'acqua di u rubinettu è l'alimentu da a regione affettata deve esse evitata. L'ideale hè di beie acqua minerale chì hè venuta da un'altra regione, luntana da i lochi cuntaminati è di manghjà prudutti industrializati.

Sicondu e ricerche, se un individu manghja circa 100 grammi di alimenti contaminati da radiazioni nucleari per 1 settimana, si stima ch'ellu sia statu espostu à a stessa radiazione chì seria accettabile in 1 annu di esposizione, chì hè altamente dannosu per a salute.

In una regione chì hè stata esposta à a radiazione nucleare, ùn si deve micca campà o pruduce nunda finu à chì sia fatta una analisi ulteriore per mustrà chì i livelli di radiazione sò dighjà accettabili. Questu pò piglià mesi o anni per accadere.

L'esami à raggi X ponu influenzà a salute?

A radiazione aduprata in i raggi X è in altri testi medichi, cum'è a tomografia computerizzata, pò, in effetti, influenzà e cellule di u corpu è causà danni à a salute. Tuttavia, hè necessariu effettuà parechji testi di fila per chì sta radiazione ghjunghje à un livellu capace di pruduce questi effetti.

U tippu di radiazione chì pò causà cunsequenze gravi è immediate ùn hè micca causatu da stu tippu di apparecchiatura, ma da incidenti nucleari, cume esplosione di bombe atomiche, un incidente in una fabbrica nucleare o detonazione di qualsiasi altru tippu di arma nucleare.

Leghje Oghje

Ciò chì u diabeticu pò manghjà

Ciò chì u diabeticu pò manghjà

A dieta per una per ona chì hà u diabete hè a ai impurtante per chì i livelli di zuccheru in angue ianu cuntrullati è mantenuti co tanti per prevene cambiamenti cum'è...
Folia Nera: chì ghjè, per chì ghjè è effetti collaterali

Folia Nera: chì ghjè, per chì ghjè è effetti collaterali

A Folia Nera hè una medicina erbale derivata da a pianta Ilex p. chì hà in a o cumpu izione u tanze cù pruprietà antio idanti è anti-glicanti, vale à dì, o tanz...