Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 21 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Nuvembre 2024
Anonim
Uva passa: Cosa hè, benefici è cumu cunsumà - Salute
Uva passa: Cosa hè, benefici è cumu cunsumà - Salute

Cuntenutu

L'uva secca, cunnisciuta ancu solu cum'è uva passa, hè un uva secca chì hè stata disidratata è hà un sapore dolce per u so altu cuntenutu di frutosiu è glucosiu. Queste uve ponu esse manghjate crude o in piatti diversi è ponu varià in culore, secondu u so tippu. I più cumuni sò gialli, marroni è viole.

U cunsumu di uva passa pò avè parechji benefici per a salute, basta chì sia cunsumatu cù moderazione, postu chì anu abbastanza fibre è acidu tartaricu, una sustanza chì contribuisce à a salute di l'intestinu. Inoltre, stu tipu di uva furnisce energia, hè antioxidante è hà un altu cuntenutu di vitamine è minerali.

I principali benefici per a salute di l'uva secca sò:

1. Impedisce a stinzia

L'uva passa hè ricca in fibre solubili è insolubili chì aiutanu à aumentà u vulume di feci è à rende li più dolce, stimulendu u funziunamentu di l'intestinu è facilitendu a so espulsione. Inoltre, l'uva passa furnisce ancu una sensazione più grande di sazietà in modu chì, se cunsumatu in quantità ridotte, pò cuntribuisce à a perdita di pesu.


Stu fruttu seccu hè ancu cunsideratu cum'è prebioticu, perchè hè riccu in acidu tartaricu, un acidu chì hè fermentatu da i batteri intestinali è aiuta à migliurà u funziunamentu intestinale.

2. Migliora a salute di l'osse

L'uva passa pò esse un bonu aghjuntu à a dieta per migliurà è mantene a salute di l'osse è di i denti, chì sò ricchi di calciu, un minerale assai impurtante per u tessutu ossu. Cusì, in più di mantene l'osse forti, impediscenu l'iniziu di l'osteoporosi.

Inoltre, a uva passa cuntene ancu un oligoelementu, cunnisciutu cum'è boru, chì facilita l'assorbimentu di calciu, magnesiu, fosforu è vitamina D, chì sò di primura per tuttu u sistema ossu, è ancu per u sistema nervosu. Per questa ragione, u boru prisente in uva passa pò aiutà à prevene l'artrite, un effettu chì hè dimustratu da studii chì mostranu chì e persone cun osteoartrite anu livelli assai bassi di stu oligoelementu.

3. Elimina i radicali liberi

L'uva passa hè ricca in antioxidanti cum'è flavonoidi, fenoli è polifenoli, chì sò cumposti chì aiutanu à riduce u stress ossidativu, eliminanu i radicali liberi è impediscenu i danni cellulari. Cusì, l'uva passa pò aiutà à diminuisce u risicu di sviluppà malatie croniche cum'è prublemi di core o cancer, per esempiu.


4. Previene l'anemia

A uva passa hè una bona surghjente di ferru, dunque migliora u trasportu di l'ossigenu versu e cellule di u corpu è favurisce a produzzione di globuli rossi, impedendu l'apparizione di anemia causata da carenza di ferru.

5. Prutegge a salute di u core

E fibre presenti in uva passa anu a capacità di diminuisce l'assorbimentu di u colesterolu cattivu in l'intestinu, chì permette di mantene livelli più regulati di colesterolu è trigliceridi in u sangue è impedisce u depositu di grassu in i vasi sanguini. Inoltre, cume hè ancu un antiossidante è diminuisce u risicu di danni cellulari, l'uva passa hè ottima per diminuisce u risicu di malatie cardiovascolari.

Infurmazione nutrizionale di uva passa

In questa tavula, l'infurmazioni nutrizionali per ogni 100 grammi di uva passa sò presentate:

Cumpusizione nutrizionale per 100g di uva passa
Calorie294
Proteine1,8 g
Lipidi0,7 g
Glucidati67 g
Zuccheri59 g
Fibre6,1 g
Caroteni12 mcg
Folate10 mcg
Sodiu53 mcg
Potassiu880 mg
Calci49 mg
Fosforu36 mg
Magnesiu43 mg
Ferru2,4 mg
Bore2,2 mg

Cumu cunsumà uva passa

Per cunsumà uva passa in modu sanu hè impurtante ch'elli sianu manghjati in poche quantità, postu chì sò assai calurichi è anu una bona quantità di zucaroli. Tuttavia, finu à cunsumatu cù moderazione, u racina pò avè parechji benefici per a salute. A porzione cunsigliata hè 2 cucchiai, aghjuntu à u yogurt, insalate, cereali, torte o granola, per esempiu.


In u casu di e persone cun diabete, a uva passa hà un indice glicemicu mediu è, dunque, significa chì ponu aumentà moderatamente u livellu di zuccheru in u sangue, pudendu esse cunsumatu ogni volta chì ci hè un bon cuntrollu di i livelli di glucosiu, rispettendu una dieta equilibrata.

1. Biscotti d'avena cù uva passa

Ingredienti

  • 1 ½ tazza d'avena;
  • ¼ zuccheru brunu;
  • 2 ova;
  • 1 tazza di latte d'amanduli;
  • ¼ tazza di yogurt chjaru senza zuccheru;
  • 1 cucharadita di vaniglia;
  • ¾ tazza di farina;
  • 1 cucharadita di sale;
  • 1 cucharadita di bicarbunatu di sodiu;
  • 1 cucharadita di marmura;
  • 1 cucharadita di cannella;
  • ½ tazza di uva passa.

Modu di preparazione

In una suppera, mischjà l'avena cù u latte d'amanduli. Dopu aghjunghjite u zuccheru, l'ova, u yogurt è a vaniglia, è stirate finu à ottene un mischju omogeneu. Aghjustate pianu pianu a farina, a cannella, u bicarbonate di sodiu è u levitu. Infine, aghjunghjite l'uva secca, mette u mischju in piccule forme è infornate à 375º per 15 à 20 minuti. Questa ricetta dà 10 cookies.

2. Rice cù uva passa è noci

Ingredienti

  • 2 cucchiai di uva passa;
  • ¼ tazza di noci, amanduli o anacardi;
  • 1 tazza di risu;
  • ½ cipolla tritata;
  • 2 tazze d'acqua o brodu di pullastru;
  • Salt and pepper à gustu.

Modu di preparazione

Mettite un pocu d'oliu in una piccula casseruola à focu mediu. Lasciate chì a cipolla frigge un pocu finu à ch'ella sia d'oru è poi aghjunghjite u risu, l'uva secca, u sale è u pepe. Aghjunghjite l'acqua è aspittà d'ebbulisce. Quandu cumencia à bollire, mette à focu bassu è copre a padella per 15 à 20 minuti. Infine, cacciate a padedda da u focu è aghjunghjite l'amanduli, i noci o l'anacardi.

Assicuratevi Di Circà

Cosa à Aspittà da una Orchiectomia

Cosa à Aspittà da una Orchiectomia

Chì ghjè una orchiectomia?Una orchiectomia hè una chirurgia fatta per caccià unu o i dui te ticuli. Hè cumunemente realizatu per trattà o prevene u cancru di pro tata da...
Alcolu è Malattia di Crohn

Alcolu è Malattia di Crohn

A malatia di Crohn hè una infiammazione cronica di u tractu ga trointe tinale (GIT). Hè cla ificatu cum'è IBD (malattia infiammatoria di l'inte tione). Ancu ’ella hè pe u c...