U Botox Aiuta à Trattà a Migraña Cronica?
Cuntenutu
- Chì hè u Botox?
- Cumu si usa u Botox per trattà e migraine?
- Chì sò i benefici potenziali di Botox?
- Chì sò i risichi potenziali di Botox?
- Hè u Botox per voi?
- U takeaway
A ricerca per u sollievu di a migraña
In a ricerca per truvà sollievu da i mal di testa cronica di migraña, puderete pruvà guasi tuttu. Dopu tuttu, i migrani ponu esse dolorosi è debilitanti, è ponu influenzà assai a vostra qualità di vita.
Sì avete sintomi di migraine in 15 o più ghjorni ogni mese, avete migraine croniche. I medicinali senza prescrizione o prescritti ponu aiutà à alleviare alcuni di i vostri sintomi, ma alcuni pazienti ùn rispondenu micca bè à i dolori. In certi casi, u vostru duttore pò prescrive medicinali preventivi, chì sò destinati à riduce a frequenza è a gravità di i vostri sintomi. Sicondu e ricerche publicate in a rivista, solu circa un terzu di i pazienti cun migraine croniche piglianu medicinali preventivi.
In 2010, a (FDA) hà appruvatu l'usu di onabotulinumtoxinA cum'è trattamentu per emicranie croniche. Hè più comunemente cunnisciutu cum'è Botox-A o Botox. Se altre opzioni di trattamentu ùn anu micca travagliatu per voi, pò esse ora di pruvà Botox.
Chì hè u Botox?
U Botox hè una droga iniettabile fatta da un batteriu tossicu chjamatu Clostridium botulinum. Quandu manghjate a tossina prodotta da stu batteriu, provoca una forma di avvelenamentu alimentariu periculosa per a vita, cunnisciuta cum'è botulismu. Ma quandu l'injectate in u vostru corpu, provoca diversi sintomi. Blocca certi segnali chimichi da i vostri nervi, causendu paralisi temporanea di i vostri musculi.
U Botox hà guadagnatu popolarità è notorietà cum'è riduttore di rughe à a fine di l'anni 90 è à l'iniziu di l'anni 2000. Ma ùn hè statu tantu prima chì i circadori anu ricunnisciutu u putenziale di u Botox pè curà e cundizione mediche. Oghje hè adupratu per trattà prublemi cum'è spasmi ripetitivi di u collu, contrazioni d'ochji, è vesica iperattiva. In u 2010, a FDA hà appruvatu u Botox cum'è una opzione di trattamentu preventivu per e migraine croniche.
Cumu si usa u Botox per trattà e migraine?
Sì sottumessi trattamenti Botox per emicranie, u vostru duttore li amministrerà tipicamente una volta ogni trè mesi. Sicondu a vostra risposta à Botox, u vostru duttore cunsigliarà una longa durata per u vostru pianu di trattamentu. Ogni sessione durerà trà 10 è 15 minuti. Durante e sessioni, u vostru duttore injecterà parechje dosi di a medicina in punti specifici longu à u ponte di u nasu, e tempie, a fronte, a parte posteriore di a testa, u collu è a parte superiore di a schiena.
Chì sò i benefici potenziali di Botox?
I trattamenti Botox ponu aiutà à riduce i sintomi di mal di testa di emicrania, cumprese nausea, vomitu è sensibilità à e luci, i soni è l'odori. Dopu avè ricevutu iniezioni di Botox, pò piglià finu à 10 à 14 ghjorni per avè sperimentatu sollievu. In certi casi, ùn pudete micca sperimentà alcun sollievu da i vostri sintomi dopu a vostra prima serie di iniezioni. Trattamenti addiziunali ponu esse più efficaci.
Chì sò i risichi potenziali di Botox?
E cumplicazioni è l'effetti secundarii di i trattamenti Botox sò rari. L'iniezioni stesse sò guasi indolore. Puderete sperimentà una picca picca sting à ogni iniezione.
L'effetti secundarii più cumuni di l'iniezioni di Botox sò u dolore à u collu è a rigidità in u situ di iniezione. Pudete sviluppà un mal di testa dopu. Pudete ancu sperimentà una debolezza musculare temporanea in u collu è in e spalle superiori. Questu pò rende difficile tene a testa eretta. Quandu questi effetti collaterali si verificanu, generalmente si risolvenu da soli in pochi ghjorni.
In rari casi, a tossina Botox pò sparghje in e zone al di là di u situ di iniezione. S'ellu accade, pudete sperimentà debolezza musculare, cambiamenti di visione, difficoltà à inghiottire, e palpebre cadute. Per riduce u risicu di effetti collaterali gravi è cumplicazioni, assicuratevi sempre chì u Botox sia prescrittu è amministratu da un prufessiunale sanitariu furmatu chì hà sperienza in l'usu di Botox.
Hè u Botox per voi?
A maiò parte di i fornituri d'assicuranza coprenu avà a spesa di l'iniezioni di Botox quandu sò abituati per trattà migraine croniche. Se ùn avete micca assicuranza, o a vostra assicurazione ùn coperà micca u costu di a prucedura, pò custàte parechje millaie di dollari. Prima di cumincià à riceve iniezioni, parlate cù a vostra cumpagnia d'assicuranza. In certi casi, puderebbenu richiede di sottumessu à altre prucedure o prove prima di copre i costi di i trattamenti Botox.
U takeaway
Sì avete migraine croniche, Botox hè una di e numerose opzioni di trattamentu dispunibili per voi. U vostru duttore ùn pò micca cunsiglià iniezioni di Botox finu à chì altre opzioni di trattamentu anu pruvatu fallitu. Puderanu suggerisce di pruvà Botox se ùn tollerate micca bè i medicinali per a migraña o ùn sperimentate micca sollievu dopu à altri trattamenti.
Se altri trattamenti preventivi ùn anu micca allentatu i sintomi di a migraña cronica, pò esse ora di parlà cù u vostru duttore di Botox. U prucessu hè prestu è bassu risicu, è puderia esse u vostru bigliettu per più ghjorni senza sintomi.