U Pot Affetta u vostru Rendimentu di Allenamentu?
Cuntenutu
Parechji utilizatori avidi di marijuana amanu à vende l'affirmazioni di "senza effetti negativi negativi" nantu à u fumu di marijuana - è sustenenu chì se a ghjente l'utiliza per a medicina, hè hà per esse bè per voi, nò? (E donne mettenu ancu a pignatta in e so vagine.) È avà chì più stati legalizeghjanu e cose verdi (fighjendu à voi, in California è in Massachusetts), più fumatori recreativi sò destinati à cumincià à spuntà.
Ma l'ultime ricerche suggerisce chì ci puderia esse più à pensà prima di accende per ~ lascià andà ~. Secunnu una rivista publicata in, L'utilizatori di cannabis ponu avè indebulimenti in a funzione motoria è l'apprendimentu Opinione attuale in Scienze di u Cumportamentu.
Per unu, i circadori anu truvatu chì una quantità di studii suggerenu effetti mentali negativi per l'utilizatori di marijuana à longu è à cortu termine, cumprese memoria deteriorata, apprendimentu assuciativu, vocabulariu, memoria episodica, attenzione, flessibilità cognitiva (cambia di compiti), è immediata è immediata. ricordu ritardatu. (Eccu di più nantu à u vostru cervellu nantu à a marijuana.) Prima di ghjurà per tuttu l'affare, solu sapete chì alcuni altri studii ùn anu mostratu effetti in l'utenti cronichi. (Ripetite dopu à noi: più. Ricerca. Necessariu.) È ci era ancu menu ricerche fatte nantu à l'effetti fisichi; certi studii anu dimustratu impairments in u tempu di reazione o risposti mutore simplici.
Tuttavia, perchè i prucessi mentali ghjucanu un rolu cusì impurtante in u rendiment fisicu, i circadori anu cunclusu chì, inseme cù i pussibuli effetti fisichi, hè prubabile chì l'usu di marijuana pò influenzà u cuntrollu di u mutore è l'apprendimentu (aka a vostra capacità di fà movimenti cumplessi, cum'è in un entrenamentu). ).
"Avemu fattu l'ipotesi chì, postu chì e stesse rete cerebrali sò implicate in a pruduzzione di u muvimentu è in a dipendenza, l'usu di cannabis pò causà indebolimenti motori", dice Shikha Prashad, Ph.D., unu di l'autori di a rivista è un scientistu di ricerca postdoctorale in u Centru per BrainHealth, à l'Università di Texas in Dallas.
Tuttavia, l'ultimu takeaway hè chì avemu bisognu di più ricerca nantu à questu, stat, soprattuttu chì a marijuana diventa più faciule d'accessu. Per avà, tenete in mente chì ci hè assai chì avemu sempre bisognu di sapè cumu a pota affetta i nostri corpi, malgradu ciò chì pudete avè intesu in u dormitoriu. (È se site preoccupatu per l'aumentu di pisu, ùn vi scurdate di fà fattore in i munchies.)