Cumu sapè se a cannabis hà passatu u so primu
Cuntenutu
- Quantu ferma frescu?
- Cumu sapè se u mo hè vechju?
- Cumu verificu per a muffa?
- Cumu devu esse almacenatu a mo erbaccia, quantunque?
- Sceglite u cuntenutu bè
- Fighjate l'umidità
- Mantene frescu, scuru è seccu
- Ùn possu micca solu mette lu in u cunghjilatore?
- U fondu
L'erbaccia ùn và male u modu chì un vasu di mayone o di qualchì altru pruduttu alimentariu puderia, ma pò sicuramente esse "spento" o ancu muffa.
A vechja erbaccia probabilmente ùn porterà micca à prublemi serii di salute se ùn avete micca cundizioni sottostanti.
Pò, quantunque, avè una calata nutevule di potenza, chì pò esse un grande affare se l'avete adupratu à scopi medichi. L'erbaccia più vechja pò ancu subisce cambiamenti di gustu è di struttura.
Quantu ferma frescu?
Una volta immagazzinata currettamente (più nantu à questu dopu), a cannabis secca si mantene da 6 mesi à 1 annu. Cù u tempu, cumencia à perde u so aroma è a so putenza.
Sicondu alcune ricerche più anziane, l'erbaccia perde circa u 16 per centu di u so THC dopu à 1 annu, è ferma solu da quì:
- U 26 per centu THC hà persu dopu à 2 anni
- U 34 per centu THC hà persu dopu à 3 anni
- U 41 per centu THC hà persu dopu à 4 anni
Cumu sapè se u mo hè vechju?
Hè sopratuttu in l'odore. L'erbaccia chì hè passatu u so primu puderà odore sfarente o perde u so aroma in tuttu. Alcune erbacce puderebbenu ancu odore è gustà duramente quandu hè stata seduta troppu longu.
U so aspettu pò ancu dà un indiziu per sapè s'ellu hè vechju o micca. L'erbaccia fresca ùn deve micca sfracicà o sentasi spugnosa quandu si rompe. S'ellu si face, hè vechju è o troppu seccu o troppu umidu.
U cunsumu ùn deve micca danneghjevi, ma siate preparati per i cambiamenti di struttura è di putenza. L'eccezzioni hè l'erbaccia chì hè cresciuta in muffa, chì puderebbe putenzialmente ammalà.
Cumu verificu per a muffa?
Assai attentamente!
A muffa hè spessu difficiule da vede, à menu chì fighjate bè da vicinu. Sembe tipicamente cum'è macchie bianche pulverose o sfocate, alcune di e quali ponu esse abbastanza chjuche.
L'erbaccia muffa di solitu puzza di muffa, cum'è di fenu. Tende ancu à avè un pocu di gustu "off".
Ancu se a vostra erbaccia ùn hè micca super vechja, hè megliu di fà una ispezzione di muffa. Un studiu di ricercatori di l'Università di California, Davis hà trovu batteri è muffa nantu à 20 campioni di cannabis acquistati da dispensarii è vignaghjoli in u nordu di a California.
A muffa nantu à l'erbaccia ùn hè micca prubabile di causà prublemi di salute maiò, ma pò purtà à nausea, vomitu è tosse.
In e persone cù sistemi immunitari indeboliti, inalazione di fume o vapori da erbaccia chì cuntene batteri o funghi puderia causà malatie gravi o ancu morte.
S'ellu sembra o puzza, allora site megliu à lanciallu, ancu sì l'avete appena compru.
Cumu devu esse almacenatu a mo erbaccia, quantunque?
Luce, umidità, temperatura è ossigenu ponu tutti imbulighjà cù a cannabis è influenzà u so aroma, gustu è putenzialità.
Eccu ciò chì si deve cunsiderà quandu si conserva erbaccia per aiutà a mantene fresca è mantene a so qualità per u più longu pussibule.
Sceglite u cuntenutu bè
Fossa sacchetti di plastica è cuntenituri. U plasticu tene staticu chì pò influenzà i tricomi delicati - i picculi peli cristallini nantu à i fiori chì producenu cannabinoidi è terpeni - è imbulighjanu cù a putenza.
È dimenticate ancu quelle piccule lattine divertenti, perchè lascianu entre troppu ossigenu.
I vasetti di vetru cù un sigillu ermeticu, cum'è i vasetti di muratore, sò u modu per andà.Ùn anu micca carica statica è limitanu l'esposizione à l'ossigenu. In più, sò economici è faciuli da truvà.
A maiò parte di i dispensarii vendenu ancu contenitori pensati per mantene l'erbaccia fresca per u più longu pussibule.
Se avete zitelli o animali domestici in a vostra casa, investite in un contenitore à prova di zitelli è animali domestici.
Fighjate l'umidità
L'erbaccia hè megliu tenuta à una umidità relativa di 59 à 63 per centu. Ogni più altu è risicate di intrappulà umidità, chì pò purtà à a crescita di muffa. Tuttu u più bassu pò fà asciugà a vostra erbaccia.
Per aiutavvi à priservà u vostru stash, pudete aghjunghje pacchetti di umidità in i vostri contenitori se vulete veramente diventà fantasia. Pudete ancu fà un migliu in più è cunservà a vostra erbaccia in un umidoru fattu apposta per a cannabis.
Mantene frescu, scuru è seccu
Mantene l'erbaccia in un locu frescu è seccu luntanu da a luce di u sole hè impurtante quant'è u contenitore chì aduprate, sì micca di più.
A luce diretta di u sole pò fà chì a cannabis si rompa, è troppu calore pò trattene l'umidità è cunduce a muffa.
Mantene lu in un locu troppu frescu, invece, puderia asciugallu è perde quelli preziosi tricomi, ghjè per quessa chì u frigorifero è u congelatore ùn sò micca raccomandati.
Scopu di cunservà a cannabis in un locu bughju, cum'è un armariu o un armariu, cù una temperatura inferiore à 25 ° C (77 ° F).
Ùn possu micca solu mette lu in u cunghjilatore?
Tuttu dura più in u congelatore, nò? Micca propiu.
U tempu di congelazione pò fà chì i tricomi - i picculi peli di i fiori chì producenu cannabinoidi - diventanu fragili è si rompenu quandu si trattanu.
A mantenimentu di erbaccia in u congelatore pò ancu espone l'umidità è risultà in muffa.
U fondu
L'erbaccia ùn deve micca andà male se u magazzini currettamente. Mantenendulu in un contenitore sigillatu luntanu da u calore, l'umidità è a luce solare, deve restà frescu è putente finu à un annu.
Adrienne Santos-Longhurst hè un scrittore è autore freelance chì hà scrittu assai nantu à tutte e cose salute è stile di vita per più di un decenniu. Quand'ella ùn hè micca accatastata in a so casetta di scrittura chì faci ricerche nantu à un articulu o ùn entrevista à prufessiunali di a salute, si pò truvà frollendu intornu à a so cità di u mare cù u maritu è i cani in trappula o chì si lampanu nantu à u lavu pruvendu à ammaistrà a tavula stand-up paddle.