5 precauzioni per luttà contr'à e cavità è a gengivitis in gravidanza
Cuntenutu
- 1. Risciacquate a bocca cù acqua
- 2. Lavate i denti dopu avè vomitu
- 3. Floss
- 4. Manghjate cibu cù calciu è vitamina D
- 5. Evita di manghjà alimenti assai dolci
Durante a gravidanza, hè impurtante chì e donne continui à avè boni abitudini di igiene orale, chì cusì si pò evità l'apparizione di gengivite è cavità, per esempiu, chì sò più frequenti in questu stadiu, per via di cambiamenti ormonali, vomiti frequenti è brami.di cibi dolci.
Inoltre, i prublemi cù i denti durante a gravidanza aumentanu u risicu chì u zitellu nasca prematuru, sottopesu è avè prublemi cù a vista o l'audizione. Cusì, durante a gravidanza, a donna deve mantene una bona igiene orale, manghjà una dieta equilibrata è cunsultà un dentistu prima è durante a gravidanza, per evità prublemi in i viaghji orali.
Ancu se u più impurtante hè di lavà i denti almenu duie volte à ghjornu, ci sò altre precauzioni chì sò essenziali durante a gravidanza per evità prublemi orali, cum'è:
1. Risciacquate a bocca cù acqua
Durante a gravidanza hè normale chì e donne sperimentanu nausea è vomitanu spessu, per via di cambiamenti ormonali. U cuntenutu di u vomitu hè generalmente acidicu, chì pò esse aggressivu per i denti è danneghje li, dunque dopu u vomitu, l'ideale hè chì a donna incinta lavassi un pocu d'acqua o usi un collutore chì pò esse adupratu durante a gravidanza, perchè in più per migliurà u gustu in bocca è u soffiu, impedisce à i denti di esse dannighjati.
Amparate à trattà cun vomitu eccessivu in gravidanza.
2. Lavate i denti dopu avè vomitu
Lavà i denti ogni volta dopu à u vomitu cù una pasta senza gustu aiuta ancu à caccià l'acidu da i denti è à prevene a nausea. Inoltre, aiuta ancu à eliminà u cattivu gustu chì ferma in bocca per via di a presenza di l'acidu.
3. Floss
Un'altra misura assai efficace per prevene e cavità è a gengivite hè di aduprà u filu dentale trà i vostri denti, sempre dopu avè li spazzolati, postu chì permette di caccià più efficacemente a terra chì si ferma trà i denti è chì ùn hè micca stata capace di esse rimossa cù u spazzolamentu. .
Cusì, aduprendu u filu dentale hè pussibile evità a furmazione di placche batteriche è diminuisce u risicu di sviluppà cavità. Vede cumu aduprà currettamente u filu dentale.
4. Manghjate cibu cù calciu è vitamina D
L'alimenti ricchi in calciu è vitamina D, cum'è u latte, u furmagliu, u iogurtu, i spinaci, i fasgioli, u salmone, e sardine, l'aringa, l'ostriche è l'ove, per esempiu, sò ottimi per prevene i prublemi dentali perchè rinfurzanu i denti è e gengive. Scuprite altri alimenti ricchi di calciu.
5. Evita di manghjà alimenti assai dolci
I cibi chì anu assai zuccheru, cum'è a cicculata cù pocu cuntenutu di cacao, ghjacciu, caramelle è biscotti, devenu esse evitati quant'elli facilitanu u sviluppu di i batteri in bocca.
Queste precauzioni sò impurtanti per evità visite inutili à u dentistu, postu chì alcuni trattamenti sò contraindicati durante u primu trimestru di gravidanza è dopu à 30 settimane, è devenu preferibilmente esse fatte in u 2u semestru di gravidanza o dopu a consegna.
Tuttavia, se a donna hà un prublema cù i so denti, ùn deve micca mancà di cunsultà u dentistu, postu chì pò indicà un trattamentu adattatu per alleviare i sintomi senza dannà a gravidanza.